Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, litt rart at løpet ikke endres uke for uke slik at den med høyest seed møter den med lavest slik de gjør i NFL, men er vel bare ikke støtte for det i NFL.com Fantasy. Hadde jeg møtt #6 seed så hadde jeg vunnet, men sånn er det.

 

Ble en dårlig start på playoffen for min del, og det eneste som kan redde meg nå er 30+ poeng fra Julio Jones.

Lenke til kommentar
Semifinalene ferdig:
 
 
(6) No Punt Intended  61.08 -    114.08 (2) Land Of The Freeman
 
(1) Kristiansand Thunder Ducks  89.98  - 116.80 (4) The Angels from Hell
 
Da blir finalen slik:
 
(2) Land Of The Freeman - (4) The Angels from Hell
 
 
Kampen om 3. plass (som også gir penger): 
 
(1) Kristiansand Thunder Ducks - (6) No Punt Intended 
 
 
 
 

(1) Kristiansand Thunder Ducks

Lenke til kommentar

Får se da om jeg klarer å hente inn forspranget. Har egentlig en god følelse, men kommer nok til å bli jevnt.

 

Surt tap. Utrolig surt å tape finalen med bare 4,02 poeng... Men gratulerer med tittelen. Fullt fortjent! :) 

 

Siden Le_Chuck tok tredjeplassen, så blir altså pallen seende slik ut:

 

1. plass - Corporal Jenkinson (The Angels From Hell) - 1470,-

2. plass -  MartinF (Land Of The Freeman) - 420,-

3. plass - Le_Chuck (No Punt Intended) - 210,-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Hei alle sammen!

 

Førsteposten er oppdatert for 2018-sesongen. Dere som har bekreftet at dere vil være med videre, er dere alle med på premieligaen også? Alle har frem til Søndag 29. juli kl. 23.59 på å bekrefte om de ønsker å delta. Etter dette vil de ledige plassene åpnes for andre som viser interesse.

 

Slik som i fjor så vil divisjonene som dere ser nå blir endret med en randomizer når vi har alt klart. Samme med terminlisten.

 

Buy-in ("Premieligaen")

Vi kjører videre med buy-in for de som fremdeles er interessert i det. Det er fortsatt frivillig, men ettersom vi endte med 14 av 14 deltagere i premieliagen forrige sesongen så håper jeg alle fortsatt er med videre. Er 150,- fortsatt greit, eller er det interesse for å øke til fks. 200,-? Jeg trenger også en real person som kan ta ansvar for å ta imot penger og utbetale disse ved endt fantasy-sesong. Helst noen med Vipps, da det ser ut som å være den enkleste måten å få overført på. Petter, hvis du fortsatt vil gjøre dette så er det selvfølgelig helt ok! :) 

 

Live draft

Vi vil selvfølgelig kjøre live draft også i år. For in del som commish, så vil det ikke være mulig å få arrangert denne før tidligst 15. August da jeg vil være på reise uten nett og PC i begynnelsen av August. Hvis folk kan begynne å se på kalenderen og tenke litt på når dere vil ha draft, så hadde det vært kanon. 15. august til 5-6. september er da rommet vi har på å bli enig!

 

Forslag til endringer

Fantasy er gøy, men for mange så blir det litt "meh" når det går dårlig tidlig, og interessen faller av. Er det noen som har forslag til noe vi kan gjøre for å få mer aktivitet rundt ligaen? Er det noe dere savner? Rop ut, jeg er åpen for alle endringer, i motsetning til Roger Goodell!  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...