Gå til innhold

Anmeldelse: L.A. Noire (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Folk som klager på poengsummer til spill er fanboys... De blir pissed bare forde de synes spillet eier, men får ikke støtte i dette hos en spillanmelder. Det er veldig tragisk å se disse skapningene som faktisk blir såret av en annens person mening. Som nevnt tidligere, det er opp til hver enkelt person om en liker spillet eller ikke, i dette tilfellet er ikke 7/10 dårlig heller da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Gamer.no, takk for at dere sletter mine poster....

 

Velkommen til Gamer.no Skitne, korrupte forumet i Norge som sletter dine poster.

Det siste innlegget jeg leste fra deg var et av de mest åpenbare trollpostene jeg noengang har lest.

Lenke til kommentar

Gamer.no, takk for at dere sletter mine poster....

 

Velkommen til Gamer.no Skitne, korrupte forumet i Norge som sletter dine poster.

 

Hvis et forum blir korrupt fordi man sletter usaklige innlegg som bærer mer preg av person-angrep og harselering av med-brukere, så ønsker jeg at vi hadde flere korrupte forum gitt, og hvis du føler at dine usaklige personangrep og utrolige konspirasjonsteorier ikke får nok gehør, så er du sikkert hjertelig velkommen til å slutte å skrive på dette "skitne" forumet.

Endret av Snurreleif
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er det så utrolig vanskelig å tenke seg at store anmeldersider blir betalt for å gi AAA titler en god karakter? Eneste forklaringen jeg har på at dårlige AAA titler fra Activision og EA feks ALLTID får bra karakter. Dere skjønner vel at flertallet kommer hit mest sannsynlig for å se et terningkast og ikke lese en lang artikkel på 2 sider.

 

Dette kan vi bare spekulere i uansett, siden INGEN hadde innrømt dette om det så sto om liv og død.

 

Det virker som denne anmeldelsen er 100% objektiv, og det respekterer jeg fordi det er det jeg vil ha. Spørsmålet mitt er bare om mange av de andre anmeldelsene er det, siden vi har sett så mange andre dårligere spill få bedre kritikk og karakter.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Er det så utrolig vanskelig å tenke seg at store anmeldersider blir betalt for å gi AAA titler en god karakter? Eneste forklaringen jeg har på at dårlige AAA titler fra Activision og EA feks ALLTID får bra karakter. Dere skjønner vel at flertallet kommer hit mest sannsynlig for å se et terningkast og ikke lese en lang artikkel på 2 sider.

Skal aldri se bort ifra at det eksisterer korrupsjon! At flertallet kommer for å se et terningkast og å ikke lese en artikkel er vel egentlig verst for dem, da tallet bare forteller halve historien.

 

Det virker som denne anmeldelsen er 100% objektiv, og det respekterer jeg fordi det er det jeg vil ha.

Dette med objektive anmeldelser har man diskutert før, og det skal man aldri forvente. Men antar nesten at du mener "godt begrunnet subjektiv anmeldelse".

Lenke til kommentar

Man må jo tillate seg å mene noe anerledes enn andre anmeldere så lenge man kan bruke gode argumenter for sitt syn. Personlig syns jeg det er veldig fint når en anmelder ikke bare følger alle andre ... Så lenge man har belegg for det man sier og ikke bare "er kjiip" da.

 

Syns ikke anmelderen her har vært kjiip lizzm.

 

 

Forøverig ser det ut som et interessant spill som jeg kanskje kommer til å teste ut

 

OTheDon

 

Interessant at Playstation 3 versjonen er testet fredag 20.mai . Har anmelderen funnet brukt en tidsmaskin ?

Anmelderen har fått spillet av utgiver før lansering. Duh. :)

 

Joa , skjønte det også- men det ser ut som han har testet det 20.mai , ikke at det lanseres 20. mai utifra setningsbygningen .

