Gå til innhold

The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time 3DS


Pubé

Anbefalte innlegg

Musikken i ørken tempelet er bare så... mystisk! :D

Er nok mitt favoritt tempel det også.

Tror absolutt vi trenger litt pause før vi evt. fyrer løs med MQ. Jeg kommer til å vente en liten stund i hvert fall, blir for likt det vanlige.

 

Slenger meg også på den 100% trangen. Utrolig slitsom i noen spill det der. :!:

Hehe, for meg tok det ca 10timer (ifølge loggen jeg så etter jeg rundet OoT) å skaffe alt 100%. Jeg er sikkelig OoT nerd :p Holder nå med MQ da Dead or Alive begynner å bli kjedelig.

Endret av nKyb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Musikken i ørken tempelet er bare så... mystisk! :D

Er nok mitt favoritt tempel det også.

Tror absolutt vi trenger litt pause før vi evt. fyrer løs med MQ. Jeg kommer til å vente en liten stund i hvert fall, blir for likt det vanlige.

 

Slenger meg også på den 100% trangen. Utrolig slitsom i noen spill det der. :!:

 

Du får jo mest ut av Zelda spillene om du går for 100% eller i hverfall noe i nærheten, Det er jo utrolig mye man går glipp av om man bare beiner fra hovequest til hovedquest.

 

Zeldaspill skal pludres og koses med, ikke rases igjennom.

Lenke til kommentar

Musikken i ørken tempelet er bare så... mystisk! :D

Er nok mitt favoritt tempel det også.

Tror absolutt vi trenger litt pause før vi evt. fyrer løs med MQ. Jeg kommer til å vente en liten stund i hvert fall, blir for likt det vanlige.

 

Slenger meg også på den 100% trangen. Utrolig slitsom i noen spill det der. :!:

 

Du får jo mest ut av Zelda spillene om du går for 100% eller i hverfall noe i nærheten, Det er jo utrolig mye man går glipp av om man bare beiner fra hovequest til hovedquest.

 

Zeldaspill skal pludres og koses med, ikke rases igjennom.

 

Helt enig med deg. Men når man har rundet OoT på N64 10 ganger og skaffet alt 100% flere ganger, så føler jeg ikke riktig for og gjøre det på 3DS. ;) Ellers er jeg veldig ivrig på å få nye spill 100% complete, men dette kan bli slitsomt i lengden på spill som Endless Ocean og morrowwind, som tar evigheter og få 100% på. Men nye Zelda spill generelt har jeg absolutt ingen problemer med og få 100% på, bare det er nytt og spennende.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

 

 

Helt enig med deg. Men når man har rundet OoT på N64 10 ganger og skaffet alt 100% flere ganger, så føler jeg ikke riktig for og gjøre det på 3DS. ;)

 

 

Hehe, ser den. Nå er det veldig mange år siden jeg spillte Oot, så jeg merker det er flere quests som jeg ikke husker alle detaljene på, og den gang tror jeg ikke jeg tok alt av sidequests. Så jeg kommer til å gå for 100% på Oot denne gangen også, det er for ofte jeg får sånne nostalgiske "ah.. det var sånn denne var ja!" av små øyeblikk og sidequests som jeg hadde glemt. Magisk :D

 

Glitch: Jabu Jabu brettet som voksen!

 

Haha, kult! :D

Lenke til kommentar

Har du aldri spilt så vil det nok ta ei uke/noen uker, med tanke på at dagens gamere er vant til dagens spill som rundes under par timer =)

 

 

JEG har spilt det før altså:p bare lurte på hvor lang tid "nye" spillere brukte på det.

Pluss det er jo ikke sikkert at det er som du sier at nådagens spillere er vant til korte spill.

Oblivion, Dragon age, mass effect osv

å om dagens spill er korte har det vel ingen betydning på hvor langt zelda er vel?:p

Lenke til kommentar

er det galt og si at ocarina of time har historiens beste soundtrack?

 

NEI det er ikke galt!:D

MEN er jo mangen andre spill som har minst like bra soundtrack då:/

Dark chronicle 2

Silent hill 2

 

 

Er ikke bare MIN mening, begge disse spillene fikk mange priser for soundtracket når de kom ut:)

 

Men zelda er minst andreplass for meg vertfall:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Meh, ble ferdig med vanntamplet i stad, kjedelig boss også.

 

Dere som finner alle skulltulas, har dere brukt FAQs eller finner dere utenatt? Har 50 og skal prøve å finne alle uten faqs.

Lenke til kommentar

Meh, ble ferdig med vanntamplet i stad, kjedelig boss også.

 

Dere som finner alle skulltulas, har dere brukt FAQs eller finner dere utenatt? Har 50 og skal prøve å finne alle uten faqs.

Jeg bruker aldri gamefaqs på et eventyr spill. Dette er fordi mye av eventyr sjangeren handler om å utforske. Finner jeg ikke betyr bare at jeg har sett dårlig rundt.

 

Men når det gjelder OoT så kan jeg dem utenatt :p

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på akkurat det. Toll slipper du uansett da jeg mener DVD/CD og Elektroniske produkter er tollfrie. Kommer prisen på produktet over 200 må du nok betale MVA på 25%. Vet ikke om du slipper det med giftwrap, kan være, men ikke sikker. Noen nettbutikker inkluderer taxation fee i total pris, da betaler de momsen for deg når varen ankommer Norge. Biit er vel amazon, og jeg vet amazon gjør det på varer som sendes med Priority International Shipping, og enkelte produkter også hvis du bruker Standard International Shipping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...