Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ratchet & Clank ute i norge i dag! Blitt noen timer...

 

Super grafikk, kjent historie med ny finpuss, ganske polert opplevelse alt i alt. Lider desverre litt av det jeg kaller "bordelands 2-syndromet", hvor du har et spill som liker å gjemme ting her og der man samtidig har mange tilsynelatende hemmelige områder som egentlig ikke er det, og istedet er dekket av autodød og usynlige vegger. Det gjør at at du leter etter hemmeligheter med livet på spill. Døde to ganger på første ordentlige brettet hvor jeg var sikker på jeg hadde funnet noe hemmelig, og så datt traff den usynlige veggen midt i lufta, datt ned, og daua. Det er den nye grafikken som har skylda - det er så mange detaljer i bakgrunnen at det er umulig å skille spillbare områder fra kulisser. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

For det første løper jeg ikke rundt etter kartet. For det andre er det titt og ofte det skjer innenfor normal ramme av verden sett ovenfra. Har samtidig kommet meg opp steder på måter som ikke var ment, da ved å hoppe på usynlige elementer (ikke med vilje, jeg trodde oppriktig talt det var veien). Det er også flere steder i spillet med flere identiske steder (kassestabler, hus etc) hvor én plutselig har noe bak seg men alle andre har usynlige vegger. 

 

Jeg er av typen som liker å utforske i spill, så da liker jeg ikke å bli drept av usynlige vegger. 

 

Det er forøvrig ikke mange klager jeg har til spillet generelt, alt annet er småirritasjoner.

Lenke til kommentar

Hæ? Det er jo bare å sjekke kartet? Flyr du utenfor kartet vil du treffe en usynlig vegg. Har så godt som fullført spillet, og traff ikke én eneste usynlig vegg innenfor kartet?

Hvor mange timer ca. bruker man på å spille igjennom?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Hæ? Det er jo bare å sjekke kartet? Flyr du utenfor kartet vil du treffe en usynlig vegg. Har så godt som fullført spillet, og traff ikke én eneste usynlig vegg innenfor kartet?

Hvor mange timer ca. bruker man på å spille igjennom?

Kommer ann på hva du mener med "spille gjennom". Historien i seg selv er ganske kort (regn med ca 10 timer, pluss/minus), men det er hemmelige ting å finne, våpen å oppgradere, sideoppdrag å gjøre, og så videre. Kan fort doble lengden der. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Rulleteksten ruller hos meg i skrivende øyeblikk. Spilt en del i dag, men langt fra konstant. Har igjen noen få hemmeligheter her og der, + da challenge mode. 

Lenke til kommentar

L.A. Noire på PC.

 

Kjøpte 'complete edition' på Steam i dag, storkoser meg.

 

Husker jeg prøvde det da det kom ut, men det kjørte drit dårlig, så det har vært på "spille senere" listen min i lang tid.

 

Har aldri sett noen "let's plays" eller noe av dette, og fra det lille jeg har spilt nå (2 timer) så er det så bra som jeg alltid har trodd det skulle være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ble Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 her etter R&C. Grei nok oppfølger til orginalen, liker at man kan importere ting. Eneste multiplayer skytespillet jeg tolererer, fordi det ikke tar seg så seriøst. 

 

Det største problemet med eneren (imho) har dog blitt verre i toeren: spillet føles til tider ekstremt tregt. Det er ingen "standard" løping, reload tar en del tid, og mye gameplay baserer seg rundt tre cooldowns, med plenty animasjoner i overgangsfaser. Flere ganger jeg føler jeg dør av å vente på animasjoner. De nye klassene er enda verre der, spesielt på plantesiden. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

L.A. Noire på PC.

 

Kjøpte 'complete edition' på Steam i dag, storkoser meg.

 

Husker jeg prøvde det da det kom ut, men det kjørte drit dårlig, så det har vært på "spille senere" listen min i lang tid.

 

Har aldri sett noen "let's plays" eller noe av dette, og fra det lille jeg har spilt nå (2 timer) så er det så bra som jeg alltid har trodd det skulle være.

Takk gud for at hardware utvikler seg, eller hva MAC-brukere  :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg spiller for tida Dishonored for første gang, og prøver meg på et no-kill game. Det gikk fint på første oppdrag, men så begynte vaktene å ha med hunder, og jeg gikk tom for sovepiler. Da ble det fort en no-killing of humans-game i stedet.

Gitt samme situasjon hadde det for meg blitt "no killing of dogs"-spill :p

Lenke til kommentar

 

Starfox zero

Er det bra? Vurderer å gå til innkjøp av Wii U grunnet Starfox Zero

 

Er veldig likt som i Nintendo 64 du åsen du flyr da åsen du svinger å snurrer å flyr opp å ned ja det er veldig bra. Hvis du likte starfox 64 da på nintendo 64 jeg elsket starfox 64 :green: å starfox Zero er likt da men har bare spillet 1 brett til nå grunnen ble så jevla slapp på morgen til fredag da  jeg har bare øvet å fly da å da i spillet 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...