Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Var også litt skeptisk, men har som vane for å stole på fremmede på nettet så hvis Optimus sier det er orginalt så stoler jeg på det! Får det vel ikke så mye billigere fra utenlandske sider hvis man skal ha orginalt og regner med mva.?

Hadde Sensation selv før og det dekselet mener jeg er det samme som jeg bestillte den gang og det jeg fikk var originalt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@teitur Ja, HTC kundeservice nevnte samme muligheten i en mail med norgesrekord i særskrivningsfeil. Men siden jeg er student har jeg lyst til å ta sjansen på å bestille noe billig og heller angre hvis det ikke funker ;)

Var et par på XDA som hadde bestilt fra denne selgeren på ebay og sa den hadde "perfect fit". Så mulig jeg gir den en sjans!

Lenke til kommentar

Er ikke noe mer galt med dekselet mitt enn at det sitter løst høyresiden, men det ødelegger så mye for kvalitetsfølelsen at jeg ikke kan leve med det. Spesielt etter 4.0 der alt ble en del smoothere.

Tok sjansen og bestilte fra selgeren på ebay, så jeg kan komme tilbake med erfaringer når jeg får dekselet tilsendt. Kan jo være kjekt for andre å vite! ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Sensation i begynnelsen av uka, og oppgraderte til ICS umiddelbart. Jeg er veldig fornøyd med telefonen bortsett fra en ting: Den vil ikke streame medialyd til min Pioneer bilstereo. Som handsfree fungerer det upåklagelig, men medialyden er ikke der.

 

Dette var noe som fungerte fint på både Hero og Desire, så jeg hadde forventet at denne funksjonen fortsatt skulle være der. Men selvet valget i BT-innstillingene er borte.

 

Noen gode forslag?

Lenke til kommentar

Lastet ned og oppdaterte til siste firmware i går, 3,32. Wow, trodde jeg allerede hadde en sensasjonell telefon, men jaggu ble ikke ytelsen og opplevelsen bedre også. Dessuten har HTC/ANDROID brukt nye innovative måter å løse ting på som øker ytelsen og effektiviteten. Flere som er fornøgd med oppdateringen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lastet ned og oppdaterte til siste firmware i går, 3,32. Wow, trodde jeg allerede hadde en sensasjonell telefon, men jaggu ble ikke ytelsen og opplevelsen bedre også. Dessuten har HTC/ANDROID brukt nye innovative måter å løse ting på som øker ytelsen og effektiviteten. Flere som er fornøgd med oppdateringen?

 

3.32? Tror 4.0 er den nyeste, sjekk om det går og oppdatere en gang til :)

 

4.0 = ICS <-- nyeste Android.

Lenke til kommentar

Hjelp please?

Lastet ned 4.0 nå, og den vil ikke installere... Den er rootet.

Når jeg trykker på installering skrur den seg av som den skal. Den skrur seg på som den skal.

Den hvite skjermen med HTC logo kommer. Så blir den svart med en varsel trekant og android figuren under kommer.

Så skjer det ingen ting...

Må ta ut bateriet for å starte den igjen og den gamle versjonen er der.

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Hjelp please?

Lastet ned 4.0 nå, og den vil ikke installere... Den er rootet.

Når jeg trykker på installering skrur den seg av som den skal. Den skrur seg på som den skal.

Den hvite skjermen med HTC logo kommer. Så blir den svart med en varsel trekant og android figuren under kommer.

Så skjer det ingen ting...

Må ta ut bateriet for å starte den igjen og den gamle versjonen er der.

 

Noen som har tips?

Har du rootet telefon skal du først og fremst glemme å prøve slike oppdateringer.

Alternativ 1 er å tilbakestille telefonen til stock for eksempel ved hjelp av en RUU.

Alternativ 2 er å bruke en eller annen custom ROM.

Hjelp til begge deler finnes på xda.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp dekselet jeg hadde bestilt fra ebay i posten. Var egentlig sykt overrasket over hvor fort det gikk siden det sto ETA. på 18-27 dager, og jeg fikk mail om at varen var sendt på fredag og fikk den i dag (tirsdag)!

 

Var litt småfrekk og gikk for XE-coveret (http://viewitem.eim....0542292792/item) som passer veldig bra på min vanlige sensation, har null problemer med dekning/wifi ihvertfall. Siden jeg ikke bestilte orginaldekselet kan jeg ikke gå god for det, men virker som selger er legit. Er i allefall sykt fornøyd! :green:

Lenke til kommentar

Jeg har også XE coveret. Passert helt fint. Jeg har også kjøpt touch screen for XE. Tenkte å bytte den over på min sensation, men vet ikke om jeg tør. Da hadde jeg fått de røde lysene på knappene nede på skjermen. Jeg vil tro at den skulle funke på sensation, men klarer ikke finne noen informasjon om dette noe steder. Så nå ligger den der ubrukt. Men om jeg skulle få altfor lite å gjøre er det mulig jeg prøver.

Lenke til kommentar

Hmm har oppdaget noe merkelig her... Oppdaterte til ICS for ikke så mange dagene siden og nå finner jeg ikke noe av musikken min på telefonen ;S Går inn på musikkspilleren, men den klarer ikke å finne noe musikk der. Men når jeg sjekker gjennom File eksploreren som jeg har så ser jeg jo at musikken jeg har lagt inn er der og ja den funker. Syntes det da er merkelig at musikkspilleren ikke klarer og finne musikken på minnekoret da, når musikken faktisk ligger der. Får heller ikke til å søke etter musikk med musikkspilleren som er på telefonen :S

 

Flere som har oppdaget noe av det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...