Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt vill kamp mellom meg og Mythic Legends, endte med seier til meg med 0.62(!) poeng. Kun North Norwegian Saints hadde flere poeng enn oss to, så føler virkelig med Mythic denne uken. Jeg må nesten takke til høyere makter når Fournette og Greg Olsen begge ble skadet, samt at Succop sparker et field goal med noen sekunder igjen av kampen.

 

 

a3230df57e0e2d65ca3dfb766259bd0e.png

Lenke til kommentar

Lykke til på øvelse, husk cherroxene! :D 

 

Ja, Matthew Stafford og Deshaun Watson - i alle dager for en elendig start de hadde! Men, er vel litt tidlig å avskrive Watson etter et tap mot Belichicks Patriots, i mine øyne. :) 

 

Veldig fornøyd med starten, ser ut til å ha gitt en gavepakke i form av Kamara vekk, men er greit dekket opp på RB så jeg er ikke så bekymret for det! 

 

Kjempegøy med en så jevn kamp, og det er litt av sjarmen med head-to-head fantasy - det er bare ett lag du skal slå og det er motstanderen din den uken. :) 

Lenke til kommentar

Kamara hadde en strålende kamp, men kommer Bell tilbake innen uke 4 så tror jeg fortsatt du kommer vinnende ut av den traden etter sesongen. Jeg synes det bare vare gøy å få enda en Saints spiller på laget. Er egentlig første året jeg har stjernespillerne til Saints.

 

Jeg hadde en god start på sesongen, men tror nok jeg hadde veldig mye stang inn. Tror denne uka blir tøff!

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe å miste nattesøvnen over ihvertfall! 

 

Nok en seier i boks for min del, dette lover bra. Patrick Mahomes er virkelig en maskin, helt utrolig arm! Tilbrakte første sesong som trening, med Andy Reid som trener - det er en god oppskrift! Har ikke spesielt troen på Josh Allen i Buffalo, til motsetning!  

 

2 ting må skje nå: Nå må bare Detroit Lions bytte til seg Le'veon Bell og Niners bytte til seg JOSH GORDON SUPREME så snakker vi!!!! 

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Vil ikke si ranet, men Jordan Howard har vært rimelig bøtte så langt. Har han i min andre liga, og vurderer å benke han også neste uke når Chicago er tilbake fra bye.

 

Fikk Smith-Schuster idag selv i den andre ligaen jeg er med i. En i ligaen mistet sin TE (Howard) og tradet for Jimmy Graham. Litt på gjerdet egentlig, siden TE-posisjonen er grusomt tynn, så min Austin Hooper backup er muligens ikke bra nok, men Smith-Schuster vil ta flere poeng så valgte å godta det og løpe så fort som mulig så han ikke fikk kalde føtter.  :wee:

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...