Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Fant ut av det med roteringen. Etter oppdateringen måtte jeg inn og huke av Autorotering på skjermmenyen.

Når det kommer til oppstart, så var min tidligere veldig rask, og hang ikke på den hvite htc-skjermen.

Nå bruker den unødvendig lang tid med denne operasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hurigoppstart blir omtrent som dvalefunksjonen på en pc, så om den skal være av eller på er nesten en smakssak. Telefonen vil da starte raskere etter å ha vært slått av, og du skal slippe unna "optimaliseringen". Valget "start på nytt" fra powerknappen vil uansett sørge for full restart. Det samme gjelder hvis du tar ut batteriet og setter det inn igjen.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt når dette skjedde, men var tilfeldigvis innom Watch i går, og til min store glede ble hele greia oppdatert! Altså, HTC Watch fungerer altså endelig i Norge også! Har faktisk ikke prøvd å leie eller kjøpe noe, men fikk sett noen trailere helt uten problemer!

 

Har ikke sett gjennom alle kategoriene, men det er iallefall blitt en del filmer der, i forhold til de få trailerne som var der før.

Endret av jvdp
Lenke til kommentar

De viktigste forskjellene på xl og xe er at xl har større skjerm, men lavere oppløsning (xl :4,7", 480x800 pixler, xe: 4,3", 540x960 pixler) og at xl har enkeltkjerneprosessor på 1,4(!?) GHz, mens xe har tokjerneprosessor på 1,5GHz. XL er (foreløpig) heller ikke oppdatert til android 4.0.

Lenke til kommentar

Sensation XE begynner ikke å bli avleggs da? :) Andriod 4.0?

 

Har en Desire nå og er egentlig strålende fornøyd, men må bytte pga alt for lite internminne.

 

Står vel egentlig mellom One S, Motorola Razr og Sensation XE. Førstnevnte er kanskje litt for dyr :)

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe? Har ett problem med kontaktlisten min. For det første vil ikke telefonen synce kontakter opp mot sosiale nettverk. For det andre, og kanskje mest irriterende, får jeg ikke åpnet kontaktlisten min da forsøk på dette kun medfører meldingen om at "android.process.acore har stoppet uventet".

Har forsøkt å fjerne hurtiglageret, men det ser ikke ut til å fungere..

Mulig det er en bug som fulgte med siste oppdateringen av telefonen?

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...