Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Er det noen mulighet for å laste ned denne oppdateringa manuelt?

Bor fortiden i usa, har en norsk htc sensation med t-mobile sim kort i.

 

Når jeg skal sjekke for oppdateringer står det bare kontrollerer... kommer meg aldri videre. Har prøvd over mobilt nettverk og wfi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen mulighet for å laste ned denne oppdateringa manuelt?

Bor fortiden i usa, har en norsk htc sensation med t-mobile sim kort i.

 

Når jeg skal sjekke for oppdateringer står det bare kontrollerer... kommer meg aldri videre. Har prøvd over mobilt nettverk og wfi.

 

Tror bare updaten har kommet til Nordiske Sensations.. Har vel noe med Sim kort å gjøre?

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for å laste ned denne oppdateringa manuelt?

Bor fortiden i usa, har en norsk htc sensation med t-mobile sim kort i.

 

Når jeg skal sjekke for oppdateringer står det bare kontrollerer... kommer meg aldri videre. Har prøvd over mobilt nettverk og wfi.

 

Tror bare updaten har kommet til Nordiske Sensations.. Har vel noe med Sim kort å gjøre?

 

Riktig, byttet til mitt norske sim kort, så nå gikk det å laste ned updaten med wifi:)

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for å laste ned denne oppdateringa manuelt?

Bor fortiden i usa, har en norsk htc sensation med t-mobile sim kort i.

 

Når jeg skal sjekke for oppdateringer står det bare kontrollerer... kommer meg aldri videre. Har prøvd over mobilt nettverk og wfi.

 

Tror bare updaten har kommet til Nordiske Sensations.. Har vel noe med Sim kort å gjøre?

 

Riktig, byttet til mitt norske sim kort, så nå gikk det å laste ned updaten med wifi:)

 

Fint :) Ikke glem sim kortet i da.. det kan bli dyrt :p

Lenke til kommentar

 

[*]Har du prøvd' date=' Gå inn på kamera > Innstillinger nederst i venstre hjørne, bla litt ned > Så trykker du på annsiktsgjenkjenning. Funker ikke det?

[*']Man kan ikke ha mer en 4x4 i ICS... Jeg prøvde å legge mer en det for din skyld, så kom det opp en melding om at jeg ikke kunne ha mer i mappen.

 

Ja, ansiktsgjenkjenning i kameramenyen er bare grå/svart, det går ikke an å "trykke" på den.. rart. Ingen andre med samme problemet?

 

Nei, funker fint her.. Kjører Android Revolution HD™ 6.5.1

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm. Har merket at telefonen min henger igjen av og til når jeg skal trykke på låseknappen for å låse opp skjermen. Og når jeg trykker igjen, skrur skjermen seg på, og så av igjen iløpet av et halvt sekund (siden jeg trykket to ganger)

 

Veldig, veldig irriterende. Er dette en fysisk feil i form av at det er noe skitt med knappen? Begynner å bli veldig frustrerende.

Lenke til kommentar

Hmm. Har merket at telefonen min henger igjen av og til når jeg skal trykke på låseknappen for å låse opp skjermen. Og når jeg trykker igjen, skrur skjermen seg på, og så av igjen iløpet av et halvt sekund (siden jeg trykket to ganger)

 

Veldig, veldig irriterende. Er dette en fysisk feil i form av at det er noe skitt med knappen? Begynner å bli veldig frustrerende.

 

Hei

jeg også har oppgradert min sensation til den siste android 4 og merker at den er noe treg med å vekke med på knappen.

En ting som jeg også lurer på er hvorfor det står "Android oppgraderes" på skjermen og at den "optimaliserer applikasjoner" og starter applikasjoner hver gang jeg "starter på nytt" og ikke når jeg skruer helt av og starter der etter opp igjen.

Er det noen som hvet hva som skjer ?

Det skjer også med sensation ti en venn av meg også.

 

Hhmm

Lenke til kommentar

Når du slår av og slår på igjen telefonen manuelt fungerer det (default) omtrent som dvalefunksjonen i Windows, mens start på nytt gjør en fullstendig systemrestart. Når det er sagt stusser også jeg over det med meldingen om at android oppgraderes ved reboot. Kan aldri tenke meg at det er meningen.

Lenke til kommentar

Når du slår av og slår på igjen telefonen manuelt fungerer det (default) omtrent som dvalefunksjonen i Windows, mens start på nytt gjør en fullstendig systemrestart. Når det er sagt stusser også jeg over det med meldingen om at android oppgraderes ved reboot. Kan aldri tenke meg at det er meningen.

 

 

samme skjer med min telefon - men hovedproblemet mitt er at den har begynt å slå seg av hele tiden. dette skjer spesielt når det blir brukt litt mye (feks. samtaler osv)

 

noen som vet om en fix på dette???

Lenke til kommentar

Vel, min telefon har blitt raskere enn før oppdatering til ICS. Sense trenger ikke å laste inn så ofte som før (kun ved hard gaming).

 

 

Nei, funker fint her.. Kjører Android Revolution HD™ 6.5.1

 

Jøss, har du sett... alt som skulle til for å fikse problemet å trykke på gjenopprett instillinger i kameramenyen... :tease: nabb iblant..

Lenke til kommentar

Tilbake til problemmet.

Er det flere her som får melding på skjermen om android oppgraderer og optimaliserer når du trykker "Start på Nytt". Skal den være sånn eller er det et problemm for noen av oss?

:hrm:

 

 

Jepp!

"Android oppgraderes" får jeg hver gang jeg restarter telefonen.

 

"Optimaliserer aplikasjon 1-22" står det også.

Endret av KLB
Lenke til kommentar

Var også litt skeptisk, men har som vane for å stole på fremmede på nettet så hvis Optimus sier det er orginalt så stoler jeg på det! Får det vel ikke så mye billigere fra utenlandske sider hvis man skal ha orginalt og regner med mva.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...