Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Tja, hadde ikke hatt noe imot et sånt Zelda-spill, bare de tok bort de elendige 'filmene' som tydeligvis er laget i MS Paint, og lot henne snakke litt mindre. Kanskje noe i samme stil som den 2D greia, men mer Metroivania?

 

In other news, hvor finner jeg den convoy-greia i Fire Emblem? Fikk noen nye våpen i bonus box, men aner ikke hvor de er. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk. :) Ja, det er det nok det første. Vi får se om det blir det siste. liker SRPGs, men dette var vanskelig.

Tja, jeg syns ikke Awakening var så voldsomt vanskelig. Det eneste som gjør at jeg må restarte er forsterkninger som spawner og flytter seg samme runde eller uflaks med RNGen. For tida kjører jeg gjennom på Lunatic Classic for å låse opp Lunatic+ Classic, og den eneste strategien som gjelder på Lunatic er Sorcerer med Nosferatu

Lenke til kommentar

 

Igjen?

 

New Super Luigi U har vært tilgjengelig siden 20. juni, koster 160 kroner, og opptar rundt 700 MB.

 

Jupp. Hadde premium tidligere i år, men benyttet meg av angreretten. Tida er litt mer riktig nå og en basic holder mer enn nok.

 

Flott at den er tilgjengelig, får vel kjøpe den så fort jeg har henta maskina etterpå. :)

 

Takk for infoen til begge 2 over.

Lenke til kommentar

Fikk for noen timer siden Mario & Luigi Dream Team Bros

Storkoser meg rett og slett. Er akkurat slik jeg husker første gang jeg spilte Mario & Luigi Superstar Saga på Nintendo Gameboy Advance.

 

3D effekten er bra, gameplayet er som sagt veldig bra.

Blir nok en del spilling av dette spillet idag!

 

*Edit*

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

De sommerkatalogene til gamestop, slutter tilbudet på nr1 når katalog 2 blir lagt ut etc ?

Så i katalog 1 at man kunne få 879kr for sin vanlige 3ds, og Xl kosta 1298kr .Vurderer å oppgradere.

 

Edit; ringte ned liksegått. Tilbudet gjelder ikke når en ny katalog er på plass, får bare 400kr for den nå.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Tja, jeg syns ikke Awakening var så voldsomt vanskelig. Det eneste som gjør at jeg må restarte er forsterkninger som spawner og flytter seg samme runde eller uflaks med RNGen. For tida kjører jeg gjennom på Lunatic Classic for å låse opp Lunatic+ Classic, og den eneste strategien som gjelder på Lunatic er Sorcerer med Nosferatu

Det er det første Fire Emblemet mitt, og neppe det første ditt. Ikke rart du ikke synes det er like vanskelig som meg da. ;)
Lenke til kommentar

Fikk for noen timer siden Mario & Luigi Dream Team Bros

Storkoser meg rett og slett. Er akkurat slik jeg husker første gang jeg spilte Mario & Luigi Partners In Time på Nintendo Gameboy Advance.

 

3D effekten er bra, gameplayet er som sagt veldig bra.

Blir nok en del spilling av dette spillet idag!

 

*sukk*. Ingenting her i dag. Kommer nok i morgen da.

 

Du mener vel Superstar Saga? Det spillet har jeg ikke spilt, så håper Nintendo kan legge det ut på VC snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er det første Fire Emblemet mitt, og neppe det første ditt. Ikke rart du ikke synes det er like vanskelig som meg da. ;)

Men nå er ikke awakening særlig vanskelig sammenliknet med resten av sjangeren heller, spesielt om man spiller på "casual mode" der enhetene ikke kan dø. Sånn settt er spillet svært nybegynnervennlig.

Det er jo et strategi-spill, så mån må være noe taktisk for å lykkes og ikke plassere de sårbare enhetene fremst blant annet. Men som nevnt tidligere, noen tilfeldigheter og uflaks er en del av spillet dessverre.

Jeg likte Awakening svært godt selv, men dette var en av de få spillene der jeg måtte gå opp på vanskelighetsgraden for å få noe utfordring. Vanligvis spiller jeg alltid på normal.

Lenke til kommentar

Det er det første Fire Emblemet mitt, og neppe det første ditt. Ikke rart du ikke synes det er like vanskelig som meg da. ;)

Med en gang du innser at den beste strategien i Fire Emblem er å pumpe opp en god karakter mest mulig forsvinner ethvert fnugg av utfordring ;)

 

Men nå er ikke awakening særlig vanskelig sammenliknet med resten av sjangeren heller, spesielt om man spiller på "casual mode" der enhetene ikke kan dø. Sånn settt er spillet svært nybegynnervennlig.

Det er jo et strategi-spill, så mån må være noe taktisk for å lykkes og ikke plassere de sårbare enhetene fremst blant annet. Men som nevnt tidligere, noen tilfeldigheter og uflaks er en del av spillet dessverre.

Jeg likte Awakening svært godt selv, men dette var en av de få spillene der jeg måtte gå opp på vanskelighetsgraden for å få noe utfordring. Vanligvis spiller jeg alltid på normal.

Awakening har ikke mye strategi dessverre, likte mye bedre å få S-rank i Hector Hard Mode og H5 i Shadow Dragon når det kom til strategisk vanskelighetsgrad.

Sorcerer er den beste klassen i spillet, og med en gang du kan kjøpe Nosferatu er utfordringen i Lunatic Awakening borte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Snakk for deg selv, vi kan ikke alle være hardcore fans av serien og srpg-spill. Jeg fikk passelig med utfordring ett hakk over normal. Dette var mitt første spill i serien, ble begeistret av sjangeren kun for noen få år siden da jeg spilte Tactics Ogre-remaken på psp.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Fikk for noen timer siden Mario & Luigi Dream Team Bros

Storkoser meg rett og slett. Er akkurat slik jeg husker første gang jeg spilte Mario & Luigi Superstar Saga på Nintendo Gameboy Advance.

Laster det ned nå. Gidder ikke dra ned til byen i morra og kjøpe en fysisk de neppe har engang og få enda mer rot jeg ikke har bruk for. Begynner å like dette med nedlasting av spill. :)

 

Er litt bekymret for at det blir for likt de forrige, men vi får se. Likte ikke Partners in Time pga de idiotbabyene, men Bowser's Inside Story var meget bra. :)

 

Edit: For likt de forrige? Tja... både og. Er ca to timer inn og har funnet Luigi i drømmeverden. Så langt er det minst 80% identisk med de forrige, men likevel nok nytt til å ikke bare bli det samme som før i reprise. Men det mest negative så langt er at godt over en time inn i spillet må jeg fortsatt tydeligvis få alt inn med teskje. Spillet behandler meg som en hjernedød treåring til tider. :(

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...