Gå til innhold

Suits - Sesong 4 (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Suits_TV_Series-438571793-large.jpg

 

Suits er en ny serie som går på USA Network.

 

Kort fortalt så handler serien om en uerfaren og en erfaren advokat som samarbeider for å klare de forskjellige sakene.

 

On the run from a drug deal gone bad, Mike Ross, a brilliant college-dropout, finds himself a job working with Harvey Specter, one of New York City's best lawyers.

 

 

Creator:

Aaron Korsh

Stars:

Gabriel Macht, Patrick J. Adams and Rick Hoffman

Ser du på denne serien? Hva er dine meninger?

Personlig så liker jeg denne serien veldig gått og jeg liker utviklingen i serien så langt.

Jeg anbefaler denne serien på det sterkeste. Ser ikke bort ifra at denne kan bli en av mine favorittserier.

 

 

Linker:

Wikipedia

IMDb

Offisiell nettside

Endret av Nixie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er grei, en av de bedre USA Network-seriene sammen med Burn Notice. Liker Macht og Adams i hovedrollene. Rolig, ikke særlig anstrengende serie å følge med på. Veldig lite rød tråd igjennom serien så langt egentlig. Synes jeg får mer Burn Notice-likheter i Suits enn de andre seriene på kanalen, ikke plot-messig men intressen jeg har og sånt.

 

Føler det ikke er så elendig kjedelig som White Collar, Royal Pains og Covert Affairs har blitt. Ganske tilfeldig at serien kom uka etter TNT hadde sendt første eller andre episode av Franklin & Bash. En serie med en del likheter bare litt mer tullete enn Suits.

 

http://www.youtube.com/watch?v=E4_XmeDaR0k

Lenke til kommentar

Gangske bra er vel litt å ta av da.

 

Det er USA Network, de fleste seriene blir gangske dølle etterhvert. Suits er veldig grei serie akkuratt som Burn Notice, men det er fremdeles en gangske typisk USA Network-serie som ikke akkuratt får deg til å daue fram til neste episode. Selv har jeg bare Suits og Burn Notice som seriene fra kanalen jeg følger med på. Burn Notice "må" jeg som regel se dagen den kommer ut. Ulikt Suits som jeg kan la vente på.

 

Alikevel den beste serien til kanalen bortsett fra Burn Notice. Mens Burn Notice har en god blanding av drama og komikk i en handling som fører til som regel at et par biler eller annet går i lufta. Så har Suits den litt seriøse rettshandlingen uten å dra den for langt på komikk eller drama-sida, de har liksom funnet en balanse som er veldig grei. Istedenfor det jeg har sett av Franklin & Bash-piloten som var til tider tragiskt, ettersom det tok komikk-sida altfor langt, lengre enn Bosten Legal liksom.

 

Sesongfinalen blir 8. september.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

White Collar synes jeg har blitt en kjedelig sær smørje som begynner å bli totalt uinteressant. Jeg føler serien gjør samme greia for mye, til at det blir noe særlig vitsen å følge med videre. Samme greia har skjedd med Covert Affairs og Royal Pains. Greie karakterer i starten, men det er liksom så jeg har gått helt tom for noe intresse for å følge med videre på de tre seriene.

 

Men du burde for all del sjekke ut Burn Notice. Alltid en rød tråd gjennom serien etter 5 sesonger som faktisk fungerer. Du har også en god cast for å være en USA-serie. Å for ikke glemme Bruce Campbell. Serien har fin oppdeling med å være en ren procedrual og ha en sammenhengde historie i hver episode. Mye gode gjesteskuespillere og.

 

Imotsettning til 'Suits' så er det en serie jeg må se dagen den kommer ut, mens med 'Suits' kan jeg vente. Kanskje fordi Suits er mer en karakter-serie enn Burn Notice som er deler veldig på å være en serie om handling og karakterne samtidig. Mens sakene i 'Suits' blir nesten uinteressant, fordi jeg bare bryr meg om karakterne til nå. Det er liksom det som gjør at jeg liker Suits godt, det er kanskje ikke verdens beste karakterer, men det er karakterer som faktisk appelerer til meg. Pluss at de kanskje drar litt på smilebåndet og, slik som humoren i Burn Notice og.

 

Men for all del, Suits og Burn Notice er de beste seriene fra USA. Milevis foran White Collar, Royal Pains og Covert Affairs jo mer lengde.

 

Nixie: Ved unntak av før episode 5 så har Donna vært lite med, bortsett fra litt i fake-trail episoden. Dette tatt ikke denne ukas episode i betraktning.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...