Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått grusomt dårlig service fra digitalimpuls på dette kjøpet, helt horribelt faktisk.

Det blir siste gang jeg handler hos en så uansvarlig og uproff leverandør.

Misfornøyd fordi du ikke får låneprodukt under reparasjon, eller er det andre ting også?

Hovedregelen er at du skal få låneprodukt ja, men kun på produkter som anses som essensielle, da det er en stor kostnad for butikker å låne ut produkter... Pc og mobil er eksempler på essensielle produkter man ikke kan leve uten. Om nettbrett faller inn under denne kategorien veit jeg ikke. Lovverket er ikke alltid like tydelig...

Lenke til kommentar

Jeg har fått grusomt dårlig service fra digitalimpuls på dette kjøpet, helt horribelt faktisk.

Det blir siste gang jeg handler hos en så uansvarlig og uproff leverandør.

Misfornøyd fordi du ikke får låneprodukt under reparasjon, eller er det andre ting også?

Hovedregelen er at du skal få låneprodukt ja, men kun på produkter som anses som essensielle, da det er en stor kostnad for butikker å låne ut produkter... Pc og mobil er eksempler på essensielle produkter man ikke kan leve uten. Om nettbrett faller inn under denne kategorien veit jeg ikke. Lovverket er ikke alltid like tydelig...

 

 

Jeg har ikke engang hatt tabben til rep i mer enn noen dager, så nei det har ingenting med låneprodukt å gjøre (faktisk så går det nok like greit uten om det tar 2 uker eller noe slikt).

Nei det er mye mer måten jeg har blitt mottatt når jeg har hatt problemer med produktet.

Lenke til kommentar

Jeg har fått grusomt dårlig service fra digitalimpuls på dette kjøpet, helt horribelt faktisk.

Det blir siste gang jeg handler hos en så uansvarlig og uproff leverandør.

Misfornøyd fordi du ikke får låneprodukt under reparasjon, eller er det andre ting også?

Hovedregelen er at du skal få låneprodukt ja, men kun på produkter som anses som essensielle, da det er en stor kostnad for butikker å låne ut produkter... Pc og mobil er eksempler på essensielle produkter man ikke kan leve uten. Om nettbrett faller inn under denne kategorien veit jeg ikke. Lovverket er ikke alltid like tydelig...

 

 

Jeg har ikke engang hatt tabben til rep i mer enn noen dager, så nei det har ingenting med låneprodukt å gjøre (faktisk så går det nok like greit uten om det tar 2 uker eller noe slikt).

Nei det er mye mer måten jeg har blitt mottatt når jeg har hatt problemer med produktet.

Nei, da så. Helt enig i at personale bør oppføre seg pent selv om saken gjelder reparasjon.

Veldig variabelt hvor godt mottatt man blir når det gjelder garantisaker. Enda mer variabelt er det når det kommer til reklamasjon...

håper det løser seg for deg da.

Lenke til kommentar

Mulig å bruke sparebank 1nettbank på tabben? Ser ut som man må ha Java..? Kjekt om man kunne betalt regninger osv på tabben =)

 

Bruk Mobilbank-appen. Søk på "Mobilbank" i Android Market og velg den øverste som kommer opp.

 

Har du fått appen til sparebank1 til å virke på samsung 10.1 ? Den dukker ikke opp på market hos meg....

 

Ola

Lenke til kommentar

Kjøpte meg 8.9 3G i dag.

 

Har lest tidligere flere steder, både på et norsk nettsted (husker ikke hvilket) og på mange utenlandske nettsterer, at man skal kunne ringe med denne, men at man må laste ned 3parts "dialer", eller at man kan starte samtalen fra en lagret kontakt.

 

Men jeg får ikke dette til. Finner ingen programmer som lar meg ringe, og får heller ikke startet en samtale fra kontakter.

 

SMS fungerer riktig nok.

 

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Bestilte 8.9 fra Komplett nå (hvor veiledende er 30. sep?)

 

Finnes det "etui" eller hva jeg skal kalle det, til 8.9? Gjerne billig hvis mulig.

Etuier og såmm drit finner du billig på www.dealextreme.com (selv om de ikke har så mye der enda til 8.9)

 

Fikk også min 8.9 i går (ironisk nok på samme dag Jobs døde :cry: )

 

Er det noen som kan anbefale et bra program for å streame video fra NAS / fileshare - helst et som ikke krever en server installert.

 

Er det bare meg, eller er GUI'et litt hakkete??

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Mulig å bruke sparebank 1nettbank på tabben? Ser ut som man må ha Java..? Kjekt om man kunne betalt regninger osv på tabben =)

 

Bruk Mobilbank-appen. Søk på "Mobilbank" i Android Market og velg den øverste som kommer opp.

 

Har du fått appen til sparebank1 til å virke på samsung 10.1 ? Den dukker ikke opp på market hos meg....

 

Ola

 

Jeg har ikke prøvd å laste den ned på andre Android-enheter enn en Desire. Men jeg var på et kurs hvor de lanserte nettopp denne appen og den skulle være tilgjengelig til alle Android-, iOS og WP 7.5-enheter fikk jeg beskjed om da.

