Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om denne teorien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8.trinn - 3

9.trinn - 3

10.trinn - 2

 

Vg1 - 2

Vg2 - stryk

Vg3 - stryk

 

Dette forutsetter at han faktisk har svart på oppgaven. Hvis oppgaven er noe annet enn det han har svart på, blir det stryk uansett. Så det ville hjulpet å få oppgaven.

 

Hvilke meninger han har om jenter og andre ting er ikke viktig, men han må kunne underbygge dem, noe han ikke har gjort her.

Lenke til kommentar

 

Dette forutsetter at han faktisk har svart på oppgaven. Hvis oppgaven er noe annet enn det han har svart på, blir det stryk uansett. Så det ville hjulpet å få oppgaven.

 

Hvilke meninger han har om jenter og andre ting er ikke viktig, men han må kunne underbygge dem, noe han ikke har gjort her.

 

Selvfølgelig, men ingen her har oppgaven, så å ta utgangspunkt i det blir umulig.

Lenke til kommentar

Uavhengig i om dette er en bra eller dårlig oppgave. Den er levert, og lærern setter fokus på hvordan det er skrivd. Ikke noe annet.

 

Jeg spør dere hva dere synes om teorien og det jeg har ment å skrive...

 

Så det finnes ingen oppgave? Du skulle bare levere en egenprodusert tekst?

 

Jeg ser fram til å høre resultatet, uansett hvordan det går.

Lenke til kommentar

Om jeg hadde vært en eldre lærer som skulle se på en slik tekst, som er skrevet av en gutt på ungdomsskolen, ville jeg blitt... fornærmet? Å komme med påstander uten å drøfte de skikkelig er i mange tilfeller litt dumt.

 

Om du går på ungdomsskolen har du da enda en stund til å forbedre deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en oppgave en gruppe elever skulle gjøre i den ekstrahjelp-klassen jeg går i.

 

Da forstår jeg. Du går altså i en ekstrahjelpklasse. Da er det i hvert fall noe å ta tak i.

 

Det var helt unødvendig. Ekstrahjelpklasse eller ikke spiller ingen rolle. Det betyr nødvendigvis ikke at TS er dummere, men svakere faglig.

Jeg kan si meg enig med de fleste her at dette er en oppgave som ikke burde blitt levert. Jeg tror ærlig talt at læreren din kommer til å få bakover sveis etter han/hun har lest det ferdig. Det er skremmende det Pick-Up-Artister står for og det er rein gift for samfunnet.

 

Edit: Leifs

Endret av DrunkRattleHead
Lenke til kommentar

ekstrahjelpeklasse ja, det forklarer saken, da kan vi kanskje svare på hva vi synes på nytt? nå som vi har ny info!

Det betyr bare at han har lavere krav til å skrive korrekt. Jeg tror ikke læreren vil like hans kvinnesyn.

 

Jeg husker jeg sa at kvinner er mer emosjonelle, mens menn tenker mer logisk og brukte det som argument i en bokanalyse. Læreren min var ihvertfall ikke enig og gjorde narr av meg for å si noe slikt, men heldigvis påvirket det kartakteren min minimalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...