Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vel, innmaten er klin lik i alle Wii U'er, så hvis du opplever det er det vel sånn for alle. Evt har du feil instillinger på TV'n din.

hmmmm, har full hd. Det er alt jeg har stilt inn. Er det noen anbefalte innstillinger som bør være på da?

 

 

Bare spillet som er sånn :p Ganske typisk for Dynasty Warriors spill at framerate dropper til nesten slideshow når det blir mye kaos/fiender på skjermen.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal kjøpe meg WiiU nå, er ikke expert prisen veldig billig? trodde den kosta over 2000 kr uten spill. billig expert har blitt for tiden i forhold til før :p

 

Eneste som er dumt er at det ikke er noe mario party spill enda? Spilte veldig mye mario party med dama på Wii'en. Men den ble ødelagt for en stund siden

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal kjøpe meg WiiU nå, er ikke expert prisen veldig billig? trodde den kosta over 2000 kr uten spill. billig expert har blitt for tiden i forhold til før :p

 

Eneste som er dumt er at det ikke er noe mario party spill enda? Spilte veldig mye mario party med dama på Wii'en. Men den ble ødelagt for en stund siden

 

Kan spille Wii-spill på Wii U også, da. Den rebooter i "wii-modus" når du putter inn plata. Samme lave oppløsning også såklart, men det virker hvertfall :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Altså nå bør det komme noen Gamecube-spill til eShop snart. Alt ligger til rette for det nå.

 

Tror de kunne tjent bra med penger på å selge spill som F-Zero GX, Mario Sunshine, Smash Bros. Melee og Luigi's Mansion der.

 

Veldig enig i det. Selv stod jeg over Gamecube, og det er mange perler fra den tiden jeg kunne tenke meg å spille. Blant annet gikk jeg glipp av "Animal Crossing", som tydeligvis fortsatt er veldig populær, jf. dlc til Mario Kart.

 

Andre spill er Mario Party 4-6, Timesplitters 2 og Star Wars Rogue Squadron 2.

Lenke til kommentar

Blant annet gikk jeg glipp av "Animal Crossing", som tydeligvis fortsatt er veldig populær, jf. dlc til Mario Kart.

Ser ikke helt hvordan folk kan "gå glipp av" spill. De blir jo ikke akkurat utdaterte med det første. ;) Jeg fikk ikke Sega Saturn før for noen måneder siden, men spilte ganske mye Panzer Dragoon da. Det holder seg rimelig bra selv i dag, til tross for at det begynner å bli en del år gammelt. At man "gikk glipp av" spill da de kom betyr fint lite. Bare skaff dem i dag, så har du noe å se frem til. :)

 

Men ja, Animal Crossing er veldig populært. Det siste til 3DS hadde pr i mars solgt 7.38 millioner kopier, noe som er ganske respektablet. Vi har nok ikke sett det siste fra den kanten. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

 

Blant annet gikk jeg glipp av "Animal Crossing", som tydeligvis fortsatt er veldig populær, jf. dlc til Mario Kart.

Ser ikke helt hvordan folk kan "gå glipp av" spill. De blir jo ikke akkurat utdaterte med det første. ;)

 

Det jeg mente var at jeg ikke hadde en Gamecube og dermed "gikk jeg glipp av" flere spill. Er ikke så lett å skaffe spill i ettertid (dersom de ikke er tilgjengelig via f.eks. Nintendo Store).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...