Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For alle som måtte lure på hva som skjer med htc whatch, så er det "utsatt inntil videre på grunn av rettigheter i Norge" ifølge svaret jeg fikk fra kundeservice på mail.

 

Samme grunn som i juni 2011 :(

 

Det samme gjelder for htcsene.com som skal legges ned. Fikk beskjed om dette da jeg ba om hjelp til å resette passord. Skjer lite på HTC fronten for tiden.

Lenke til kommentar

For alle som måtte lure på hva som skjer med htc whatch, så er det "utsatt inntil videre på grunn av rettigheter i Norge" ifølge svaret jeg fikk fra kundeservice på mail.

 

Samme grunn som i juni 2011 :(

 

Det samme gjelder for htcsene.com som skal legges ned. Fikk beskjed om dette da jeg ba om hjelp til å resette passord. Skjer lite på HTC fronten for tiden.

 

Nja, nå vet jeg ikke helt ang det :)

Etter at han som skrev at htc watch bare er utsatt inntil videre, tok jeg en rask kundeservice-test av noe slag. Kundeservicen var selvsagt grei den, men jeg fikk ikke et presist svar og var ikke fornøyd med det. Så nå fikk jeg en oppfølgingsmail av en lenger opp i systemet. Utdrag:

 

Jeg har sett meg inn i saken og har sett at det er at HTC Watch er ikke lansert i Norge enda. Jeg kan fortelle deg at det kommer til Norge snart. Vi har ikke no nøyaktig dato akkurat nå men jeg kan fortelle deg at det kommer veldig snart.

 

Fortsatt ikke presist, men det er vel bedre.

Lenke til kommentar

Hei dere ;)

 

Vurderer sterkt og kjøpe meg denne HTC Sensation Black XE with BeatsAudio mobilen her. Er det en modell dere vil anbefale? ;)

 

Har en sliten HTC Desire som trengs og byttes ut, så da vurderer jeg denne her ;)

Vil anbefale deg den! :)

Har nå fått meg denne mobilen og liker den godt hittil, men er det ikke mulig og endre til sin egen meldings lyd? Husker jeg fikk det til på Desirene, men ser ikke ut som det er mulig her. Altså det jeg vil er å endre til min egen mp3 som jeg har hentet fra pcn og ikke en annen standar som er på mobilen fra før av..

 

 

 

 

Noe sånt burde jo være mulig med dagens mobiler mener jeg ;)

 

 

 

Lenke til kommentar

Den manuelle metoden (som også virket på Desire) er ca slik: Lag en mappe kalt media rett på minnekortet, og inni denne lager du en mappe audio. I denne mappen kan du lage mappen notifications for varsellyder, ringtones for ringelyder og alarms for alarmer. Filene du vil bruke legges i mappen(e) for funksjonen(e) du vil bruke dem til.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Har lovet å komme med en status for hvordan Anker batteriet fungerer for meg. Har hatt en periode med litt annet bruksmønster, siden jeg også har kjøpt meg en Tab :-). Men det som er sikkert er at dette batteriet funker! Tidligere var jeg avhengig av laderen i bilen, for å ikke være tom når jeg kom hjem fra jobb. Dager hvor jeg ikke brukte bilen måtte jeg lade telefonen kl. 16 ca. Nå har jeg forsøkt å droppe laderen i bilen, og jeg har ca halvfullt batteri når jeg legger meg. Med dette batteriet føler jeg meg trygg på at jeg holder gjennom en hel dag med aktivt bruk, og det er sånn det burde være med telefoner til 5000 kr.

 

Løp og kjøp :-)

Endret av juni6
Lenke til kommentar

Stemmer bra med mine erfaringer med Ankerbatteriet. Er nå på hytte uten strøm, og kun med dårlig edge-dekning. Etter to døgn, med en lading i går fra nødbatteri som tok batteriet fra 15 til 70 %, er jeg nede igjen på 27%. Har dog slått av 3g, autosynk og bakgrunnsdata, og satt tlf i flymodus om natta. Skjermtid. 3t 18min, samtaletid 54 min.

Lenke til kommentar

Har lovet å komme med en status for hvordan Anker batteriet fungerer for meg. Har hatt en periode med litt annet bruksmønster, siden jeg også har kjøpt meg en Tab :-). Men det som er sikkert er at dette batteriet funker! Tidligere var jeg avhengig av laderen i bilen, for å ikke være tom når jeg kom hjem fra jobb. Dager hvor jeg ikke brukte bilen måtte jeg lade telefonen kl. 16 ca. Nå har jeg forsøkt å droppe laderen i bilen, og jeg har ca halvfullt batteri når jeg legger meg. Med dette batteriet føler jeg meg trygg på at jeg holder gjennom en hel dag med aktivt bruk, og det er sånn det burde være med telefoner til 5000 kr.

