Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uncharted 4! Kun litt over 2 timer inn, men dette var særdeles lovende! Gleder meg til å fortsette i natt/morgen!

 

Kom meg til kapittel 6 i går kveld jeg også. Så blir å fortsette i kveld. Sitter med skikkelig godfølelsen i dette spillet. Naughty Dog har virkelig knekt koden i god historiefortelling.

Lenke til kommentar

Stor takk til Gamezone for tidlig sending av Doom. Gameplayet var litt forvirrende i starten, da det er så annerledes fra hva jeg er vant med, men kom seg fort. Hint: Står du i ro er du død. Seriøst, fiendene spawner rett bak meg, spretter rundt som noen pingpongballer og nekter å stå i ro, og klatrer opp steder jeg ikke trodde det skulle være mulig for å ta meg. Sykt heftig til tider, og absolutt en verdig oppfølger. Doom er og blir Doom. :D  :love: Og den musikken...   :love:

Endret av Schreiber
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Uncharted 4! Kun litt over 2 timer inn, men dette var særdeles lovende! Gleder meg til å fortsette i natt/morgen!

Kom meg til kapittel 6 i går kveld jeg også. Så blir å fortsette i kveld. Sitter med skikkelig godfølelsen i dette spillet. Naughty Dog har virkelig knekt koden i god historiefortelling.

Ja nå er i hvertfall interessen og viljen til å fortsette tilstede til en forandring. Samtidig føles kontroller og skyting sinnsykt mye bedre! Ja, til tider mye skyting her også, men denne gangen er det i hvertfall morro og føles mye,mye mer forseggjort! Liker at det er lagt bedre opp til å velge fremgangsmåten bedre her :)

Lenke til kommentar

Flott å høre. Selv om jeg synes de tidligere Uncharted-spillene totalt sett var gode ble skytesekvensene altfor lange og like hverandre. Det føltes også veldig kunstig når områdene man beveger seg i åpenbart er lagt opp for å fungere som arenaer for skyting. "Skal vi se, en tom, åpen plass med noen kasser plassert rundt omkring - nå blir det skyting, ja!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stor takk til Gamezone for tidlig sending av Doom. Gameplayet var litt forvirrende i starten, da det er så annerledes fra hva jeg er vant med, men kom seg fort. Hint: Står du i ro er du død. Seriøst, fiendene spawner rett bak meg, spretter rundt som noen pingpongballer og nekter å stå i ro, og klatrer opp steder jeg ikke trodde det skulle være mulig for å ta meg. Sykt heftig til tider, og absolutt en verdig oppfølger. Doom er og blir Doom. :D  :love: Og den musikken...   :love:

Er enig med deg angående starten i Doom4, jeg tenke hva faen

Lenke til kommentar

Uncharted 4,det er helt fantastisk spill!!!har på en måte blitt en tradisjon for meg å gå gjennom drake's fortune en gang I året da jeg elsker det svært høyt,men uncharted 4 kommer til å ta over,det er så vakkert og godt laget at jeg av og til bare blir helt stum av begeistring!historien er helt fantastisk,samme med scener,skuespill,musikk osv..Alt er bra og overgikk glatt mine forventninger,mesterverk! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elsker Doom, men har av en eller annen grunn holdt meg til Battleborn i stedet. Er noe med å slenge seg på sofaen med en gamepad og nyte spillet i online co-op. Elsker sånt. :) Åpner stadig nye ting og får nytt gear hele tiden, så da gjør det lite at det er alt for få brett (bare åtte? wtf?), at gameplayet er litt kjedelig etter å ha spilt Doom (føles som om alle står i ro...) :p og jeg har hørt de samme vitsene mange ganger. Er man hektet, så er man hektet. Men det sier man vel om heroin også. :p

Lenke til kommentar

Plukket opp igjen DC Universe Online, av alle ting. Har ikke spilt det på flere år, og trodde ærlig talt ikke det var stort liv igjen i det. Men det kryr av folk her (server population er alltid High), og de har lagt til mye rart siden sist. Tror de begynte med historie-episoder sist jeg var innom, men bare en eller to. Nå er vi oppe i 24 (!) allerede. Combat er fortsatt knall, og det flere nye powers å leke med. Selv skimming, en ny travel power. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...