Gå til innhold

Hva er ditt/dine beste spillkjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • Test Drive Unlimited 2 der igjen. Syyyk grafikk!

Say what? TDU2 har jo middelmådig grafikk :S

Dårlig skjermkort? Syntes den er bra jeg :)

Kjører med alt på maks, og det ser jo forferdelig ut til å være et spill anno 2011. Gresset for eksempel. I tillegg til haugevis av bugs utgjør TDU2 for min del et av mine værste spillkjøp. :p

Lenke til kommentar

  • Test Drive Unlimited 2 der igjen. Syyyk grafikk!

Say what? TDU2 har jo middelmådig grafikk :S

Dårlig skjermkort? Syntes den er bra jeg :)

Kjører med alt på maks, og det ser jo forferdelig ut til å være et spill anno 2011. Gresset for eksempel. I tillegg til haugevis av bugs utgjør TDU2 for min del et av mine værste spillkjøp. :p

Haugevis av bugs? Var litt i starten men det er jo blitt retta opp nå.. Kjører glatt hos meg

Lenke til kommentar

Lost Odyssey var et utrolig godt kjøp for meg. Flott jrpg med alt det klassiske som hører til. Aner ikke hvor mange timer jeg har spilt, men det er garantert over 150timer.

 

Hitman Blood Money. Fullført spillet på alle vanskelighetsgrader samt 1000/1000 GS. Et godt spill med stor gjennspillingsverdi.

 

Final Fantasy X Det første rpg jeg virkelig satt meg inn i.

Ble helt hektet og gjorde alt som var mulig å gjøre. Fikk tak i alle spesialvåpen (Fanden så deilig det var når man ENDELIG vant chocobo racet), tok alle spesialbosser og fanget alt som var mulig å fange av sjeldne mobs. Litt synd når man kom til siste boss og gjorde pannekake av han på 1,2,3.

 

 

World of Warcraft

Jeg begynte å spille WoW relativt sent (Feb 2010), men veien til level 80 den første gangen var ren spillnytelse (ingen add-ons, ingen mods etc)

Jeg tror ikke at noe annet spill kan toppe den opplevelsen.

Men så begynte man etterhvert å raide og det å levle en ny character ble bare et ork og jeg ble dritt lei. La fra meg WoW i mai og har ikke spilt siden.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om er det ingen nyere spill som kommer på min liste. Selvfølgelig liker jeg oblivion, mass effect, red alert. Men spillene som har gitt meg mest glede, og en god del frustrasjon er:

 

Ports of Call, på en amiga av alleting.

Sim City, på en gammel P75

Heroes of Might and Magic III, denne blir liksom innstalert med gjevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...