Gå til innhold

The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time 3DS


Pubé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Du har vel tatt Link's Awakening også? :)

 

Tenker du på DX? det på virutual store eller hva det heter? har kjøpt det men har ikke testa det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Kommer nok til å game det etter jeg har runna Spirit Tracks, må bare få tak i det brukt da:P

 

En ting, kommer nintendo til å legge ut alle Zelda spilla senere? er litt random med DX, det har jo en forgjenger jeg gjerne skulle ha spilt.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å game det etter jeg har runna Spirit Tracks, må bare få tak i det brukt da:P

 

En ting, kommer nintendo til å legge ut alle Zelda spilla senere? er litt random med DX, det har jo en forgjenger jeg gjerne skulle ha spilt.

 

DX er jo bare en deluxe version av det som er forgjengern som var det første som ble lagt for gameboy så NEI egentlig ikke så "random":p

Endret av Aizen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

wooot? har sikkert skumlest og fått for meg at det er en oppfølger :p ok da vet jeg det:P bare leste noe "enter dream land og links awakening"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Master Quest er egentlig bare lame, starter heller new game på vanlig, men skal prøve å få tak i så mye items osv og gjøre så få templer som mulig osv.

 

 

EDIT: starta newgame og fant ut at hvis man holder ned pil tasten så forsvinner kartet.

 

Bachelor frog; "hold down directional pad

 

...map dissapears, quality of life suddenly improved"

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...