Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Dersom du har både Wii U og 3DS, men bare tenker å kjøpe én av Smash Bros.-versjonene er det nok meget sannsynlig at du burde gå for det til Wii U. Kommer nok garantert til å gi en bedre spillopplevelse enn 3DS-versjonen, med tanke på større skjerm, bedre kontrollere og bedre mulighet for lokal multiplayer. Hovedgrunnene til at jeg skal ha det på 3DS er at det kommer tideligere, og at jeg ikke er sikker på om jeg skal ha en Wii U (tror Smash hadde vært en garantert systemselger for meg hvis de ikke hadde laget en hånholdtutgave).

 

Når det er sagt har jeg tro på at skjermstørrelsen ikke blir noe kjempeproblem, ser i alle fall greit ut når jeg har sett streaming på telefonen, som har litt mindre skjerm enn 3DS-en. XL-skjerm hadde dog vært å foretrekke, selvfølgelig. Regner altså med å ville få en bra spillopplevelse her også. Så får vi se om andre baner, og moduser gjør det fristende å kjøpe Wii U-versjonen også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til noe godt 3ds spill nå forresten? Holder på med link to the past på Wii U virtual console, så zelda er foreløpig ikke aktuelt. Har Pokemon Y fra før.

Theatrythm: Final Fantasy: Curtain Call kommer fredag neste uke (demo er ute allerede på eShop), og Fantasy Life kommer kort tid etter. :)

 

And now to something completely different... :p

 

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Prøvde Smash Bros-demoen no, og må si at alt funket bra! Har ingen problemer med styringen, som jeg regnet med kom til å bli noe klossete. Ingen problemer med at ting blir for smått heller, men nå er jo den ene tilgjengelig banen nokså liten, så er spent på å se om dette kommer til å bli verre på større baner. Var i alle fall artig, selv om jeg fort ble lei av bare fem karakterer og én bane.

Lenke til kommentar

Prøvde Smash Bros-demoen no, og må si at alt funket bra! Har ingen problemer med styringen, som jeg regnet med kom til å bli noe klossete. Ingen problemer med at ting blir for smått heller, men nå er jo den ene tilgjengelig banen nokså liten, så er spent på å se om dette kommer til å bli verre på større baner. Var i alle fall artig, selv om jeg fort ble lei av bare fem karakterer og én bane.

Er demoen til smash bros til wiiU ute?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...