Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om denne teorien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den store Wendelinho, som for to år siden var den mest usikre gutten i landet, har nå blitt den manipulerende typen som leker med følelser.

 

Som vi har sett, PU-miljøet tiltrekker seg slike unge, usikre sjeler, og det de blir til, er de som kort blir kalt drittsekker.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Trollolo! Har ikke mye tid da jeg går på jobb straks, så får fatte meg i korthet.

Til å være en norskstil har du lagt svært lite fokus på språket ditt.

Du har relativt dårlig grammatikk, og har flere feil når det kommer til særskriving.

Hadde jeg vært læreren din tror jeg at jeg hadde satte kaffen i halsen opp til flere ganger.

Først på grunn av grammatikken, deretter på grunn av stoffet …

 

Jeg tror at samtlige her inne er enige i at vi kan definere noe sånt som stereotypisk mannlig og kvinnelig oppførsel, men dette er en tabbe grunnet individer ofte devierer svært mye fra gjennomsnittet.

Mennesket er et svært forutsigbart dyr, i gitte situasjoner, men det betyr ikke at du helt ureflektert kan trekke beslutningen at "jenter er enkle, og det er lett å manipulere dem". Manipulering går garantert begge veier, forøvrig.

 

Du har også flere faktrafeil, men det er noe jeg rett og slett ikke har tid til å gå inn på nå.

 

Ta et par-tre år med psykologistudier før du prøver deg på en slik oppgave er mitt råd.

 

Postet av anonym: b835430a7f5518f8e41f83791baab5d1

 

Ettersom jeg antar at trådstarter ikke har så meget med tid vil jeg anbefale boken Why men don't listen, and women can't read maps.

 

Dette er bøker som forklarer forskjellen på menn og kvinner ut fra et evolusjonært perspektiv, og forklarer hvorfor moderne likestilling er et blindspor (equal as in equal opportunities, not as in the same), og forklarer hvorfor menn og kvinner tenker annerledes og er gode på forskjellige ting.

 

Man kommer et stykke selv med en bok som dette.

 

 

Lenke til kommentar

Som TS har påpekt flere ganger overfor dere, så er det teorien det står om, ikke hvordan han har skrevet den. Jeg ser jo nå at dere diskuterer teorien hans, siden dere kommenterer og bryter inn med egne meninger overalt.

 

Utifra meningen med tråden, som er å forstå teorien hans, og deretter vurdere den opp mot egne og andres meninger, så er jeg enig med Zarac. PUA er for å øke en usikker person sin selvtillit ved å føle at han mestrer noe, oppskrift eller ikke.

 

Og som Zarac også sier, så blir man som ung PUA, kalt drittsekk. Nettopp, uansett historie bak TS, så har han nådd målet sitt. Jenter liker Badboys, han blir kalt drittsekk her, av en gutt, og da jenter er utifra evolusjonen mere følelses-svake mennesker, så blir han en drittsekk/badboys for dem. Og som alle vet, så tiltrekkes jo jenter av badboys.

 

Dere har kanskje ikke tro på evnene hans, men jeg tror i hvertfall at han kan nå langt.

Lenke til kommentar

Og som Zarac også sier, så blir man som ung PUA, kalt drittsekk. Nettopp, uansett historie bak TS, så har han nådd målet sitt. Jenter liker Badboys, han blir kalt drittsekk her, av en gutt, og da jenter er utifra evolusjonen mere følelses-svake mennesker, så blir han en drittsekk/badboys for dem. Og som alle vet, så tiltrekkes jo jenter av badboys.

Han har ikke ligget med en eneste person, og han fortalte disse teoriene i klassen, noe som fikk folk til å hate han. Det er fint at han ikke er like desperat lenger, men han har ikke nådd noe som helst.

 

Og jenter tiltrekkes ikke av drittsekker. Jeg pleier å si at det finnes fire kategorier, cold beta - tapere som alle hater, warm beta, cold alpha og warm alpha. Cold alpha er drittsekker med sosiale evner og warm beta er snille gutter som ikke klarer å få seg kjæreste. Ved å bli en drittsekk så vil de bli en cold beta og ikke en cold alpha. For å bli en alpha, må man forbedre sine sosiale evner og sitt utsende.

Lenke til kommentar

Han nevner jo over her at han ikke ser på det som aktuelt å dra det noe videre. Men at han synes det er gøy å leke med jenters følelser.

 

Det viser med andre ord at han har selvtillit, tillit, tid og ikke er desperat, i ett. Ved å uttale seg slik.

 

Er det nødvendig å lage så mange brukere? Jeg har ikke full oversikt lenger, men snart må det være flere enn jeg kan telle på to hender.

Lenke til kommentar

Dette er min første og eneste bruker etter Zinoy95.

 

Jeg blir kanskje sammenlignet med 10-15 andre. Men suksessrike og kjente personer blir jo vinklet i positive retninger hele tiden. Takk.

 

Hittil har det bare vært negative vinklinger.

 

 

Nå vil du (som før) svare at man snakker negativt om andre fordi man egentlig ønsker å være som dem, men det er ikke tilfelle.

 

Lenke til kommentar

Min mening om din "fakta-teori":

 

Jeg er glad internett ikke fantes da jeg var fjortis, så slapp jeg å spre mine umodne og tåpelige meninger til andre enn venner og familie. At en 14/15-åring sitter der og tror han vet "svaret" og "sannheten" om kvinner er ingenting annet enn aldeles latterlig, og jeg er glad på dine vegne for at du er anonym på diskusjon.no.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...