Gå til innhold

Hva er ditt/dine beste spillkjøp?


Anbefalte innlegg

Skulle jeg tatt med hele lista som jeg har vært veldig fornøyd med kunne jeg ha sitti i skrivd fram til jul så jeg deler det absolute ytterste kjøpa.

 

Final Fantasy VI (SNES) Husker jeg fikk dette av en familiemedlem som viste att jeg likte Zelda a link to the past og dette spillet tror jeg den gang runna 5-10 ganger, har senere også skaffet meg det på PS1 og sist via PSN, blir aldri lei dette spillet fordi att jeg elsker rollelista av karakterer og historien (Kefka som gir ordre til sine underståtter i ørkenen att skoene hans bør pusses er en klassik i seg selv) Tidenes spill for min del.

 

Super Mario Bros (Nes) Klassikker, To italienere som skal redde en prinsesse og som for min del gjorde att jeg til dags dato elsker sidescrollende plattform spill.

 

Transport Tycoon Deluxe, Civilisation, Pirates, Championship Manager senere Football Manager, de tidlige GT spillene det siste kan dra ett veldig varmt sted, Forza Motorsport serien som for min del har tatt over racing sim på konsoll. Veldig mange gode tittler der ute men syntes att dagens spille kanskje ikke når helt opp til de gamle, kanskje det er fordi når man var mindre og måtte velge mere brutalt att man koste seg mere med spill enn nå hvor man kjøper omtrent det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah, enkelt!

 

Way of the exploding fist på C64, deretter Nintendo world cup på Nes, Super Mario World på Snes, Battle Arena thosinden på PS også stopper det vel egentlig der fram til Red dead redemption kom ut, som ble kjøpt på PS3 fordi Xboxen var til reperasjon akkurat da.

Lenke til kommentar

Fra gammelt av tror jeg det må være Baldurs Gate serien (med Tales Of The Sword Coast, Throne of Bhaal osv)som har stjålet flest timer. Age of empires serien også.. I senere tid er det Fallout og Fallout: New Vegas som er de store timetyvene.. Til dels også Borderlands, som jeg har spilt, VELDIG mye..

Endret av Superlax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Diablo 2, AoE2 og Fifa 99 var vel blant spillene som dro meg inn i spillverdenen, Super Mario 64 og Golden Eye på N64 er jo også et par lekkerbisken.

Counter Strike 1.6 er vel det spillet jeg har mest timer på totalt sett og det jeg hadde min "storhetstid" i.

Half Life 2 serien og Portal serien er jo noe man ikke kommer utenom

Også har man jo Metro 2033 som jeg liker svert godt.

Battlefield serien har jeg også mye gode minner i fra.

 

Er jo ikke alltid det er de beste spillene som er de beste kjøp, har mange flotte timer og stunder multiplayer med kompiser og andre.

 

Bare synd det har kommet så mye "søppel" spill i nyere tid, ser forøvrig frem til Diablo 3 og Half Life 2 Episode 3. Om de innfrir får tiden vise.

Lenke til kommentar

Da snakker vi vel Red Alert 1 som dro meg inn i ordentlig dataspilling, ellers var det Street Fighter II til Super Nintendo som dominerte mine yngre år :) Mortal Combat kan vel også nevnes, da til Sega :p

 

Ellers Warcraft 3, og Battlefield 2 har det rent ut mye timer på, og Modern Warfare 2 som så og si dominerte på Garnisonen i Sør-Varanger :) hehe

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvis jeg skal se på spilletid må det bli FM-serien. Har lagt ned flere tusen timer i det siden 07-versjonen. Kommer rett og slett alltid tilbake til det.

 

Spilte også CoD4 utrolig mye før klanmiljøet i Norge døde ut. Blir bare public i ny og ned for tiden. To gode kjøp vil jeg si (FM 07, 08, 09, 10 og 11 blir kanskje flere spill, men).

Lenke til kommentar

De jeg føler har gitt meg mest blir:

 

PS2: Rouge Galaxy

PS3: MLB The Show 10 & 11 / Demon's Souls / Disgaea 3: Absence of Justice

PSP: Disgaea 1 & 2

3DS/DS: Pokemon spillene

Wii: The Legend of Zelda: Twilight Princess (Blir nok byttet ut mot Xenoblade Chronicles etterhvert) ;)

Xbox 360: Tales of Vesperia / Magna Carta 2 / Mass Effect serien.

PC: Shogun 2 / Powder game (123spill.no)..... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...