Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Kjøpte igår både Mario Golf World Tour og Kirby Triple Deluxe på 3DS. Anbefales på det varmeste.

 

Spesielt Kirby, der var 3D effekten noe av beste jeg har sett i et spill på 3DS.

Helt kanon. Det kjører også i 60 FPS selvom du har på 3D.

Her går det mest i Theatrythm Final Fantasy: Curtain Call og Fantay Life. TFFCC er kort sagt et rytmespill med musikk fra Final Fantasy, så det alene gjør det verdt kjøpet. Legg til at det er 220+ sanger (pluss DLC) og solid gameplay, pluss en Quest Medley som gjør RPG-bitene mer inteessante enn i det første spillet, så har man en klassiker man kan sitte i flere titalls timer med.

 

Fantasy Life er et rollespill fra Level-5. Det sier vel sitt. Men kort sagt har vi tolv klasser, der bare fire dreier seg om kamp. Resten er kokk, alkymist, smed og så videre. Utrolig vanedannende spill som kan vare svært lenge. Faktisk er det allerde en expansion ute til det også, noe som forlenger levetiden enda mer. Anbefales sterkt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvilken av kontrollene som faktisk er den reelle. Utgaven Komplett viser til er jo virkelig en oppusset Gamecube kontroller, den har ikke den ordinære C-stikka, og den har en rekke Wii U-relaterte knapper i midten. Kontrolleren som viser utenpå bundelen er en helt ordinær GC-kontroll med SSB-logo. Hmmm...

 

Såvidt jeg veit så er det en faktisk NGC-kontroller (med smash-logoen) som følger med i bundelen. Den WiiU-inspirerte GC-kontrolleren som komplett avbilder er jeg faktisk usikker på om er en realitet? Mener den bare var en crowdfunding/underskrift-greie? Dog, det som er reelt er at PDP slipper såkalte "fight pads" i forbindelse med Smash til WiiU, som er lisensiert av Nintendo.

Lenke til kommentar

Haha, kaller de seriøst The Evil Within for PsychoBreak? :p Er spent på det spillet, men liker ikke at man må brenne fiendene for at de ikke skal komme tilbake. Det høres bra ut på papiret, men det kan fort bli en gørrkjedelig rutine. Vil slettes ikke ha Crimson Heads heller. Det ødela hele Resi 1 remaken for min del. :(

Lenke til kommentar

Noen kjappe spørsmål. Er New Nintendo 3DS XL ute i Norge, og hvis ikke, når kommer den? Og følger det med ladder til den? Sliter med å få laddet 3DSXLen min, pga dårlig kontakt. Det går å legge den ned og dytte ledningen under den, så den holder seg akkurat der den må være for å ladde. Men å sitte og spille med den mens den ladder er så godt som umulig. :( Nå da Theathrythm 2 og Fantasy Life er ute trenger jeg all strømmen jeg kan få tak i, og vel så det. Presterte å spille Fantasy Life i ti timer bare første dag, så det sier jo sitt at jeg ikke kan bruke batteriet på 3DSen. :p

Lenke til kommentar

Heisann!

Leter etter et nintendo spill som jeg ikke husker navnet på, så håper noen av dere kan komme med noen forslag!

Om jeg ikke husker feil, så var det nesten akkurat som Super mario 64, bare at det var spøkelsestema.

Jeg tror det var slik at du styrte Mario og spillet begynte slik som vanlig Super mario, ved at du går inn i slottet.

Mesteparten av spillet må du gå rundt med lommelykt fordi alle rom var mørke og du måtte ta forskjellige bosser osv..

Noen som vet hva jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...