Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leverte tilbake 8.9 3G til butikken siden jeg ikke fant noen måte å ringe med den.

 

Men er virkelig interessert i å vite om noen vet om det lar seg gjøre,

enten ved rooting eller noen annen måte.

 

Er jo helt meningsløst at de skal sperre den funksjonen, og hvertfall når alle demomodellene og videoene viser at du kan gjøre det.

Lenke til kommentar

Jeg leverte tilbake 8.9 3G til butikken siden jeg ikke fant noen måte å ringe med den.

 

Men er virkelig interessert i å vite om noen vet om det lar seg gjøre,

enten ved rooting eller noen annen måte.

 

Er jo helt meningsløst at de skal sperre den funksjonen, og hvertfall når alle demomodellene og videoene viser at du kan gjøre det.

 

Er det så viktig å kunne ringe med et nettbrett?

 

Skjermen har slukka nå, hvordan ser jeg at den er ferdigladet? Er det noe lys som viser det?

Lenke til kommentar

For meg er det det.. Den fungerer som jobbmobil, jobbkalender samt registrering av div ting på nett.. Derfor gidder jeg ikke ha to mobiler, samt et nettbrett, når nettbrettet kan fungere som begge.

 

Har brukt Galaxy Tab P1000 siden den kom ut, og det har fungert ypperlig til mitt bruk. Så ja, for meg er det viktig.

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

Mulig jeg sliter litt med oppstarten, blir bare stående på denne skjermen uten at det ser ut til å skje noe.

 

Har bare valgt norsk og bokmål, og så skulle jeg koble meg til wi-fi.

 

Er en progress bar eller noe som vises av og til, men den står stille ved siste e'en i NextGenTel. Hva skjer?

 

Edit: hoppa over det her og bare starta opp, men får ikke kobla meg til wi-fi når jeg har startet opp heller. Bruker samme nett og samme passord med både dataen og telefonen.

 

Veksler mellom å hente ip-adresse og å skanne. What to do?

post-259379-0-23381700-1317928579_thumb.jpg

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Galaxy tab 10.1 og jeg sliter med å koble meg til mange trådløse nettverk. Hjemme går det brillefint, men nettverket på jobben, det åpne nettverket på ferjene til Fjord1, nettverket i kommunehuset osv. Den finner nettverkene, men de vil ikke kobles til. Noen som kan forklare hva jeg gjør galt eller hva tabben gjør galt?

Lenke til kommentar

Har problemer med at wallpaperen min får et svart punkt på høyre side helt plutselig, akkurat som at wallpaperen har rotert selv om ikke tabben har snudd seg. Hvis jeg snur tabben til portrett også tilbake igjen så blir wallpaperen slik som den skal, men så kommer det svarte fram igjen etter en liten stund. Helt fantastisk irriterende, andre som har hatt problemer med det og som vet hva jeg kan gjøre? Setter stor pris på alle svar :)

 

 

 

post-139521-0-98724400-1318018760_thumb.jpg

Lenke til kommentar

leverte min til reparasjon. Håpar dei klarar å fikse det.

Hvor kjøpte du den og kan du oppdatere hvordan det gikk?

 

Jeg var innom Digital Impuls med min i går, og de sa det var ikke vits å levere den da de avventet svar fra Samsung... :hmm:

Har fått den tilbake i dag. Alt gjekk på garantien, dei bytta heile skjermen, med touch. Har ikkje fått testa den enda, mtp å spille av mykje film. Får sjekka detta ut når eg skal tilbake til stavanger på måndag. :)

Lenke til kommentar

Er det greit å kjøpe galaxy tab i USA, uten å få noe problemer med bruken når man kommer hjem?

 

Ja.

 

Kan tilogmed legge inn EU ROM på den slik at du er 100 % sikker.

 

-KJ

 

Kan de gjøre det der, eller er det noe som kan fikses i norge?

 

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Er det greit å kjøpe galaxy tab i USA, uten å få noe problemer med bruken når man kommer hjem?

 

Ja.

 

Kan tilogmed legge inn EU ROM på den slik at du er 100 % sikker.

 

-KJ

 

Kan de gjøre det der, eller er det noe som kan fikses i norge?

 

 

Takk for svar!

Du må gjøre det selv (eventuelt betale en forhandler for å gjøre det). Jeg kjøpte selv 10.1 Wi-Fi i USA, men der er det samme ROM over hele verden. Kjøper du med 3G bør du kanskje flashe nordisk/europeisk ROM. Sjekk XDA :)

Lenke til kommentar

Jeg kan jo skryte litt med at jeg var veldig heldig å vant en Galaxy tab 10.1 for 2 uker siden, måten jeg vant på var å stemme på banens beste under en tippeliga kamp, brukte altså 13 kroner på dette. TV2 ringte meg for en uke siden med beskjeden og jeg ble strålende glad for dette selfølgelig, så regner med at den kommer i løpet av uka. :)

 

Noen anbefalinger til programmer/spill som jeg burde ha, har aldri hatt Andorid før bare iOS så skal bli spennende å prøve ut dette også.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

 

Du må gjøre det selv (eventuelt betale en forhandler for å gjøre det). Jeg kjøpte selv 10.1 Wi-Fi i USA, men der er det samme ROM over hele verden. Kjøper du med 3G bør du kanskje flashe nordisk/europeisk ROM. Sjekk XDA :)

 

Ok. Så hvis jeg kjøper uten 3G så bør det gå greit?

Hvor mye betalte du for din, og hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...