Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La også merke til det med Snakes flukt etter sprengningen.

Men jeg tenker mulig det kun var i demoen av mgs2 og ikke i det ferdige spillet? At jeg bare husker feil?

 

Det er det jeg har lest og jeg finner ingen kilder som sier at det var med det i endelige spillet, men samtidig husker jeg den sekvensen så godt og såvidt jeg husker spilte jeg aldri demoen. Meget mystisk! Det hadde vært interessant om noen MGS-entusiaster her kunne oppklart dette.

Lenke til kommentar

Skaffet meg skyrim med alle dlc, civ5 + bnw og heroes VI + alt av dlc (måtte bare teste det, spilte nr 3 helt sykt sykt mye i mine yngre dager..) under steam autumn sale.

 

pluss noen andre småspill. (steam på mobilen, og litt lang taxitur hjem i fylla og dama sovnet. kjøpe spill? hvorfor ikke!)

 

så nå trenger jeg bare tid til å spille...

 

snart lvl 8 i skyrim, er i renessansen i civ og spilt ferdig den prologen i heroes VI (som jeg er usikker på om jeg liker)

Lenke til kommentar

liealato

 

Skaffet meg skyrim med alle dlc, civ5 + bnw og heroes VI + alt av dlc (måtte bare teste det, spilte nr 3 helt sykt sykt mye i mine yngre dager..) under steam autumn sale.

 

pluss noen andre småspill. (steam på mobilen, og litt lang taxitur hjem i fylla og dama sovnet. kjøpe spill? hvorfor ikke!)

 

så nå trenger jeg bare tid til å spille...

 

snart lvl 8 i skyrim, er i renessansen i civ og spilt ferdig den prologen i heroes VI (som jeg er usikker på om jeg liker)

 

 

herregud mann! bare 1 av de spilla er jo tidsfordriv deluxe! Hvordan du fant ut at du skulle kjøpe alle 3 på engang?

Lenke til kommentar

liealato

 

 

 

herregud mann! bare 1 av de spilla er jo tidsfordriv deluxe! Hvordan du fant ut at du skulle kjøpe alle 3 på engang?

 

 

Var jo tilbud! koste meg med skyrim på ps3 når det kom, men ville ha det på PC også. Sid Meyer har laget flere av mine favorittspill gjennom tidene (civ 2, col og civ 4), så måtte jo teste 5'ern også..

 

edit: Men først og fremst fordi det var så sykt billig, vanskelig å motså!

Endret av liealot
Lenke til kommentar

Jeg må bli arbeidsledig et halvt års tid for å komme ajour med spillene mine. En periode stresset det meg veldig at jeg ikke hadde tid til å spille alt jeg kjøper - jeg har fantastisk gode spill liggende i plasten selv etter 1-2 år - men jeg har begynt å bry meg mindre. Det er ikke noe moro å spille når det bare blir tidspress uansett og å ha det moro er tross alt hele poenget med hobbyen. Jeg har imidlertid begrenset spillkjøpene veldig og kjøper kun de få titlene jeg har aller mest lyst på.

 

Hvordan er forresten Lightning Returns? Jeg likte ikke FFXIII-2 noe særlig; jeg spilte noe sånt som 25 timer og la det fra meg fordi jeg rett og slett kjedet meg; repetative kamper, meningsløs historie og tannløse karakterer. Med mindre Lightning Returns er en snuoperasjon av dimensjoner kjøper jeg det først når det er halv pris, om i det hele tatt.

 

Ellers fortsetter jeg å spille gjennom MGS Legacy. Ble ferdig med MGS2 for et par dager siden og det er like før jeg skal infiltrere Groznyj Grad i MGS3. Jeg kommer nesten ikke over hvor fantastisk godt dette spillet er. Setting, gameplay, historie, karakterer, musikk; alt sitter akkurat der det skal. Spesielt etter å ha spilt MGS1 og 2 er det kult å se hvordan alle de tekniske duppedittene i MGS3 er primitive versjoner av utstyret man brukte i de tidligere spillene, og det er noen paralleller mellom Solid Snake og Naked Snake/Big Boss som man kun får med seg om man spiller alle spillene sammenhengende (eller har ekstremt god hukommelse). F.eks. har Naked Snake/Big Boss en samtale med Eva om livet og sivet som han prøver å unngå med den eksakt samme uttalelsen som Solid Snake når han snakker med Meryl etter kampen mot Psycho Mantis; "I was never interested in other peoples lives".

Lenke til kommentar

Heroes 6 er et bunnsolid turbasert strategispill etter min mening. Jeg spilte det første oppdraget til alle karakterene og synes spillet tar med seg mye av det beste fra de tidligere spillene, men med nytt og friskt design. "Dessverre" har jeg spilt de forutgående spillene i serien for mye og jeg er litt lei det grunnleggende gameplayet, så jeg spilte det ikke noe videre, men er man ikke lei så er Heroes 6 suverent.

Lenke til kommentar

ja, virker sånn. synes noen av oppdragene var litt vel lange, og at magihelter virker ekstremt mektig, spesielt i scenarios. savner egentlig ikke flere ressurser, ettersom mageguilds er borte. fjerner også litt av random loot luck, som kunne være vinn eller forsvinn i feks homm3. high tier monstre en uke før kunne ha myye å si.

 

Liker også at de har tiers på monstre med flere i hver tier. liker ikke at alle rasene jeg har spilt hittil har en form for heal. har de gjort rasene litt for like pga balanse? forstår at det er vanskelig å balansere ett slikt spill, og tidligere (homm2 lol) har noen av rasene vært veldig mye sterkere enn de andre. Er heroes 6 FOR finpusset..? jeg finner vel ut av det før eller senere!

 

Jeg vil ha mer fritid.... =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...