Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Etter den fantastiske starten med 3-0 har jeg fulgt opp med 0-5 i ukene etterpå.. 

 

Dessverre har sesongen blitt ødelagt av sykdom og flytting for min del. Ikke klart å være så aktiv som jeg burde vært. Noe som har gått utover både eget lag og dere som har foreslått trades. Beklager dette. Kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, det var jo forbannet leit, da! Han er en eksepsjonell spiller, og det har vært kjempegøy å se Texans spille! 

 

I min andre fantasy liga tradet jeg akkurat Mike Evans for Chris Thompson og Will Fuller.... Damn... 

 

edit. Men så har eg skaffet hasjhue Gordon i begge ligaene mine og da. Hype! Blir konge i playoff ;)

Endret av sch0n
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er vel din tur å vinne hele dritten i år forsåvidt, eller skal du ta din 4. andreplass på like mange år? :D

 

---

 

Da er regular season over for i år! 

 

48cb23cabfbac818ce62da5e8e0f9b45.png

 

 

 

 

 

I kvartfinalen møtes Vennesla Chargers (3) No Pun Intended (6) mens The Angels from Hell møter Thorsov Pushers II (5). Kristiansand Thunder Ducks (1) og Land Of The Freeman (2) med velfortjente byeweeks. 

 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Deilig å endelig vinne divisjonen! Kan ikke huske om jeg har gjort det før. Syns jeg har hatt en vanvittig opp og ned-sesong. Mistet OBJ, og har egentlig vært avhengig av spesielt Todd Gurley.

 

Digg med bye, men ligger vel i kortene at jeg sikkert blir knust til pinneved av Vennesla Chargers neste uke. Kan ikke huske om jeg har slått han noen gang... :p 

Lenke til kommentar

Skikkelig kaos med playoff tiebreak når så mange har lik record. :lol:

 

Både jeg (Vennesla Chargers) og Martin (Land Of The Freeman) er 8-5-0, men siden jeg slo han i week 6 regnet jeg med å være rangert høyere som følge av head to head tiebreak. Men siden jeg tapte mot The Angels from Hell i week 8, som også er 8-5-0, samtidig som Martin slo dem i week 9 så blir rangeringen helt uoversiktlig. Så har vi jo i tillegg Torshov pusher som også er 8-5-0.

 

Utrolig gøy at vi har fått så jevn liga i år, selv om jeg blir veldig overrasket om noen klarer å slå Jens Kristian sitt lag i finalen.

 

Ser forresten at vi har en del som har blitt inaktive i ligaen etter hvert som sesongen har gått sin gang, og det ødelegger jo mye ved at det gir de som spiller mot disse lagene senere i sesongen en stor fordel (fortsatt ganske irritert etter å tapt med 0.44 poeng mot Victorious Secret i week 3 :p ). Med tanke på hvor stor interesse det har vært rundt å få plass i ligaen bør dette ikke være et problem, og jeg håper at disse lagene ikke får bli med neste år (Victorious Secret og MythiC Legends). :hrm:

Endret av JohnFinstad
Lenke til kommentar

Takk for i år :) det har vært gøy og spennende, dessverre kom jeg meg ikke til playoffs i år (til tross for 4de mest poeng totalt i regular season...). Ble hardt rammet av at DJ ble skadet i runde 1, samt at Brandin Cooks har underlevert så det holder. Ellers fornøyd med å ha hengt såpass med I år. Årets høydepunkt for min del var å få tak i Ingram for Abdullah (om jeg husker riktig). Fantasy er Jævla morsomt altså! Prøver igjen til neste år :D

 

Lykke til videre!

Endret av Lyspaere
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, takk for en god sesong! Surt å ligge 1 seier unna playoff! Lykke til i playoff; håper å se en underdog stikke av med det hele! Jeg er lett med neste år også! 

 

Ellers har sesongen vært heidundrandes for min del, ligger godt an til playoff i min andre liga til tross for en bøtte med dritt av RBs (der også!!!!), samtidig som EAGLES og Wentz imponerer! Spennende å se om de klarer å vise seg fram i Januar, men jeg er storfornøyd uansett! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...