Gå til innhold

Suits - Sesong 4 (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja var litt av en cliffhanger, men syns det hele ble litt teit, er så typisk det dere kjærlighets drama greiene der, orka nesten ikke å se når han Trevor tok telefonen når Rachel ringte. Greit at man blir sint, men å med en gang gå til sjefen til kameraten(Er vel ikke helt kamerater lengre men) for å fortelle at Mike bare er et løgn blir litt for mye føler jeg. Skulle heller konfrontert Mike. Dog skal ikke si med 100% sikkerhet at det er hva Trevor har tenkt å si til sjefen, men regner vel med det.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ja var litt av en cliffhanger, men syns det hele ble litt teit, er så typisk det dere kjærlighets drama greiene der, orka nesten ikke å se når han Trevor tok telefonen når Rachel ringte. Greit at man blir sint, men å med en gang gå til sjefen til kameraten(Er vel ikke helt kamerater lengre men) for å fortelle at Mike bare er et løgn blir litt for mye føler jeg. Skulle heller konfrontert Mike. Dog skal ikke si med 100% sikkerhet at det er hva Trevor har tenkt å si til sjefen, men regner vel med det.

 

Min første tanke var at han skal si at Mike har et forhold til Rachel eller noe slikt.

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet+987134

Hei. Ser det er ein gammel tråd, men er ikkje redd for å spytte inn ein kommentar og to for det.

 

Suits starta kjempebra, sjølv om han gjekk med ein koffert med marijuana som han skulle få urealistiske $25.000 for å levere(urealistisk ca akkurat det han trengte for bestemora). At han fekk jobben av Harvey var og litt urealistisk, men eg biter på den. Trass i denne opninga må eg sei at det er kjekt å sjå på det flotte, reine set-designet. Eg likar at Mike er alt for smart til å ikkje ha jobb eller skulegang. Eg likar flottheten i alle karakterane, måten dei så fint har samspel med kvarandre på og det at dei alle er flotte å sjå på.

 

Kjærlighet/drama er ikkje min favorittkategori, men litt er ok.

 

Det dabba litt av mot slutten, men fremdeles ein serie eg vil sjå sesong 2 av (når/viss den kjem).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+5132

Prøver å dra i gang tråden igjen. Fantastisk serie, veldig underholdende. Veldig fet theme song også!

Sesong 3 starter den 16. juli, ser veldig frem til dette!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...