Gå til innhold

The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time 3DS


Pubé

Anbefalte innlegg

Hehe, nei satt da aldri fast. Må bare si jeg er veldig overasket over at tips videoene er så detaljert. Man sitter aldri fast dersom man bruker den... (Ødelegger litt av spenningen)

 

HAH for det er jo SÅÅÅÅ utrolig "spennenes" å ikke komme videre etter 8timer på samme plass:P

WORD!

Hmm... så du har lyst å ta opp saken igjen? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte ikke guides i mine yngre dager :p

 

 

Ja vi vet du er best og klarte alt når du ennå var i ballesekken til far din!

Du tapte diskusjonen sist så hvorfor ta den opp igjen:P?

 

Men for oppsummering.....Zelda er et konge spill (10 av 10 når det kom ut), men nå er det"bare" 8 av 10 som er utroooooligt bra for et så gammelt spill!

 

og som jeg sa sist! tuuuuuuusenvis av unger satt fast og trengte hjelp veldig ofte i zelda pga det blir dårligt forklart hvor man skal og hva man skal gjøre! Er ikke et eneste forum uten noen "hvordan klarer jeg dette, hvor skal jeg nå" tråder!

 

At du er best forstår jo alle nå men du er 1 av 10! de fleste ÆRLIGE folkene over 12år vet og innrømme at vi har sittet fast med spillet minst 2-3 ganger, men det gjør ikke spillet til noe dritt fordeom! er ennå et av de beste spillene som er laget!

Lenke til kommentar

Jeg trodde litt av poenget med slike spill var at man skal spekulere litt.

 

Det hender jeg sniktitter litt på guider, når jeg vet jeg har løsningen, men det ikke funker fordi jeg ikke skjønner at jeg må stå på ei spesiell rute i spillet eller at jeg må gi fra meg den dingsen på en spesiell måte.

 

Uansett, så er det lite vits i å være elitist på om man bruker guider eller ikke, folk nyter spill forskjellig. :thumbup:

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
...eller at jeg må gi fra meg den dingsen på en spesiell måte

 

Hah, du skulle prøvd Dragon Quest V. Jeg hadde funnet en rar ball (eller noe sånt) i en hule, og da jeg kom tilbake til byen sto en fyr og maste om at han lette etter en rar ball. Rent logisk prøvde jeg å gi ham den, men det er ikke noe "Give" kommando eller noe sånt. Jeg prøvde å snakke med ham, men han bare maste om den ballen. Det tok ganske lang tid før jeg fant ut at jeg måtte stå rett foran ham, vendt mot ham og bruke Examine på ballen. Zelda er bare blåbær i forhold. :p

Lenke til kommentar

Jeg brukte ikke guides i mine yngre dager :p

 

 

Ja vi vet du er best og klarte alt når du ennå var i ballesekken til far din!

Du tapte diskusjonen sist så hvorfor ta den opp igjen:P?

 

Men for oppsummering.....Zelda er et konge spill (10 av 10 når det kom ut), men nå er det"bare" 8 av 10 som er utroooooligt bra for et så gammelt spill!

 

og som jeg sa sist! tuuuuuuusenvis av unger satt fast og trengte hjelp veldig ofte i zelda pga det blir dårligt forklart hvor man skal og hva man skal gjøre! Er ikke et eneste forum uten noen "hvordan klarer jeg dette, hvor skal jeg nå" tråder!

 

At du er best forstår jo alle nå men du er 1 av 10! de fleste ÆRLIGE folkene over 12år vet og innrømme at vi har sittet fast med spillet minst 2-3 ganger, men det gjør ikke spillet til noe dritt fordeom! er ennå et av de beste spillene som er laget!

Hmmm... kilde? Hadde du spillet da den kom ut? Da var internett så vidt i bruk og eneste fullverdig guide var å kjøpe magasin med guidebok. Husker bare at vi satt fast Kakariko Village da vi nettopp ble stor og i Water Temple. Pluss i min tid så hadde de fleste vennene mine spillet og vi hadde faktisk en konkurranse hvem som rundet spillet først. Ingen brukte guide eller spurte om hjelp. Den gang var vi 10 år og vi alle klarte faktisk å runde spillet. Vil heller si at ca 8 av 10 satt ikke fast og tror at du overdriver innmari nå.

Lenke til kommentar

Jeg brukte ikke guides i mine yngre dager :p

 

 

Ja vi vet du er best og klarte alt når du ennå var i ballesekken til far din!

Du tapte diskusjonen sist så hvorfor ta den opp igjen:P?

 

Men for oppsummering.....Zelda er et konge spill (10 av 10 når det kom ut), men nå er det"bare" 8 av 10 som er utroooooligt bra for et så gammelt spill!

