Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kan jeg endre på antall hjemmeskjermer?

 

Synes at 8.9'en min er treg, er det noe man kan gjøre med det? Enten ved å legge inn ny rom eller ny launcher?

Sjekk hva slags bakgrunnsbilde du har... Er det et dynamisk bakgrunnsbilde (altså et som forandrer seg (stjerneskudd)) bytt til et vanlig statisk bilde. Det gjør underverker for smidigheten.

Det hjelper kraftig på de som har 10,1" også

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du må gjøre det selv (eventuelt betale en forhandler for å gjøre det). Jeg kjøpte selv 10.1 Wi-Fi i USA, men der er det samme ROM over hele verden. Kjøper du med 3G bør du kanskje flashe nordisk/europeisk ROM. Sjekk XDA :)

 

Ok. Så hvis jeg kjøper uten 3G så bør det gå greit?

Hvor mye betalte du for din, og hvor kjøpte du den?

Det bør gå greit uansett hvilken du kjøper etter hva jeg vet. Men kanskje noen andre har erfaringer med kompabilitet ved å kjøpe 3G-utgaven. WiFi fungerer hvertfall utmerket. Jeg kjøpte min på BestBuy. Kostet ca 1000 kr mindre enn i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor kan jeg endre på antall hjemmeskjermer?

 

Synes at 8.9'en min er treg, er det noe man kan gjøre med det? Enten ved å legge inn ny rom eller ny launcher?

Sjekk hva slags bakgrunnsbilde du har... Er det et dynamisk bakgrunnsbilde (altså et som forandrer seg (stjerneskudd)) bytt til et vanlig statisk bilde. Det gjør underverker for smidigheten.

Det hjelper kraftig på de som har 10,1" også

 

Hehe, ja, hadde dynamisk bakgrunn. Takk skal du ha, skal bytte til statisk bilde og se.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

 

Hehe, ja, hadde dynamisk bakgrunn. Takk skal du ha, skal bytte til statisk bilde og se.

Hjalp dette? :)

 

Ja, er ikke så galt nå.

 

Men går det an å bytte launcher? ADW så ikke ut til å være kompatibel, og det er vel ikke Go Launcher heller?

 

Når jeg er i markedet og laster ned apps hender det at jeg får opp et glimt av en tysk melding, flere som får det?

 

Jeg har ikke registrert hele meldinga, men mener at det stod "markt". Får være kjapp med screenshot neste gang.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Merker du veldig mye lugging i forhold til ipad f.eks?

 

iPad har jeg knapt rørt, husker ikke hvordan den var i forhold. Men i forhold til HTC Desire så lugger det litt :p

 

Merker at ikke alle apps kjører så greit på nettbrettet. Prøvde meg på YooNinja, var virkelig slow motion :!:

 

Men Angry Birds fungerer helt glimrende, så det er nok bare enkelte applikasjoner som det er litt dødfødt med.

Lenke til kommentar

 

Hehe, ja, hadde dynamisk bakgrunn. Takk skal du ha, skal bytte til statisk bilde og se.

Hjalp dette? :)

 

Ja, er ikke så galt nå.

 

Men går det an å bytte launcher? ADW så ikke ut til å være kompatibel, og det er vel ikke Go Launcher heller?

 

Når jeg er i markedet og laster ned apps hender det at jeg får opp et glimt av en tysk melding, flere som får det?

 

Jeg har ikke registrert hele meldinga, men mener at det stod "markt". Får være kjapp med screenshot neste gang.

ADW er kompatibel,bruker den selv. mye bedre med den

Lenke til kommentar

 

Hehe, ja, hadde dynamisk bakgrunn. Takk skal du ha, skal bytte til statisk bilde og se.

Hjalp dette? :)

 

Ja, er ikke så galt nå.

 

Men går det an å bytte launcher? ADW så ikke ut til å være kompatibel, og det er vel ikke Go Launcher heller?

 

Når jeg er i markedet og laster ned apps hender det at jeg får opp et glimt av en tysk melding, flere som får det?

 

Jeg har ikke registrert hele meldinga, men mener at det stod "markt". Får være kjapp med screenshot neste gang.

ADW er kompatibel,bruker den selv. mye bedre med den

 

Ja, jeg synes det var rart for jeg har jo sett at flere har anbefalt ADW til tab'ene. Men her hos meg stod det at den ikke var kompatibel, jeg fikk bare laste den ned til telefonen (som jeg ikke ville :p)

 

Har du direktelink til den du lastet ned? Jeg aner ikke om det finnes flere versjoner, og om jeg valgte feil.

Lenke til kommentar

 

Hehe, ja, hadde dynamisk bakgrunn. Takk skal du ha, skal bytte til statisk bilde og se.

Hjalp dette? :)

 

Ja, er ikke så galt nå.

 

Men går det an å bytte launcher? ADW så ikke ut til å være kompatibel, og det er vel ikke Go Launcher heller?

 

Når jeg er i markedet og laster ned apps hender det at jeg får opp et glimt av en tysk melding, flere som får det?

 

Jeg har ikke registrert hele meldinga, men mener at det stod "markt". Får være kjapp med screenshot neste gang.

ADW er kompatibel,bruker den selv. mye bedre med den

 

Ja, jeg synes det var rart for jeg har jo sett at flere har anbefalt ADW til tab'ene. Men her hos meg stod det at den ikke var kompatibel, jeg fikk bare laste den ned til telefonen (som jeg ikke ville :p)

 

Har du direktelink til den du lastet ned? Jeg aner ikke om det finnes flere versjoner, og om jeg valgte feil.

den her bruker eg: https://market.android.com/details?id=org.adwfreak.launcher&feature=order_history

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...