Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over Smart Cover, lignende den som Ipad2 har, på ebay. Har selv kjøpt en sånn (ikke levert enda). Var forholdsvis billig, så tenkte bare å dele dette med dere :)

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=samsung%20galaxy%20tab%2010.1%20smart%20cover&rt=nc&LH_TopRatedSellers=1&_clu=2&_dmpt=US_Tablet_Accessories&_fcid=154&_fln=1&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_ssov=1&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m1539&gbr=1

 

For de som vil kjøpe case, så har jeg linket her:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=samsung+galaxy+tab+10.1+case&_sacat=0&LH_TopRatedSellers=1&_stpos=&_sop=15&gbr=1&_dmpt=US_Tablet_Accessories&_odkw=samsung+galaxy+tab+10.1+smart+cover&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

 

Dette er ingen bestemt selger, valgte bare top-sellers (de mest pålitelig), og billigst pris. Får case ned i 4-5 dollar, og det er med shipping :)

Lenke til kommentar

Har vært ute og reist i helgen og i den forbindelsen brukt galaxy taben med 3g istedet for wifi. Tenkte jeg skulle holde kontroll på datatrafikken og testet derfor ut flere programmer, men det var ingen som fungerte som de skulle. Ble ikke registrert noe datatrafikk. Testet ut Netcounter, 3G watchdog og data counter. Noen andre som har erfart det samme, eventuelt fått datatelling til å virke?

Lenke til kommentar

Har vært ute og reist i helgen og i den forbindelsen brukt galaxy taben med 3g istedet for wifi. Tenkte jeg skulle holde kontroll på datatrafikken og testet derfor ut flere programmer, men det var ingen som fungerte som de skulle. Ble ikke registrert noe datatrafikk. Testet ut Netcounter, 3G watchdog og data counter. Noen andre som har erfart det samme, eventuelt fått datatelling til å virke?

Har heller ikke fått noen registrerte resultater på denne løsningen. Eller, jeg fikk registrert 84b i løpet av en helg med surfing og youtube, men det er jo tydeligvis en bug der.

Lenke til kommentar

Har vært ute og reist i helgen og i den forbindelsen brukt galaxy taben med 3g istedet for wifi. Tenkte jeg skulle holde kontroll på datatrafikken og testet derfor ut flere programmer, men det var ingen som fungerte som de skulle. Ble ikke registrert noe datatrafikk. Testet ut Netcounter, 3G watchdog og data counter. Noen andre som har erfart det samme, eventuelt fått datatelling til å virke?

Har heller ikke fått noen registrerte resultater på denne løsningen. Eller, jeg fikk registrert 84b i løpet av en helg med surfing og youtube, men det er jo tydeligvis en bug der.

Samme problem her :thumbdown: Leste noe om at det var en bug fra Samsung...

Lenke til kommentar

Har rootet min, kjempefornøyd!

 

Et lite tips:

Trykk + tegnet i venstre hjørne, sett den til "More" istedenfor "widgets" på menyen som kommer fram, det fikk min til og flyte enda bedre :)

 

 

Hva ble bedre ved å roote den, og synes du?

 

Plussen står for legg til, og de valgene du får etterpå er kategorier med ting du kan legge til på hjemmeskjermen. Så at du kommer til å se noen ytelsesforbedring av å velge en av disse finner jeg noe usannsynlig.

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

det er sant. Ved å gå inn på menyen der av og til og trykke på Widgets eller Bakgrunnsbilde, blir hele homescreen litt mer smidig.

 

Ved å roote telefonen er det i utgangspunkt ingenting som blir "bedre". Det er bare at du nå kan installere diverse programmer og ekstras for å tweake litt på systemet.

 

Ellers anbefaler jeg alle til å oppgradere til K1-versjonen via OTA eller xda-developers.

Lenke til kommentar

Har vært ute og reist i helgen og i den forbindelsen brukt galaxy taben med 3g istedet for wifi. Tenkte jeg skulle holde kontroll på datatrafikken og testet derfor ut flere programmer, men det var ingen som fungerte som de skulle. Ble ikke registrert noe datatrafikk. Testet ut Netcounter, 3G watchdog og data counter. Noen andre som har erfart det samme, eventuelt fått datatelling til å virke?

Har heller ikke fått noen registrerte resultater på denne løsningen. Eller, jeg fikk registrert 84b i løpet av en helg med surfing og youtube, men det er jo tydeligvis en bug der.

Samme problem her :thumbdown: Leste noe om at det var en bug fra Samsung...

 

Ok, godt å høre at det ikke var brukerfeil ihvertfall :thumbup: Da får vi bare satse på at Samsung fikser det i en oppdatering.

Lenke til kommentar

Noen som har fått svar på problemet med newton ringer/oil slick?

Jeg leverte min og fikk beskjed om at den sendes til service, uvisst hvor lang tid det tar :(

 

 

Har en pågående diskusjon med Digitalimpuls.no - de vil ikke gi låneobjekt mens Tab'en er på service. Uaktuelt for meg å gi den vekk i flere uker for å få fikset en produksjonsfeil.

Lenke til kommentar

Noen som har fått svar på problemet med newton ringer/oil slick?

Jeg leverte min og fikk beskjed om at den sendes til service, uvisst hvor lang tid det tar :(

 

 

Har en pågående diskusjon med Digitalimpuls.no - de vil ikke gi låneobjekt mens Tab'en er på service. Uaktuelt for meg å gi den vekk i flere uker for å få fikset en produksjonsfeil.

Jeg har samme problem. Noen som vet hvordan loven er ihht. å få låne tilsvarende produkt i tiden den er på reperasjon?

Lenke til kommentar

Snakket med Forbrukerrådet og var tydelig på at man har krav på lånegjenstand.

 

Fra nettsiden dems:

"Dersom du velger at selgeren skal reparere, eller at selgeren har krav på å få reparere, har du som hovedregel krav på en lånegjenstand, dersom det tar mer enn en uke å få rettet mangelen. En lånegjenstand må kunne fylle det samme eller tilnærmet det samme formål som gjenstanden som er inne til reparasjon."

 

Men digitalimpuls.no er ikke enig. De svarer nå ikke lenger på mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...