Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Awakening blir gradvis mer utfordrende. Jeg ga meg ca. halvveis så jeg vet ikke hvor vanskelig det blir mot slutten. Fire Emblem er egentlig ikke i en sjanger jeg er glad i, men ville gi det et forsøk likevel. Dessverre falt det ikke i smak.

 

Har spilt noen timer Miitopia på 3DS. Morsomt å kunne lage Mii'er basert på familie, venner og kjendiser og se hvordan de fungerer sosialt og i kamp. Man må også navngi den store skurken i spillet og siden Friends sto på mens jeg skulle gjøre det kalte jeg ham Ross Geller :p

 

Har også såvidt startet på Lone Survivor. Det kan sammenlignes med Silent Hill men i 2D og med pikselgrafikk. Det er til tider vanskelig å lese hva som står på skjermen på grunn av det og det er litt knotete styring da det ikke har støtte for kontroller, men det oser stemning av spillet og jeg er spent på hvordan historien utvikler seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begyner å kjenne Sniper Elite 4 tar litt på. Elsker det fortsatt, og er utrolig deilig å slenge en tidsinnstilt TNT-bombe på veien og se den gå av rett under en tanks som kjører forbi. :p Men sliter noe sykt med Jãgerne. De tåler alt for mye. En fjott tok hele tre headshots før han ddøe. Men tok hevn når jeg traff en fyr, og han lå og vred seg i smerte på bakken. Dermed gjorde jeg det eneste rette, og skjøt han i ballene. Med slow-motion og x-ray vision, så klart. :p  :devil:

 

*Ahem* Spiller også litt Dragon Quest VIII og Hey! Pikmin! på 3DS.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble nettopp ferdig med Life Is Strange (2 år for sent) og må si det var ett helt fantastisk fengende og involverende spill helt til de siste 5 minuttene mot slutten, men nå er jeg bare bitter og irritert. Uten å spoile noe så har jeg ikke blitt så skuffet av en spillslutt siden Mass Effect 3 endingen.

 

Anbefales uansett på det sterkeste. Sjeldent jeg blir SÅ oppslukt av en spillstory og bryr meg så mye om spillkarakterer, så er sikkert derfor slutten føltes ekstra bitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er aldri for sent å spille noe. :) 

 

Spilte gjennom demoen av Monster Hunster Stories på 3DS de siste dagene. Tok meg ganske nøyaktig 7 timer og 14 minutter, og har selvsagt forhåndsbestilt fullversjonen. Gleder meg som en unge til den kommer. :D I mellomtiden går det i Injustice 2 og Dragon Quest VI og VII.

Lenke til kommentar

Nærmer meg slutten av FF12-remasteren (er i Pharos). Det har vært et kjent gjensyn, men jeg hadde helt glemt hvor dårlig pacing dette spillet har. I den første halvdelen av spillet er det mange gode story-sekvenser og balansen story-gameplay føles helt perfekt, men i andre halvdel ser det ut som de har gått tom for story og bare pøst på med enorme områder der man slåss mot variasjoner av de samme fiendene man har slåss mot hundre ganger før. Det er spesielt merkbart fra og med man forlater Mt. Bur-Omisace.

Lenke til kommentar

Nå er jeg snart ferdig med Zelda Breath of the Wild. Har tatt Ganon, mangler nå et shrite og i underkant av 600 Koroks. Jeg fant nestenn 300 selv, resten tar jeg med et kart fra zeldadungeon. Utrolig bra spill, klart bedre enn hva jeg forventet (og det sier litt, for jeg forventer mye av Zelda-spill).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan da ikke skippe ME1?? For meg var eneren hele grunnlaget for at jeg skulle begynne bry meg om characterne og storyen, og da spesielt romancen min til nydelige Liara :D

 

Sideoppdragene var copy-paste ræv for det meste og våpensystemet var tilbakestående, men med unntak av det så kan jeg ikke huske jeg hadde noen særlig med irritasjoner i eneren altså. Filmgrain og blur effekten var grusom men de kunne skrus av.

 

On topic: Har spilt Titanfall 2 MP i hele dag. 

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Enig med at den sammenhengende opplevelsen fra Mass Effect 1 til 3 løfter historien. Det er nok fullt mulig å droppe eneren, men det vil gå litt utover hvor mye man får ut av historien, ikke minst fordi man kan laste opp savefilen fra forrige spill slik at man skaper en sammenhengende historie formet av sine egne valg som man merker ettervirkningene av gjennom hele reisen.

 

Nå var ikke dette noen problemstilling for min del da ME2 ennå ikke hadde kommet da jeg spilte ME1. ME1 var et flott spill da det kom men det fremstår nok som upolert sammenlignet med toeren. Spesielt inventory husker jeg var et knot og jeg var så glad for at de fikset det. Av den grunn prøver jeg også å unngå å starte med senere spill i en serie, for det er alltid mye lettere å gå fra de eldste til de nyeste enn omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...