Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått allshare for galaxy tab 10,1,er det flere som har fått det,lastet ned apk fil,så er det noen som vil ha,send meg en pm med mail adr,så skal eg sende den.

 

Fungerer forresten bra.

 

Sliter veldig med å spille av filer gjennom all share.

Får bare opp att applikasjonen All Share (prosess com.sec.andropid.app.dlna) stoppet uventet.

 

Hmmm

Lenke til kommentar

Har fått allshare for galaxy tab 10,1,er det flere som har fått det,lastet ned apk fil,så er det noen som vil ha,send meg en pm med mail adr,så skal eg sende den.

 

Fungerer forresten bra.

 

Sliter veldig med å spille av filer gjennom all share.

Får bare opp att applikasjonen All Share (prosess com.sec.andropid.app.dlna) stoppet uventet.

 

Hmmm

hmmm,fungerer bra for meg da....

se her: http://forum.androtabs.com/index.php/topic/214-how-to-use-allshare-enable-galaxy-tab-101-to-play-1080p-movies-from-pcdlna-media-sever/

 

Kan se at det samme skjer når eg spiller av video. står tving lukking. og om du ikkje lukker så forsetter den at spille av. Men det er en eller annen bug der ja:-((

Endret av nerokid
Lenke til kommentar

Mulig å bruke sparebank 1nettbank på tabben? Ser ut som man må ha Java..? Kjekt om man kunne betalt regninger osv på tabben =)

 

Bruk Mobilbank-appen. Søk på "Mobilbank" i Android Market og velg den øverste som kommer opp.

 

Har du fått appen til sparebank1 til å virke på samsung 10.1 ? Den dukker ikke opp på market hos meg....

 

Ola

 

Kunne du gjort meg en tjeneste og prøvd å laste ned appen på nytt? Jeg fikk beskjed om at den var noen dager forsinket ved lansering, men at det skulle fungere nå. Siden ingen i banken har enheter med Android 3.x (iOS for alle pengene) har jeg ikke fått sjekket det.

Lenke til kommentar

Har fått allshare for galaxy tab 10,1,er det flere som har fått det,lastet ned apk fil,så er det noen som vil ha,send meg en pm med mail adr,så skal eg sende den.

 

Fungerer forresten bra.

 

Sliter veldig med å spille av filer gjennom all share.

Får bare opp att applikasjonen All Share (prosess com.sec.andropid.app.dlna) stoppet uventet.

 

Hmmm

hmmm,fungerer bra for meg da....

se her: http://forum.androtabs.com/index.php/topic/214-how-to-use-allshare-enable-galaxy-tab-101-to-play-1080p-movies-from-pcdlna-media-sever/

 

Kan se at det samme skjer når eg spiller av video. står tving lukking. og om du ikkje lukker så forsetter den at spille av. Men det er en eller annen bug der ja:-((

 

Ja noe bugs må det være. Uansett hvilken fil jeg velger så skjer det samme. Prøver jeg å se på bilder så kan det gå bra med 1 - 2 bilder for så å bare avslutte

Lenke til kommentar

Har fått allshare for galaxy tab 10,1,er det flere som har fått det,lastet ned apk fil,så er det noen som vil ha,send meg en pm med mail adr,så skal eg sende den.

 

Fungerer forresten bra.

 

Sliter veldig med å spille av filer gjennom all share.

Får bare opp att applikasjonen All Share (prosess com.sec.andropid.app.dlna) stoppet uventet.

 

Hmmm

hmmm,fungerer bra for meg da....

se her: http://forum.androtabs.com/index.php/topic/214-how-to-use-allshare-enable-galaxy-tab-101-to-play-1080p-movies-from-pcdlna-media-sever/

 

Kan se at det samme skjer når eg spiller av video. står tving lukking. og om du ikkje lukker så forsetter den at spille av. Men det er en eller annen bug der ja:-((

 

Ja noe bugs må det være. Uansett hvilken fil jeg velger så skjer det samme. Prøver jeg å se på bilder så kan det gå bra med 1 - 2 bilder for så å bare avslutte

jaja,får vente på oppdatering. Men det gåt bra at se film om du bruker tv til at finne tab 10,1 og spille film

Lenke til kommentar

Flere enn meg som opplever at Taben plutselig har hengt seg og brukt alt batteriet over natta etc.?

