Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Ett spørsmål angående kontakter, Facebook og HTC Sensation XL med Android 4 (ICS).

 

Når jeg går inn på telefonboka finner jeg kun de jeg har lagret lokalt på telefonen, (disse er koblet opp mot Facebook, noen automatisk foreslått, mens andre har jeg måtte funnet manuelt). Jeg har deaktivert Facebook og Gmail slik at kontakter/venner på disse kontoene ikke dukker opp i kontaktlista. Aktiverer jeg diss dukker alle Facebook og Gmail -kontakter også opp i telefonboka.

 

Når jeg derimot skal finne kontakter/mottaker via meldingssystemet og skriver inn navnet på en mottaker, kommer alle kontakter/venner på Facebook og Gmail opp, i tillegg til de som er lagret lokalt på mobilen.

 

Hvordan kan jeg deaktivere dette? Ønsker kun å få opp kontakter som er lagret lokalt på mobilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min telefon har i kveld plutselig begynt å restarte seg selv hele tiden, og det lille den lar meg bruke den før den restarter er den fryktelig treg og alt henger.

 

Noen andre som har opplevd dette og har en løsning?

Har akkurat begynt å oppleve samme problem, startet for kun for noen dager siden. Det virker som det skjer helt tilfeldig, uansett om jeg er inne i innstillinger og fikser, eller browser facebook/twitter/instagram.

Tok en factory reset igår, ingen forbedring. Tok ut minnekortet, fortsatt ingen forbedring. Virker som siste utvei er å avinstallere alle apps og installere de en og en for å se om det skjer igjen, men det kan ta tid. Eller bare å sende den inn til service, noe jeg virkelig ikke vil :\

Lenke til kommentar

Min telefon har i kveld plutselig begynt å restarte seg selv hele tiden, og det lille den lar meg bruke den før den restarter er den fryktelig treg og alt henger.

 

Noen andre som har opplevd dette og har en løsning?

Har akkurat begynt å oppleve samme problem, startet for kun for noen dager siden. Det virker som det skjer helt tilfeldig, uansett om jeg er inne i innstillinger og fikser, eller browser facebook/twitter/instagram.

Tok en factory reset igår, ingen forbedring. Tok ut minnekortet, fortsatt ingen forbedring. Virker som siste utvei er å avinstallere alle apps og installere de en og en for å se om det skjer igjen, men det kan ta tid. Eller bare å sende den inn til service, noe jeg virkelig ikke vil :\

 

Jeg fant etter litt undersøkelser ut at det var enten kombinasjonen av Swiftkey og GOsms PRO, eller en av de som krasjet hos meg og fikk den til å restarte.

Men etter factory reset har min vært helt i orden, også selv etter jeg installerte disse appene igjen.

Men om du tok en factory reset så forsvant vel alle appene dine da?

Lenke til kommentar

Min telefon har i kveld plutselig begynt å restarte seg selv hele tiden, og det lille den lar meg bruke den før den restarter er den fryktelig treg og alt henger.

 

Noen andre som har opplevd dette og har en løsning?

Har akkurat begynt å oppleve samme problem, startet for kun for noen dager siden. Det virker som det skjer helt tilfeldig, uansett om jeg er inne i innstillinger og fikser, eller browser facebook/twitter/instagram.

Tok en factory reset igår, ingen forbedring. Tok ut minnekortet, fortsatt ingen forbedring. Virker som siste utvei er å avinstallere alle apps og installere de en og en for å se om det skjer igjen, men det kan ta tid. Eller bare å sende den inn til service, noe jeg virkelig ikke vil :\

 

Jeg fant etter litt undersøkelser ut at det var enten kombinasjonen av Swiftkey og GOsms PRO, eller en av de som krasjet hos meg og fikk den til å restarte.

Men etter factory reset har min vært helt i orden, også selv etter jeg installerte disse appene igjen.

Men om du tok en factory reset så forsvant vel alle appene dine da?

Ja, de forsvant. Men jeg var mindre smart og installerte de ganske kjapt igjen, da jeg tenkte at selve factory resetten skulle fikse problemet. Bruker forresten hverken Swiftkey eller GOsms :\

Lenke til kommentar

Min telefon har i kveld plutselig begynt å restarte seg selv hele tiden, og det lille den lar meg bruke den før den restarter er den fryktelig treg og alt henger.