 

Fungerer det om du leser av bar-coden herfra?

https://www2.sparebank1.no/portal/1001/3_privat?_nfpb=true&_nfls=false&_pageLabel=page_privat_innhold&aId=1268407220907&refId=1268404950112

 

Si ifra om det ikke fungerer så må det tydeligvis rapporteres inn (kan gjøre det jeg).

 

Edit: En midlertidig løsning er å bruke nettleseren til Taben. Skriv inn adressen m.sparebank1.no. Der får du noenlunde de samme mulighetene. Viktig å lage deg et passord i nettbanken under "Mobil" og "Passord".

Endret av ferrek
Lenke til kommentar

Mulig å bruke sparebank 1nettbank på tabben? Ser ut som man må ha Java..? Kjekt om man kunne betalt regninger osv på tabben =)

 

Bruk Mobilbank-appen. Søk på "Mobilbank" i Android Market og velg den øverste som kommer opp.

 

Har du fått appen til sparebank1 til å virke på samsung 10.1 ? Den dukker ikke opp på market hos meg....

 

Ola

 

Jeg har ikke prøvd å laste den ned på andre Android-enheter enn en Desire. Men jeg var på et kurs hvor de lanserte nettopp denne appen og den skulle være tilgjengelig til alle Android-, iOS og WP 7.5-enheter fikk jeg beskjed om da.

 

Fungerer det om du leser av bar-coden herfra?

https://www2.sparebank1.no/portal/1001/3_privat?_nfpb=true&_nfls=false&_pageLabel=page_privat_innhold&aId=1268407220907&refId=1268404950112

 

Si ifra om det ikke fungerer så må det tydeligvis rapporteres inn (kan gjøre det jeg).

 

Edit: En midlertidig løsning er å bruke nettleseren til Taben. Skriv inn adressen m.sparebank1.no. Der får du noenlunde de samme mulighetene. Viktig å lage deg et passord i nettbanken under "Mobil" og "Passord".

 

 

Appen til sparebank1 er ikke kompatibel med samsung 10.1 tab, er nok android honeycomb som appen ikke er laget for.

men mobil siden virker bra :-)

 

Ola

Lenke til kommentar

Mulig å bruke sparebank 1nettbank på tabben? Ser ut som man må ha Java..? Kjekt om man kunne betalt regninger osv på tabben =)

 

Bruk Mobilbank-appen. Søk på "Mobilbank" i Android Market og velg den øverste som kommer opp.

 

Har du fått appen til sparebank1 til å virke på samsung 10.1 ? Den dukker ikke opp på market hos meg....

 

Ola

 

Jeg har ikke prøvd å laste den ned på andre Android-enheter enn en Desire. Men jeg var på et kurs hvor de lanserte nettopp denne appen og den skulle være tilgjengelig til alle Android-, iOS og WP 7.5-enheter fikk jeg beskjed om da.

 

Fungerer det om du leser av bar-coden herfra?

https://www2.sparebank1.no/portal/1001/3_privat?_nfpb=true&_nfls=false&_pageLabel=page_privat_innhold&aId=1268407220907&refId=1268404950112

 

Si ifra om det ikke fungerer så må det tydeligvis rapporteres inn (kan gjøre det jeg).

 

Edit: En midlertidig løsning er å bruke nettleseren til Taben. Skriv inn adressen m.sparebank1.no. Der får du noenlunde de samme mulighetene. Viktig å lage deg et passord i nettbanken under "Mobil" og "Passord".

 

 

Appen til sparebank1 er ikke kompatibel med samsung 10.1 tab, er nok android honeycomb som appen ikke er laget for.

men mobil siden virker bra :-)

 

Ola

 

Skjønner. Da er de sikkert klar over dette og jobber med en løsning for det, men jeg skal uansett sende inn en henvendelse for å få de mer oppmerksomme på det. :)

Lenke til kommentar

Synes leveringa fra Komplett var veldig treg. De hadde 8.9" på lager på mandag og jeg har fortsatt ikke fått hentemelding.

 

Sporet pakken og det står at den var inne på terminalen i Oslo kl 20.36 i går kveld. Kan jeg regne med å få hentet den i Akershus i dag da?

Det vil jeg tro. Når jeg kjøper fra Komplett går pakken som regel til Osloterminalen første dagen, Kristiansandterminalen andre dagen og mitt postkontor tredje dagen. Men iom at din kan gå rett fra Oslo til til postkontor (vil jeg tro?) så kan du nok hente den i dag. Hvis ikke den må innom en annen terminal mellom ditt postkontor og Osloterminalen da.

Lenke til kommentar

Sjekka igjen nå, og det står at den skal være levert innen kl 16. Får bare stikke bort og høre om den har kommet, men jeg burde jo ha fått hentemelding hvis den har kommet. Er på en Rimi-butikk, kanskje post i butikk.

Sjekk på nett. Finnes også en egen applikasjon fra Posten hvor du får hentelappen på telefonen.

 

http://www.posten.no/

https://market.android.com/details?id=no.posten.sporing.controller

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...