 

Var kronisk mye av det på den fwen som var på den da jeg kjøpte den, og opplever det en til to ganger i mnd fortsatt... KRONISK irriterende når man skal bruke den, da det like godt kan skje når den står til lading.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Noen som har fått imo til å fungere på en tab? Jeg får force close hver gang når jeg prøver å legge til Facebook.

 

For de som ikke vet hva imo er, så er det en chat/messenger-app.

 

Tar gjerne imot forslag til andre app'er hvor jeg kan logge på med både Windows Live messenger og Facebook.

 

Angående skjermbildet mitt, så vil jeg heller ha noen få tyske meldinger enn å endre alt til engelsk.

Lenke til kommentar

Er det noen måter å få nettleseren til å ikke gå til mobil versjoner av nettsider?

 

Anbefaler Dolphin for pad som nettleser. Veldig god ibruk, ennå i beta, men opplever ikke mange bugs

 

Opplevde Dolphin for Tab som buggy, fikk en mye bedre opplevelse med Opera Mobile hvor du også kan velge user agent.

 

 

Noen som har fått imo til å fungere på en tab? Jeg får force close hver gang når jeg prøver å legge til Facebook.

 

For de som ikke vet hva imo er, så er det en chat/messenger-app.

 

Tar gjerne imot forslag til andre app'er hvor jeg kan logge på med både Windows Live messenger og Facebook.

 

Angående skjermbildet mitt, så vil jeg heller ha noen få tyske meldinger enn å endre alt til engelsk.

 

Prøv ebuddy, den støtter det meste mener jeg

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

 

 

Opplevde Dolphin for Tab som buggy, fikk en mye bedre opplevelse med Opera Mobile hvor du også kan velge user agent.

 

 

Da snakker vel ikke vi om samme dolphin. For med Dolphin for pad kan man velge user agent, den er ett hav bedre en mobile versjonen til opera, da den ikke er ment for pad. Eneste buggen jeg opplever er at gesture ikke fungerer slik det skal.

Lenke til kommentar

Da snakker vel ikke vi om samme dolphin. For med Dolphin for pad kan man velge user agent, den er ett hav bedre en mobile versjonen til opera, da den ikke er ment for pad. Eneste buggen jeg opplever er at gesture ikke fungerer slik det skal.

 

Vi snakker om samme Dolphin, og jeg nevnte aldri noe om at du ikke kunne velge user agent på dolphin, jeg nevnte kun at du kan gjøre det på Opera. User agent kan ikke byttes enkelt på stock browser.

 

Jeg synes i allefall at Opera Mobile (ikke mini) er like bra på tab som på telefon, og den er i høyeste grad ment for pad da den har offisiell støtte for Honeycomb og det gis ut diverse oppdateringer rettet spesielt mot honeycomb.

Lenke til kommentar

Mange har denne muligheten ja. Men ikke stock browser på SGT 10.1 dessverre. Finnes et par måter å gjøre dette på, men de er tungvindte sammenlignet med å bytte til en bedre browser. Opera Mobile er min personlige favoritt, men det kan godt hende at Dolphin for Tab har bedret seg siden sist jeg prøvde den. Selv om jeg ikke kan komme på at det har kommet noen nevneverdige oppdateringer til Dolphin for Tab.

Lenke til kommentar

Funker Tv2Sportens app til android på Galaxy tab 10.1?

 

Og får man Vg og Aftenpostens "iPad"-aviser på den?

ja,Tv2Sportens app virker.

[/quote

Ja, den funker, men streaming blir ikke så bra da den er begrenset til 1500kbits, og fra 5000 på pc. VG har faktisk en egen nettside for tab, men tror ikke aftenposten har fått det. Det tror ikke du kan lese deres ipad avis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...