 

Løp og kjøp :-)

Virker bra og positivt altså. Blir nok sikkert et kjøp snart! ;)

Lenke til kommentar

Heisann! Sitter på gjerdet og lurer på å kjøpe en HTC Sensation. Eneste jeg lurer på er om dere tror at mobilen vil være utdatert innen 2 år, det vil si, mange spill lagger o.l. Vurderer å vente på HTC sin quad-core mobil, verdt ventingen?

 

Er batteriproblemene som var nevnt i starten av tråden løst? Forventer at telefonen holder fra 07 til 23 med 1-2 times skjermbruk hver dag, og wifi og 3G slått på...

Endret av tortef
Lenke til kommentar

Heisann! Sitter på gjerdet og lurer på å kjøpe en HTC Sensation. Eneste jeg lurer på er om dere tror at mobilen vil være utdatert innen 2 år, det vil si, mange spill lagger o.l. Vurderer å vente på HTC sin quad-core mobil, verdt ventingen?

 

Er batteriproblemene som var nevnt i starten av tråden løst? Forventer at telefonen holder fra 07 til 23 med 1-2 times skjermbruk hver dag, og wifi og 3G slått på...

 

Jeg har en app som gjør jeg kan skru ned lysstyrken enkelt! Har mobilen i 24 timer da :)

Lenke til kommentar

Heisann! Sitter på gjerdet og lurer på å kjøpe en HTC Sensation. Eneste jeg lurer på er om dere tror at mobilen vil være utdatert innen 2 år, det vil si, mange spill lagger o.l. Vurderer å vente på HTC sin quad-core mobil, verdt ventingen?

 

Er batteriproblemene som var nevnt i starten av tråden løst? Forventer at telefonen holder fra 07 til 23 med 1-2 times skjermbruk hver dag, og wifi og 3G slått på...

Ville nok enten satset på HTC Sensation XE eller ventet til HTCs nye toppmodell kommer (hvis den i det hele tatt kommer?). Det tar dog litt tid fra den evt. blir lansert til den er i butikkhyllene! ;)

Lenke til kommentar

@tortef

 

Det spørs jo litt på hvilken mobil du har nå, og hvor stort behov du føler at du har for å få en ny og bra mobil. Hvis du har en skikkelig drittmobil nå, og ikke har noe annet tilgjengelig, ville jeg kjøpt XE. Evt. kjøpe en liten billigmobil frem til HTC sitt nye flaggskip kommer :) I følge en del artikler på amobil.no og itavisen.no de siste dagene ser det ut til at noe nærmer seg ;) Den *vanlige* HTC Sensation fikk jeg i juli, og jeg kan garantere deg at den vil være utdatert innen to år! Jeg sier ikke at den er dårlig, jeg er nemlig kjempefornøyd! Men nå har det rett og slett gått så lenge at jeg personlig heller hadde kjøpt noe nyere;) Når det gjelder batteriet så holder den fra morgen til kveld sålenge jeg ikke skrur på noe spesielt - men jeg vurderer anker-batteriet ;) det gjør btw også min mor, som har XE.

Lenke til kommentar

Siste status fra meg vedr bytte til Ankerbatteri. Det er nå 8 døgn siden jeg begynte å bruke det, og brukstid er definitivt forbedret. Originalbatteriet holdt typisk til ca 3 timer og maksimalt 4 timer aktiv bruk (skjerm/telefontid) før det måtte lades, og jeg pleide ha det i lading på jobben for å være sikker på at jeg hadde strøm nok til kvelden.

 

Ankerbatteri holder glatt 4 timer, kan fint bikke 5. Siste sjekk I dag: skjermtid 5:05:40, tid på batteri: 21:47:55 og 15% batteri igjen. Jeg er såpass paranoid at jeg ikke tør lade om natta med dette batteriet, men lader telefonen full før leggetid og slår av synk, mobilnettet og wifi om natta for å spare strøm mens jeg sover. Telefonen står da typisk fortsatt på 100% om morgenen. Ellers står alltid wifi og/eller mobilnett og synkronisering på.

 

Alt i alt må jeg gi tommel opp for dette batteriet.

Hva er ankerbatteri?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...