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig det er litt bra at det får 7/10. At noen kan "slakte" hypa spill :)

Uansett, dette blir et kjøp av meg :)

Gleder meg, litt kjipt at skyting er scripta inn (skjønner jo det) og at man får en film med en gang man har funnet beviser, blir ikke mye leting, bare virre rundt til du hører pling :)

 

 

Men, uansett, jeg gleder meg =D

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Heihei! Kudos for god anmeldelse Groven! Har pga markedsføringflaming fått trøkt L.A. Noire i tryne. Lenge gikk jeg med L.A. Noire lagret et sted i hjernen, uten å vite mer om det enn at det var ett spill. I kaffesurfingmodus snek det seg fram i hodet mitt igjen, wtf er det med L.A Noire? Jeg tok turen til min goto gamingside gamer.no, og arkivet deres. Ajajaj! Storspill på gang?

 

Idet jeg leser anmeldelsen ser jeg både entusiasme og skepsis hos anmelderen...Ai, ai, ai. Har utvikler lurt massenes hjernemasse med høy markedsføring? Luft, ideen og smakebitene ble rost opp i skyene alle veier, men alle disse smaksprøvene blir nøye valgt ut av utvikler. Anmeldere må ofte lete etter hva som er feil med ett spill og poengtere dem for brukerne, dette kan om din hjerne vil det, få anmelderen til å virke negativ mot spillet eller spill generelt. Selv har jeg troa på at de har stor interesse for spill, og har et like stort ønske som oss brukere om å få kloa i det perfekte spillet.

 

Er 7/10 en bra karakter for et spill som L.A. Noire? Både ja og nei! Ja, 7/10 betyr at det er et bra spill, men alle spill som gis ut i dag med god utvikler kompetanse og sterk pengepung i ryggen, har for vane å være bra! Det som skiller disse storspillene, er i dag om de er Bra eller Veldig Bra, så slik sett havner L.A. Noire hos gamer.no i nedre sjikt. P.S! Ingen kan si at karakteren er for lav uten å ha spilt spillet selv!

 

Så hva betyr denne anmeldelsen for deg? 7/10 alene tilsier at det er et bra spill, et trygt kjøp. Om du bruker anmeldelsene her for å ene og alene finne ut om du skal ha et spill eller ikke, må du derimot lese hele anmeldelsen! Den forklarer deg hva spillet går ut på, hva som er bra, og hva som er dårlig. Jeg fant ut av at dette høres spennende ut, noe som jeg trolig kommer til å kose meg masse med. But! Etter å ha lest denne og IGN sin anmeldelse, har jeg uavhengig av karakterene, selv funnet ut at spillet ikke er midt i blinken for meg, noe som får meg til å vente med kjøp til prisen synker. Kanskje er dette spillet likevel midt i min blink? Spiller liten rolle, det er like gøyt om noen måneder som i dag!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du skuffer meg Mikael H. Groven.

 

Altså L.A Noire er noe av det beste som har skjedd vår spille-verden, og her slakter dere kua på en helt forferdelig måte. Dere på Gamer.no mener spill er kultur? Etter en slik anmeldelse har dere kjørt kulturen vår opp et sted sola ikke skinner. Jeg er også skuffa over mine med medlemmer her, det tok faktisk 15 svar før noen kritiserer denne karen Groven.

 

"Jeg liker hva L.A. Noire forsøker å være." sier Groven. Jeg liker også hva din anmeldelse prøver å være. Det er at vi(gamer.no) skal være så kule og ikke gi dette spillet noe bra kritikk. Likevel makter ikke denne failer.no-siden å nå helt til topps.

 

Seriøst, dere gav spillet 7/10? Veit dere hva, kan ikke en av dere gå å kjøpe Chanel No. 5 til meg, dere veit duften fra den parisiske moteskaperen Gabrielle «Coco» Chanel, den ble lansert i mai 1921, ja den ja, fordi jeg liker å ose av denne lukten i det jeg blir voldtatt av en anmeldelse som dette.

 

Jeg har kompiser som jobber i de store gamer sidene (Giantbomb, Gametrailers, Kotaku, Spillegal) og alle disse mener at L.A Noire kommer til å eie. Men ikke Gamer.no, neeeei da, fordi dere er så kule liksom

 

Herregud gutter, dere gir alt det Nintendo kommer med stjerne kritikk, men dette, dette blir for dumt.

 

Hilsen Vegeta

Går du på syra eller? Og den South Park rippen din var berre utruleg dårleg.

 

 

Stormwolf, jeg er enig med deg. Takk gud at det er noen stabile folk på denne siden. Jeg venter med å høre hva Groven har å si.

