Gå til innhold

Favorit Black Metal Band?


zero_time

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
children of bodom er bra ja, det ruler. også In Flames, men det er vel ikke black metal.

 

CoB er vel så black som man kan få det, In Flames har BM stil, men dem varierer mye. Forøvrig, fremdeles Vaakevandring! Tostemt kor-vokal og blackmetal vokal, blandet med heftige gitarer, fløyte og diverse! Blir det bedre?! :woot:

Lenke til kommentar
Extol er mitt favorittband også i den grad det kan kalles BM. Undeceived og Burial platene kan gli lett inn under der.. Synergy derimot er litt værre ;)

 

Sinergy, og Kimberly Goss (som har vokal) har spilt live-synth for dimmu. Kanskje ikke verdens beste metal-band, men dem har mye fett. Særlig hvis man liker Warmen og lignende powermetal! ;)

Lenke til kommentar
Extol er mitt favorittband også i den grad det kan kalles BM. Undeceived og Burial platene kan gli lett inn under der.. Synergy derimot er litt værre ;)

 

Sinergy, og Kimberly Goss (som har vokal) har spilt live-synth for dimmu. Kanskje ikke verdens beste metal-band, men dem har mye fett. Særlig hvis man liker Warmen og lignende powermetal! ;)

 

Synergy'en jeg snakket om er en plate av Extol...

 

Sinergy som du nevnte er forøvrig noe av det værste mølet jeg har hørt

 

og hverken In Flames eller COB er blackmetall.. In Flames er vel stempla som "gøteborg death metal" hva nå enn det er. COB er bare dritt ;)

Lenke til kommentar
children of bodom er bra ja, det ruler. også In Flames, men det er vel ikke black metal.

 

CoB er vel så black som man kan få det, In Flames har BM stil, men dem varierer mye. Forøvrig, fremdeles Vaakevandring! Tostemt kor-vokal og blackmetal vokal, blandet med heftige gitarer, fløyte og diverse! Blir det bedre?! :woot:

Så du mener at CoB er så blackmetal som det blir? Har du NOEN gang hørt en blackmetal sang? Bare lurer siden det du sier er jo så feil som man kan få det :roll:

Lenke til kommentar
Extol er mitt favorittband også i den grad det kan kalles BM. Undeceived og Burial platene kan gli lett inn under der.. Synergy derimot er litt værre ;)

 

Sinergy, og Kimberly Goss (som har vokal) har spilt live-synth for dimmu. Kanskje ikke verdens beste metal-band, men dem har mye fett. Særlig hvis man liker Warmen og lignende powermetal! ;)

 

Synergy'en jeg snakket om er en plate av Extol...

 

Sinergy som du nevnte er forøvrig noe av det værste mølet jeg har hørt

 

og hverken In Flames eller COB er blackmetall.. In Flames er vel stempla som "gøteborg death metal" hva nå enn det er. COB er bare dritt ;)

 

Tenkte at jeg skulle slenge på "om det kan kalles black metal" når jeg nevnte COB ja...

Det er heavy.. litt mørkt, men...

Er i grå sonen for hva som er black metal...

 

In Flames er for sure ikke black metal :)

Lenke til kommentar

Dimmu Borgir er kongen, er egentlig litt for melodiøst for å vere black metal, men det genial musikk.

 

Immortal må jo også nevnes, var på konsert med de på roskilde, det tok helt av, live er mye bedre enn cd. Får en helt annen opplevelse.

 

Så alle i Bergensområde, www.holeinthesky.no be there

Lenke til kommentar
Extol er mitt favorittband også i den grad det kan kalles BM. Undeceived og Burial platene kan gli lett inn under der.. Synergy derimot er litt værre ;)

 

Sinergy, og Kimberly Goss (som har vokal) har spilt live-synth for dimmu. Kanskje ikke verdens beste metal-band, men dem har mye fett. Særlig hvis man liker Warmen og lignende powermetal! ;)

 

Synergy'en jeg snakket om er en plate av Extol...

 

Sinergy som du nevnte er forøvrig noe av det værste mølet jeg har hørt

 

og hverken In Flames eller COB er blackmetall.. In Flames er vel stempla som "gøteborg death metal" hva nå enn det er. COB er bare dritt ;)

 

:oops: Tenkte sinergy med en gang jeg... *flau*

 

Men hvis ikke CoB er BM, hva definerer man det som da? Death? Og hvordan i hel* definerer man BM? (Vet at In Flames ikke er BM, men dem sjonglerer litt med flere stiler avogtil...)

Lenke til kommentar
children of bodom er bra ja, det ruler. også In Flames, men det er vel ikke black metal.

 

CoB er vel så black som man kan få det, In Flames har BM stil, men dem varierer mye. Forøvrig, fremdeles Vaakevandring! Tostemt kor-vokal og blackmetal vokal, blandet med heftige gitarer, fløyte og diverse! Blir det bedre?! :woot:

Så du mener at CoB er så blackmetal som det blir? Har du NOEN gang hørt en blackmetal sang? Bare lurer siden det du sier er jo så feil som man kan få det :roll:

 

jeg har hørt black metal ja. Dimmu, Limbonic Art, Satyricon, Empror, Borknagar, Vintersorg, Furial March, Tristania, osv. har hørt endel.

Ligger metal med synt, fele, piano, orgel, kor, el-gitar. sånn musikk er rå tøft. kanskje derfor jeg liker, Nightwish, COB, og Borknagar så godt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...