Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin skryt av Wind Wakeri adressa:

http://www.adressa.no/kultur/spill/anmeldelser/article8443623.ece

Er det greit å spille disse spillene for barn på 8-9 år som ikke kan engelsk?

Det er veldig individuelt, men jeg husker å ha veldig begrenset engelsk kunnskaper i en alder av 8 år, men klarte å spille en betydelig del av Ocarina of time :)

Har de spilt noen spill på engelsk før? Hvilke og hvordan gikk det?

Skrevet

De spiller lego-spill. og har en viss overnaturlig evne til å vite hva de skal gjøre uten å skjønne verken tekst eller tale. Vel, noen ganger få ganer er nok språket et handicap.

Siden noen Zelda-spill har 11 årsgrense har jeg vært mer usikker på vanskelighetsgraden.

Gjest Bruker-292501
Skrevet

3-4åring...joda trykke på joysrick knappene helt random, det er hva 3-4åringer gjør ;)

Ikke jeg:) jeg lærte fort fra jeg fikk min super nintendo som treåring og lærte hvordan jeg spilte spillet, det var donkey kong country jeg fikk så jeg trengte ikke å skjønne hva dem sa men innnen jeg var 10 år skjønte jeg hva dem sa i spillene, slik jeg lærte meg engelsk:)

Gjest Bruker-292501
Skrevet

De spiller lego-spill. og har en viss overnaturlig evne til å vite hva de skal gjøre uten å skjønne verken tekst eller tale. Vel, noen ganger få ganer er nok språket et handicap.

Siden noen Zelda-spill har 11 årsgrense har jeg vært mer usikker på vanskelighetsgraden.

Jeg spilte zelda fra jeg var 5 år så det burde nok gå bra:)

Skrevet

Hva var det vi sa om wii u igjen? jo, svakere enn ps360 mhm..

Nå er ikke dette spesielt teknisk imponerende, det burde være fullt oppnåelig å få til det der på PS3 eller Xbox 360.

Det er få lyskilder i hver scene, aliasing er lett å se i både modeller og skygger, og det er åpenbart ingen form for ambient occlusion...

Skrevet

Håper det nye Mario-spillet vil bli, slik det ser ut til, mer åpent.. Liker godt 2D-mario, men må innrømme at jeg liker mer både Mario 64 og Galaxy-type spill.. :)

Skrevet

hmm.. Må kanskje innrømme at jeg ble bittelitt skuffet! Har gledet meg til spillet, og gjør det absolutt fortsatt, men har nok ikke fulgt med nok til å ikke forstå at det nok da ikke er så åpent som jeg først hadde håpet..

Blir sikkert gøy, uansett! :)

Skrevet

Har Nintendo prøvd å satse på grafikk? Neinei, det der var mildt sagt dårlig.

96017_Enemy_7_.jpg

Hva var det vi sa om wii u igjen? jo, svakere enn ps360 mhm..

Kan nesten love ps3/x360 drar dette lett om det var mulighet for det. Menneh neh, ble ikke akkurat imponert over grafikken...

Skrevet

Har Nintendo prøvd å satse på grafikk? Neinei, det der var mildt sagt dårlig.

Kan nesten love ps3/x360 drar dette lett om det var mulighet for det. Menneh neh, ble ikke akkurat imponert over grafikken...

Hva i all verden er det du snakker om? Likte du ikke den grafikken der???

Hold deg til 50.000 kroners gaming pcen din du, konsollspill kommer til å skuffe deg for alltid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...