 

Noen andre som har opplevd dette og har en løsning?

Har akkurat begynt å oppleve samme problem, startet for kun for noen dager siden. Det virker som det skjer helt tilfeldig, uansett om jeg er inne i innstillinger og fikser, eller browser facebook/twitter/instagram.

Tok en factory reset igår, ingen forbedring. Tok ut minnekortet, fortsatt ingen forbedring. Virker som siste utvei er å avinstallere alle apps og installere de en og en for å se om det skjer igjen, men det kan ta tid. Eller bare å sende den inn til service, noe jeg virkelig ikke vil :\

 

Jeg fant etter litt undersøkelser ut at det var enten kombinasjonen av Swiftkey og GOsms PRO, eller en av de som krasjet hos meg og fikk den til å restarte.

Men etter factory reset har min vært helt i orden, også selv etter jeg installerte disse appene igjen.

Men om du tok en factory reset så forsvant vel alle appene dine da?

Ja, de forsvant. Men jeg var mindre smart og installerte de ganske kjapt igjen, da jeg tenkte at selve factory resetten skulle fikse problemet. Bruker forresten hverken Swiftkey eller GOsms :\

 

Hadde samme problem med min HTC Desire, endte opp med innsending og ny telefon i retur.

Lenke til kommentar

Da er det kommet en sw update til telefonen. Programvareinformasjon sier nå 3.33.401.6 litt usikker på hva den endret, men det virker som om oppstart går raskere og telefonen føles litt kvikkere.

 

Oppdatert : Oppstart går utrolig mye raskere. Det er slutt på Android optimalisering.

Endret av Unnamed_F
Lenke til kommentar

Installerte nå, og ser det samme som deg. I tillegg virker det som feilen med at nestlederen ikke klarer åpne linker fra andre apper som f.eks. Gmail eller twitter er fikset.

Kjørte en test med quadrant for moro skyld og fikk 3031, noe jeg tror jeg aldri har sett for på min tlf. Spesielt cpu-benchmark virker raskere.

Lenke til kommentar

Hei, jeg vurderer ny telefon hvor Sensation er en av kandidatene, dersom noen har noen erfaringer og lignende krav som meg hadde jeg vært glad for å få synspunkter i tråden jeg har opprettet.

Egentlig lurer jeg mest på hvordan programvaren fungerer, mtp stabilitet og lagg. Vil ikke roote.

 

Har en helt vanlig Sensation som jeg har vært strålende fornøyd med. Av og til litt lagg i sense, men ikke så mye at det er plagsomt. Etter oppdateringen som kom for 2 dager siden synes jeg den ble enda bedre :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Noen som har noen tips til gode treningsapper (løping)? Har sett på og prøvd Nike+ Running, adidas miCoach og Endomondo Sports Tracker! Noen som har noen erfaringer med disse, hvem er best? :)

 

EDIT:

Har brukt Nike+ Running en del nå og føler at det er det beste valget, men eneste problemet med den er at du får oppgitt farten i "PACE" (min/km) istedenfor vanlig fart (km/t) som vi er vant med! Sendte inn en e-post til kundeservice og lurte på om det var mulighet får å velge km/t, men på dette stadiet så sa de at det ikke var mulig:

 

It is great to see that using the Nike+ Running App for tracking and improving your performance.

 

I would like to let you know that the Nike+ Running App (for both iOS and Android) shows only the PACE (which is min/mile min/km) of runs. At this moment the only device that gives the option to see speed is the Nike+ Sportwatch. I seize this opportunity to inform you that I have passed on this very valuable feedback to our feedback team. Feedback like this is what helps us develop and improve our products and services.

 

If you have any more suggestions please share them with us and I will forward them to the appropriate department.

 

Keep on Running.

 

Så det kan derfor se ut som om det vil komme en oppdatering med dette tilgjengelig. Dersom det kommer en oppdatering så mener jeg at å velge Nike+ Running er det desidert beste valget!

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...