Gå til innhold

Favorit Black Metal Band?


zero_time

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CoB er ikke blackmetal

 

Noen av BM favorittene mine er:

Abigor

Absu

Ahriman

Alkonost

Ancient Rites

Anaal Nathrakh

Bathory

Besatt

Blut Aus Nord

Borknagar

Burzum

Carpathian Forest

Cradle of Filth (alt som kom før og inkludert Midian)

Darkthrone

Destroyer 666

Diablolical Masquerade

Dimmu Borgir

Disiplin

Emperor

Ephel Duath

Forlorn

Furze

God Dethroned

Gorelord

Gorgoroth

Helheim

Immortal

Impaled Nazarene

Impaled Northern Moonforest

Kampfar

Khold

Koldbrann

Kult Ov Azazel

Lilith

Limbonic Art

Marduk

Mayhem

Melechesh

Mörk Gryning

Nargoroth

Negura Bunget

Nifelheim

Nokturnal Mortum

Old Mans Child

Perished

Ragnarok

Rotting Christ

Sadistik Exekution

Samael

Satyricon

Seth

Svartahrid

The Kovenant

Thorns

Tidfall

Trollheim's Grott

Taake

Ulver

Vargsriket

Venom

Vintersorg

Windir

Wyrd

Zyklon

Zyklon-B

 

Det er de fleste av favorittene.

 

 

Offtopic:

Alle som liker Deathmetal, få tak i Vital Remains - Dechristianize nåå! En av de beste DM skivene noen sinne! :D

Lenke til kommentar

Vel, her kommer noen:

 

Dimmu Borgir

Immortal

Trollheims Grott

Windir

Darkthrone

Enslaved (ikke hørt så veldig mye på de ennå, men)

 

Når jeg tenker over det, minner enkelte av sangene til Throne of Chaos veldig mye om Children of Bodom-sanger. Noen andre som har merka det?

Lenke til kommentar
dette tema har vært opp før se Her

 

Amon Amarth er jo bra da. digger dem egnetlig, men nå i det siste har jeg ikke hørt så mye av dem. går mest i Children of bodom og In Flames nå. men neste alt av det jeg har på pc`en min digger jeg så det har ikke så mye å si hva jeg setter på.

Lenke til kommentar

Veldig bra tråd, da black metal, death metal og punkrock er de tre sjangerne jeg elsker :D Her er mine favoritter når det gjelder black metal (og undergrupper av denne sjangeren):

 

1349, Ad Inferna, Aeternus (som nå har gått over til death metal), Alghazanth, Amon Amarth (black/death), Ancient, ...And Oceans, Anaal Nathrakh, Borknagar, Carpathian Forest, Catamenia, Cirith Gorgor, Dark Funeral, Darkthrone, Dimmu Borgir, Dissection (black/death), Dødheimsgard (eksperimentell black), Einherjer (viking-metal), Emperor (kongene!), Enslaved, Enthroned, Ephel Duath, Faustcoven, Fimbulwinter, Finntroll (polka-black), Forlorn, Funeris Nocturnum, Gehenna, Gorgoroth, Helheim, Immortal (splittet dessverre nylig opp), Impaled Nazarene (black/death/power), Kampfar, Keep Of Kalessin, Khold (enkelte sanger, i det minste), Limbonic Art, Mayhem, Mezzerschmitt, Myrkskog (death/black), Obtained Enslavement, Old Man's Child, Ragnarok, Sacramentum, Satyricon, Susperia (black/thrash), (tidlig) The Kovenant, Thorns, Thyrfing (viking-metal), Tidfall, Trelldom, Tristania (gothic), Troll, Trollheim's Grott, Tsjuder, Taake, (tidlig) Ulver, Windir og Zyklon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...