Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk i dag endelig min Samsung Galaxy Tab 10.1, og er foreløpig strålende fornøyd med den! Har brukt iOS i 3 år nå så Andorid er veldig nytt for meg men virker veldig bra :)

Men det er en ting jeg ikke helt skjønner, etter å ha vært for eksempel inne på nettleseren også går ut av den minimeres den bare ned og vis jeg vil ha oversikt over alle applikasjoner/programmer jeg har oppe (knappen til høyere for hjem knappen) men den lista blir jo veldig lang så hvordan fjerner jeg ting fra den lista?

Lenke til kommentar

Fikk i dag endelig min Samsung Galaxy Tab 10.1, og er foreløpig strålende fornøyd med den! Har brukt iOS i 3 år nå så Andorid er veldig nytt for meg men virker veldig bra :)

Men det er en ting jeg ikke helt skjønner, etter å ha vært for eksempel inne på nettleseren også går ut av den minimeres den bare ned og vis jeg vil ha oversikt over alle applikasjoner/programmer jeg har oppe (knappen til høyere for hjem knappen) men den lista blir jo veldig lang så hvordan fjerner jeg ting fra den lista?

Trykk på X

Lenke til kommentar

Ser ut som det er en oppdatering på gang. Så snakk om KH3 og KH5, og nå så jeg dette på Twitter. Alle skal være Android 3.1.

 

SamFirmware

Samsung P7510 Firmware: P7510XWKH8 / 3.1 Online! DL: goo.gl/as16j PASS: samfirmware.com Later online at SamMobile.com

 

Sjekket OTA og med Kies, men får ikke opp noen oppdatering til min rootede amerikanske 10.1 Wi-Fi. Har UEKME på den nå. Noen andre med Wi-Fi-utgaven som har fått noen oppdatering?

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Jeg bruker selv Rockplayer, lastet ned fra Market, og slipper da å konvertere.

 

Er det forresten noen som vet om Ice Cream kommer til Samsung Galaxy Tab 10.1?

Det er det ingen som vet, og Samsung har heller ikke kommet med noen konkret uttalelse enda. Er imidlertid naturlig å tro at Google vil pushe godt på for å få de nyeste nettbrettene oppdatert fortest mulig for å virkelig kunne ta opp konkurransen med iPad 2 og iOS 5. Vil tippe på nyåret en gang.

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...