 

inb4: Groven: Øhhh, ehmm. Vel det er sånn derre objektiv greie da og det er min mening også, jeg jobber for gamer.no og vi veit mer enn dere.

 

PS: Velkommen til Gamer.no Skitne, korrupte forumet i Norge

Du oppførar deg som ein liten drittunge. Du har ingen poeng.

 

 

Vurderer å kjøpe dette til PS3. Men bruker ikke gamer.no som en referranse og guide til hvilke spill jeg må ha. Da har jeg heller flertallet i utlandet :)

At du i det heile må ha websider til å fortelje deg kva du skal kjøpe og ikkje kjøpe vitnar om manglande personlegheit og preferanse.

 

Har spelt ein del LA Noire no, og må sei at eg storkosar meg. Anmeldelsa tar fram noko av dei tinga eg og har lagt merke til - og eg synest at det er ein balansert og bra skrevet artikkel.

Eg synes det er friskt med eit spel som ikkje berre oppmodar deg om å 'run and gun.'

  • Liker 2
Lenke til kommentar

gleder meg så utrooolig mye... håper bare ikke det blir alt for likt Mafia II følelsen..

 

Ser mange skriver dette ... Er det bare jeg som faktisk likte Mafia 2? :)

Kanksje fordi jeg tok det for det det var, en mafiafilm i spillbar form. Ubegrenset frihet var aldri poenget med dette spillet.

 

Når det er sagt er det mitt inntrykk at LA Noire er mer likt Mafia 2 enn GTA ... Har ikke spilt LA Noire enda, men vet at det er relativt lite å gjøre utenom hovedoppgragene, og siden man ikke kan skyte ned sivile når man vil og blir straffet for vandalisering tror jeg dette blir nok et historiedrevet og lineært spill, som utenom spillmotoren det er basert på har lite til felles med GTA og Red Dead Remdeption ...

 

Noe jeg mener er like greit :)

Vil plukke opp spillet snart tror jeg, men akkurat nå er jeg opptatt med Witcher 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

gleder meg så utrooolig mye... håper bare ikke det blir alt for likt Mafia II følelsen..

 

Ser mange skriver dette ... Er det bare jeg som faktisk likte Mafia 2? :)

Kanksje fordi jeg tok det for det det var, en mafiafilm i spillbar form. Ubegrenset frihet var aldri poenget med dette spillet.

 

Når det er sagt er det mitt inntrykk at LA Noire er mer likt Mafia 2 enn GTA ... Har ikke spilt LA Noire enda, men vet at det er relativt lite å gjøre utenom hovedoppgragene, og siden man ikke kan skyte ned sivile når man vil og blir straffet for vandalisering tror jeg dette blir nok et historiedrevet og lineært spill, som utenom spillmotoren det er basert på har lite til felles med GTA og Red Dead Remdeption ...

 

Noe jeg mener er like greit :)

Vil plukke opp spillet snart tror jeg, men akkurat nå er jeg opptatt med Witcher 2.

 

jeg digget Mafia 2 så dette ser jeg VELDIG fram til :)

Lenke til kommentar

Elsker Mafia 2 og elsket Mafia. Ikke ferdig med Mafia 2 ennå. Har nettopp gjort noe fælt med "meg selv" fra Mafia 1.

 

De fleste her inne har ikke testet spillet ennå, så dere vet ikke hva dere snakker om. Dere bruker gjennomsnittskarakterer for å rettferdigjøre at anmelder tar feil. Dere er drittredd for å bli skuffet over et spill dere har ventet på i over 1 år. Det kan ikke være sant!! 7 av 10!!

 

Kjøp det, spill det og gi tilbakemelding.Alt er korrupt. Det som skjer nå er at Take 2 blir sinte på gamer.no. Det er vinn eller forsvinn med slike storspill. De påvirker aksjekurser. Man leker med de store gutta. ALt er kjøpt og betalt. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg kommer nok til å stå over spillet i første omgang. Har nettopp fullført Mafia 2 som jeg ikke kan si mye godt om, til tross for at jeg faktisk fullførte det. Er rett og slett metta på kjedelige open-world spill for øyeblikket, og omtalene har ikke overbevist meg at LA Noire er noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...