Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, du sa at wii-remaken nesten bare var en port. Jeg ville bare påpeke at det på ingen måte var en remake, samt komme med en liten funfact om PAL-releasen. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hører du hva du selv sitter og sier? Jeg sa det nesten bare var en ren port. Du sitter og krangler fordi "det ikke er en remake, men en port." WTF? Er du seriøs?

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Synes de heller burde lage Twilight Princess til Wii U eller den neste håndholdte platformen dersom de ønsker å gi det ut på nytt. 3DS, eller New 3DS for den del, er ikke sterk til å kunne kjøre noe annet enn en port av TP.

Dessuten har de jo allerede lagd nyversjoner av MM og OoT til 3DS. Det er på tide med et nytt Zelda-spill nå.

Endret av Leflus
Skrevet

Kom jo et nytt Zelda til 3ds for ikke så lenge siden? 

Nå kommer det jo også et fullverdig Zelda til neste år også. Sannsynligvis får vi vite litt mer om det over helgen

Skrevet

Joda. Det er for så vidt ikke så lenge siden A Link Between Worlds kom ut (for øvrig et knallbra spill), men det er enda mindre tid siden MM3D kom ut. Dersom de kommer med enda en gjenutgivelse til 3DS nå så blir det skuffende annonsering for min del.

DS fikk to originale Zelda-spill. Jeg håper at 3DS ender opp med like mange.

Skrevet

Synes de heller burde lage Twilight Princess til Wii U eller den neste håndholdte platformen dersom de ønsker å gi det ut på nytt. 3DS, eller New 3DS for den del, er ikke sterk til å kunne kjøre noe annet enn en port av TP.

Enig, forsåvidt. Men jeg ønsker ikke at de bruker mye ressurser på en TP-remake til WiiU siden man allerede kan spille Wii-utgaven der.
Skrevet

Straks E3 begynner blir det vel neppe så mye her i tråden fra andre steder enn nettopp E3 at det blir vanskelig å følge med. I tillegg har vi jo en egen E3-tråd.

Skrevet

Nintendo hadde vel ikke egen pressekonferanse i fjor (I Sony/MS grad)? Men en slik Nintendo Direct i forkant?

Men stemmer også for egen tråd i grunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...