Gå til innhold

The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time 3DS


Pubé

Anbefalte innlegg

Det er helt greit å finne Gold Skulltulas. På kartet ser du et lite ikon ved siden av navnet på området når du har tatt alle i det området du er i, så da ser du enkelt hvor du skal lete. Foruten om den forbanna hjertebiten på gravplassen i Kakariko, så er det ikke så vanskelig å finne alle hjertebitene heller. En må regne med å lete litt, men jeg synes det bare er gøy.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Fyren spør hele tiden hvor han skal grave. Tror du må la han grave i samtlige områder med jord, før han finner hjertet i den siste. Det har ingenting å si hvor du starter. Men husk at han finner penger ganske ofte, så det burde ikke være vanskelig å ha et stort nok budsjett.

 

Husk også at det er en annen hjertebit på gravplassen. Bare dytt gravsteiner bakover, så vil du finne en til slutt.

Lenke til kommentar

Husker jeg helt feil nå? På N64 versjonen kunne man fange småkryp og slippe de løs ved disse "hullene" som er rundt omkring, så ville det komme opp en gold skulltula. Når jeg prøver dette på 3DS, kryper bare småkrypene rundt en stund før de graver seg ned, altså ikke i hullet. Gjør jeg noe feil?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...