Gå til innhold

Suits - Sesong 4 (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende episode. Hadde håpet på at Mike skulle ta jobben hos Charles Forstman, for så at Forstman kom til å finne ut av at Mike var en fraud å ha det hengende over han som en konstant trussel med "refuse to do as i say and...". Så kunne resten ha blitt at Mike og Harvey måtte finne dritt på han/skape dritt på han for å komme seg ut fra Forstman sine hender, men nei! Måtte bli at han kunne komme tilbake til Pearson&Specter ansatt av Louis!

 

Lurer på hva som skjer når Louis til slutt blir busta for å vaske penger gjennom sveits og cayman til en konto i sitt eget navn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvis de kan lage episodene slik som i sesong en blir jeg glad. Bare løse den ene saken etter hverandre. Serien må jo selvfølgelig bevege seg fremover, men en og annen plain episode i blandt hadde vært fint.

Jeg er lei av Hessington Oil og Investment Banking. Jeg ser jo på lang vei at det kommer enda en komplisert situasjon. Får bare håpe det blir spennende.

 

Jeg vet heller ikke om jeg likte at de satt Harvey og Mike opp mot hverandre, så jeg synes den nye endringen var positiiv.

Lenke til kommentar

Fy faen, så nyeste episoden nå og er rett og slett irritert. Hvordan kan Harvey være så dum å ansette Mike igjen når han vet at SEC eller hva de heter gikk etter Mike og Harvey selv for "collusion" bare noen dager før? Hvordan kommer dette til å se ut når de ansetter han igjen etter alt sammen? Herregud så dumt... irriterer meg kraftig!

 

Når det gjelder Mike Rachel greiene... om jeg var Mike, største greien jeg hadde tenkt når det gjelder tilgivelse; kanskje man kan tilgi en liten feil/kysse-episode, men dette er noen som allerede har i følge flashbacks direkte tvunget en GIFT mann til å være utro mot konen sin når han faktisk prøver å motstå og si at han ikke kan. ---> Fucked up!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg digger Louis Litt :love: . Tror serien hadde tapt seg kraftig om han forsvant. Ble litt bekymret da han sa opp og forsvant ut i nest siste episode! Positivt at han (sånn det ser ut til) blir værende. Nå blir de jo hyklere og lovbrytere hele gjengen :D . Er mer lei av Jessica enn Louis forsåvidt, hun er så kald og kjip, konstant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...