Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har folk som har en ulåst sensation fått update nå? Selv kjøpte jeg min låst til netcom i 1 år.. det har visst noe å si ifølge denne statusen:

Statusoppdatering

Av HTC Discussions

Just a pointer to folks in the future always go for an unlocked HTC Device or whatever smartphone you choose! Being locked to a carrier usually means you will be waiting a while after updates come out to receive it. i.e. Locked phones: Your carrier has to test the updates then push them out individually to each HTC Device. Unlocked phones: As soon as HTC sends out the update you should receive it without any long wait!

http://www.facebook.com/HTC.Discussions

 

Som dere sikkert skjønner har jeg altså ikke fått update..

Endret av jvdp
Lenke til kommentar

Har folk som har en ulåst sensation fått update nå? Selv kjøpte jeg min låst til netcom i 1 år.. det har visst noe å si ifølge denne statusen:

Statusoppdatering

Av HTC Discussions

Just a pointer to folks in the future always go for an unlocked HTC Device or whatever smartphone you choose! Being locked to a carrier usually means you will be waiting a while after updates come out to receive it. i.e. Locked phones: Your carrier has to test the updates then push them out individually to each HTC Device. Unlocked phones: As soon as HTC sends out the update you should receive it without any long wait!

http://www.facebook.com/HTC.Discussions

 

Som dere sikkert skjønner har jeg altså ikke fått update..

 

Jeg har låst til telenor. Det er da ikke stress å få en update 2-3 dager seinere?

 

Forresten, det står ikke at de har sendt ut en update.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Hei, vet ikke om dette forumet blir besøkt mye, men slenger ut spørsmålet mitt uansett.

 

Jeg har nettopp fått en HTC Sensation, og er knallfornøyd med mobilen sålangt. Men - det er en liten ting som irriterer meg stort. På alle de foregående mobilene jeg har hatt, har skjermen skrudd seg på når jeg har mottatt en melding. På denne gjør den ikke det, og det er ganske irriterende når jeg sitter foran PC-en, og har mobilen foran meg. Stort sett har jeg på musikk, og da er det ikke alltid man hører at mobilen mottar en melding.

 

Hvis noen av dere har brukt en iPhone, kan dere kjenne dere igjen at det er lekende lett å svare på en melding hvis man har telefonen foran seg. Der skrur skjermen seg på, og du kan låse opp telefonen og komme rett til meldingen. Dette er noe jeg savner STORT hos min nye HTC!

 

Jeg bruker også WhatsApp (whatsapp.com) siden jeg har fri databruk og da blir det gratis å sende meldinger. Når jeg mottar en melding, må jeg høre etter om det kommer meldingslyd, deretter trykke på låseknappen øverst, så dra i ringen, for så å åpne programmet, og til slutt klikke meg inn på samtalen. Dette er en metode som er utrolig krokete og er ugrei hvis jeg skal svare kjapt på en melding. Dette er også tilfellet ved vanlig SMS.

 

Har prøvd å google, men jeg fikk ikke utrettet stort. Er det noen android-fantaster som har lyst til å hjelpe en nykommer?

Hjertelig takk for svar. :)

 

(Jeg har prøvd "SMS Popup" av Adam K, og den funket akkurat slik jeg trenger den, men ikke på WhatsApp dessverre.)

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...