Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å oppdatere en gang til, du har fått den forrige og du får ikke automatisk den nyeste men den som står for tur på din tlf :)

Kan være jeg som er treg, men HÆ?

 

Jeg har oppdatert til den forrige versjonen, som nettop gikk ut..?

 

Det sto at det var en ny systemoppdatering så oppdaterte jeg..?

 

 

Hva er det som er i Oppdateringen? Så kan jeg sjekke om jeg har det " nye".

 

EDIT:

 



  • Android versjon: 2.3.4
  • Sense- Versjon 3.0
  • Programvare nummer 1.45.401

 

 

 

EDIT: 2

 

Å søren

 

Oppdateringen til ICS gir Androidversjon 4.0.3, Senseversjon 3.6 og programvarenummer 3.32.401.5. Kjører smooth foreløpig, men har ikke testet så mye ennå siden jeg er på jobb.

 

Hvordan oppdaterer jeg til den? :p

 

Edit: Ok nå skal jeg oppdatere :p

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Har tatt 3 oppdateringer idag, flere står å venter... ( System 1, System 2, Twitter 1 ) ..

 

Er det mulig å ta 100 oppdateringer på en gang? :p

 

Kjøte Sensation når den var splitter ny og har ikke tatt en update siden.. før nå.

 

 

JAJAJAJJAJ! ENDELIG, nå står det Android 4.0 og Sense 3.6! :) Four update´s a charm... -.-

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Har kjørt ICS noen dager allerede og må si meg mektig imponert over forbedringen. Har vært gira på å kjøpe ny telefon en stund, men dette skal jeg klare å leve med litt lenger. Alt er skikkelig smooth!

 

La inn XP rom i dag på min vanlige Sensation. Lydforbedringen var faktisk merkbar.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har rootet telefon, og forsøker og oppdatere. Det er først en twitter-oppdatering, som telefonen vil ha.. Dessverre så fungerer det ikke og oppdatere, noe jeg vil tro er pga rooting. Jeg har ikke lagt inn noen custom ROM, men kun noen tweaks i standard. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Kan jeg "un-roote", eller bør jeg legge inn en custom rom? Jeg har ikke så lyst til det, da jeg vil tro det medfører at jeg må installere og sette opp alt på nytt.. Noen tips eller forslag? :-)

Lenke til kommentar

Har kjørt ICS noen dager allerede og må si meg mektig imponert over forbedringen. Har vært gira på å kjøpe ny telefon en stund, men dette skal jeg klare å leve med litt lenger. Alt er skikkelig smooth!

 

La inn XP rom i dag på min vanlige Sensation. Lydforbedringen var faktisk merkbar.

 

Ny mobil, really?

 

Sensation er fortsatt en av de beste på markedet. Ikke den beste, men en av dem. Jeg selv hater Samsung mobiler ( Galaxy S2 ). Den feelingen mangler.

 

HTC kan jeg holde meg til lenge. Nokia er for trege, Sony (Ericson) tåler ikke å bli mistet i bakken og oser ikke av kvalitet.

 

Så må si at jeg kommer til å holde meg til HTC lenge. Sensation.. Den har feelingen rett og slett.

Lenke til kommentar

Må si jeg er fornøyd! Sense trenger nesten ikke å laste inn lenger, noe den ofte trengte før, spesielt etter gaming etc. Sense glir også mye smoothere nå! Får jo nesten følelsen av at jeg har kjøpt en ny tlf! Må nok teste den litt til før jeg sier noe om batteriet holder lenger. Men har to spørsmål:

1) Hvorfor kan jeg ikke aktivere ansiktsgjennkjenner (i menyen til kameraet)?

2) Kan ikke scrolle i de mappene hvor jeg hadde mange ikoner/apper (mer enn 4x4). Alle ikonene/appene som var "nedenfor" de første 4x4 har tydeligvis bare forsvunnet, så må ty til litt omorganisering av mappene nå... Uansett, hva kan være grunnen til dette?

 

Ellers, strålende! Stor-fornøyd! :D

Lenke til kommentar

Må si jeg er fornøyd! Sense trenger nesten ikke å laste inn lenger, noe den ofte trengte før, spesielt etter gaming etc. Sense glir også mye smoothere nå! Får jo nesten følelsen av at jeg har kjøpt en ny tlf! Må nok teste den litt til før jeg sier noe om batteriet holder lenger. Men har to spørsmål:

1) Hvorfor kan jeg ikke aktivere ansiktsgjennkjenner (i menyen til kameraet)?

2) Kan ikke scrolle i de mappene hvor jeg hadde mange ikoner/apper (mer enn 4x4). Alle ikonene/appene som var "nedenfor" de første 4x4 har tydeligvis bare forsvunnet, så må ty til litt omorganisering av mappene nå... Uansett, hva kan være grunnen til dette?

 

Ellers, strålende! Stor-fornøyd! :D

 


  1.  
  2. Har du prøvd, Gå inn på kamera > Innstillinger nederst i venstre hjørne, bla litt ned > Så trykker du på annsiktsgjenkjenning. Funker ikke det?
  3. Man kan ikke ha mer en 4x4 i ICS... Jeg prøvde å legge mer en det for din skyld, så kom det opp en melding om at jeg ikke kunne ha mer i mappen.

Lenke til kommentar

Sensation er fortsatt en av de beste på markedet. Ikke den beste, men en av dem. Jeg selv hater Samsung mobiler ( Galaxy S2 ). Den feelingen mangler.

 

Yepp.. Vil ha 720p skjerm og helst litt større enn Sensation. Har vært gira på Sony Xperia S mye pga dedikert kameraknapp. Men er usikker på UI. Og ser den får litt lunkne reviews. Mulig HTC One X seiler opp som den mest aktuelle kandidaten. Riktig skjermsize og riktig oppløsning i hvertfall. At den er raskere gjør heller ikke noe, selv om det ikke er viktig.

Lenke til kommentar

 

[*]Har du prøvd' date=' Gå inn på kamera > Innstillinger nederst i venstre hjørne, bla litt ned > Så trykker du på annsiktsgjenkjenning. Funker ikke det?

[*']Man kan ikke ha mer en 4x4 i ICS... Jeg prøvde å legge mer en det for din skyld, så kom det opp en melding om at jeg ikke kunne ha mer i mappen.

 

Ja, ansiktsgjenkjenning i kameramenyen er bare grå/svart, det går ikke an å "trykke" på den.. rart. Ingen andre med samme problemet?

Endret av jvdp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...