 

og som jeg sa sist! tuuuuuuusenvis av unger satt fast og trengte hjelp veldig ofte i zelda pga det blir dårligt forklart hvor man skal og hva man skal gjøre! Er ikke et eneste forum uten noen "hvordan klarer jeg dette, hvor skal jeg nå" tråder!

 

At du er best forstår jo alle nå men du er 1 av 10! de fleste ÆRLIGE folkene over 12år vet og innrømme at vi har sittet fast med spillet minst 2-3 ganger, men det gjør ikke spillet til noe dritt fordeom! er ennå et av de beste spillene som er laget!

Hmmm... kilde? Hadde du spillet da den kom ut? Da var internett så vidt i bruk og eneste fullverdig guide var å kjøpe magasin med guidebok. Husker bare at vi satt fast Kakariko Village da vi nettopp ble stor og i Water Temple. Pluss i min tid så hadde de fleste vennene mine spillet og vi hadde faktisk en konkurranse hvem som rundet spillet først. Ingen brukte guide eller spurte om hjelp. Den gang var vi 10 år og vi alle klarte faktisk å runde spillet. Vil heller si at ca 8 av 10 satt ikke fast og tror at du overdriver innmari nå.

 

som knut knudsen sa "Kan tenke meg at jeg brukte omkring hundre timer før jeg tok Ganondorf når jeg var liten."

NUFF SAID!!!!

Lenke til kommentar

Ja, fordi dere to telles som flere personer. Jeg husker til og med på N64 Magazine bladene at de skrev på deres 8 siders review at spillet var til tendens veldig rett frem og lettere dersom man har spilt A Link to the Past fra før. Husker jeg riktig så skrev også IGN om dette.

 

EDIT: Nope, ign skrev ikke om det allikevel, men de skrev faktisk at man burde spille spillet uten guide. (N64 anmeldelsen.)

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Ja, fordi dere to telles som flere personer. Jeg husker til og med på N64 Magazine bladene at de skrev på deres 8 siders review at spillet var til tendens veldig rett frem og lettere dersom man har spilt A Link to the Past fra før. Husker jeg riktig så skrev også IGN om dette.

 

EDIT: Nope, ign skrev ikke om det allikevel, men de skrev faktisk at man burde spille spillet uten guide. (N64 anmeldelsen.)

 

Men så har både ign, gamespot og mange andre store sider skrevet at spillet kan vær litt vanskelig å finne frem i pga dårlige "tips" av navi og diverse dialoger! Jeg storkoste meg med oot i 98/99 og gjør det ennå med den nye versjonen, er bare litt dritt når jeg ikke husker noe som helst:P for da MÅ man ha en guide i nærheten! det er alt jeg sier!:p

Tenk deg du er på hyttetur uten internett eller guide og sitter bomfast!:( kjedelig

 

Er utallige forum om oot der folk sitter fast!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Har man funnet 71 skulltulas(jeg har det nå) og skal bruke FAQs er det bare håpløst, like greit å leta random, siden det er drit kjedelig å sjekke alle 100 steden etter en i følge FAQen så hadde du tydligvis tatt den osv.

Lenke til kommentar

Jeg brukte så uhorvelig mye tid på å finne siste Gold Skultulaen. Den var forresten i Kakariko Village :p Men følte en enorm glede ved å finne den selv. Tviler på at jeg ville følt noe spes etter å ha gjort det via en guide. Så det er i hvertfall slik jeg foretrekker å gjøre ting.

 

Samme var det jo med Uncharted: Drakes Fortune. Fant siste treasure i vårest, etter å ha vært fast på 59 siden release :p Veldig, veldig gøy!

 

Uansett så spiller jeg nesten alltid igjennom spill minst 2 ganger, bare fordi jeg vet at jeg alltid går glipp av noe første gangen. Andre gangen så kan jeg jo plotts o.l., så da fokuserer jeg på småtingene som Heart Containers og Gold Skultulaer osv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har man funnet 71 skulltulas(jeg har det nå) og skal bruke FAQs er det bare håpløst, like greit å leta random, siden det er drit kjedelig å sjekke alle 100 steden etter en i følge FAQen så hadde du tydligvis tatt den osv.

 

Har man funnet 71 av dem uten hjelp og nå vurderer å bruke FAQ er det vel fordi vi ikke finner resten. Er det da bedre å surre rundt på måfå enn å sjekke stedene vi ikke har lett? Vi kan selvsagt bli nødt til å lete et og annet sted vi har vært, men de fleste husker vel mange av stedene? Spesielt om vi er på vei dit og husker veien, om ikke endeplassen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Husker jeg gjorde det i GTA 3 for å få 100% og grøsser ved tanken, gikk gjennom 100 steder og fant ikke den siste. Hahaha fail, men fant den helt random en dag husker jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...