Gå til innhold

Hvordan bli Kjendis i 2011?


Jonasphilipe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, i følge dine egne tekster viser det seg visstnok at du virkelig er i ferd med å bli kjendis. Ja, nesten som om vi kan forvente deg på God Morgen Norge på TV2 om én uke.

 

Derimot, jeg så igjennom bloggen din. Fire kommentarer totalt. Siden begynnelsen. Én kommentar var faktisk en testmelding (utført av deg selv). To var bare spam (tilbaketråkk?). Kun én kommentar var faktisk "ordentlig".

 

Du har en lang vei (ca. like langt som det er fra jorda til sola - og tilbake) igjen for å bli kjendis.

Endret av Quote
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet foreldrene dine at du latterliggjør deg selv på internett? Jeg kan ikke se for meg at du oppnår en kjendis-status, men det kan godt hende du blir husket som et mobbeoffer (jf. ølløv-jenta). Jeg foreslår at du sletter twitter/facebook/youtube/blogg og oppsøker hjelp. Ta deg en tur til fastlegen i første omgang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vet foreldrene dine at du latterliggjør deg selv på internett? Jeg kan ikke se for meg at du oppnår en kjendis-status, men det kan godt hende du blir husket som et mobbeoffer (jf. ølløv-jenta). Jeg foreslår at du sletter twitter/facebook/youtube/blogg og oppsøker hjelp. Ta deg en tur til fastlegen i første omgang.

Proffe greier :ermm:

Lenke til kommentar

Vet foreldrene dine at du latterliggjør deg selv på internett? Jeg kan ikke se for meg at du oppnår en kjendis-status, men det kan godt hende du blir husket som et mobbeoffer (jf. ølløv-jenta). Jeg foreslår at du sletter twitter/facebook/youtube/blogg og oppsøker hjelp. Ta deg en tur til fastlegen i første omgang.

Er Myndig så gjør hva vil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hva får du ut av dette? Oppmerksomhet? Det kan godt hende at du blir kjent på en Superkidzen-måte, men ser du ikke at folk ler av han, og ikke med han? Uansett hvor tilgjort videoene dine er så stiller de deg ikke i et godt lys, og jeg har vanskeligheter med å se hvordan du skal gjøre dette om til en programleder-karriere. Jeg vil nok en gang anbefale at du i det minste snakker om dette med noen, om ikke fastlegen din (som kan henvise deg til en psykolog, hvis det behøves), så en i familien din. Dette fører ikke til annet enn at du kanskje blir sett stygt på og ledd av på gata.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Har ikke TS skrevet at han har aspergers? I så fall er det vel ikke så merkelig om han mangler noen sosiale antenner, er det vel? Tipper det er mye det samme som med superkidzen.

 

EDIT: Og da nytter det jo ikke å forsøke å prøve å snakke han fra å drite seg ut - han skjønner det ikke selv.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke TS skrevet at han har aspergers? I så fall er det vel ikke så merkelig om han mangler noen sosiale antenner, er det vel? Tipper det er mye det samme som med superkidzen.

 

EDIT: Og da nytter det jo ikke å forsøke å prøve å snakke han fra å drite seg ut - han skjønner det ikke selv.

Ah, det forklarer det hele hvis han har aspergers. Jeg har en bror som gjerne har slike "fakter" han skal gjøre. Når han var liten, var han opptatt av å være voksen, ridder, musiker.

 

Man får i enkelte tilfeller noen tvangstanker som MÅ følges (uansett hva andre sier).

 

Jeg vil ikke tillegge dette til trådstarter og si det er fakta at han også har det slik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet foreldrene dine at du latterliggjør deg selv på internett? Jeg kan ikke se for meg at du oppnår en kjendis-status, men det kan godt hende du blir husket som et mobbeoffer (jf. ølløv-jenta). Jeg foreslår at du sletter twitter/facebook/youtube/blogg og oppsøker hjelp. Ta deg en tur til fastlegen i første omgang.

Er Myndig så gjør hva vil :)

Hør da. Det virker som om du er veldig opptatt av å bli kjendis veldig lett, dette er ikke tilfelle for de fleste norske kjendisene. Om du absolutt vil bli programleder så vil jeg anbefale deg at du ordner deg noe medierelatert utdanning og får deg jobb i nrk/tv2. Deretter jobbe hardt å stå på, vinn hjerter og har du flaks så får du din sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...