Gå til innhold

Forslag til hva jeg kan "forgifte" pizzaen med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å faktisk finne ut av hvem som gjør det og få det på video ?

Da har du jo bevis og kan gå til troppssjefen eller MP.

 

Du kan jo montere et webcamera eller noe som reagerer på bevegelse ?

 

Du kan også skrive en passende melding på esken med sprittusj.

"Gratulerer. Nå har jeg deg på film :)"

Lenke til kommentar

Vær obs på at dersom du tilsetter en ingrediens på pizzaen som enten vedkommende er allergisk mot, ikke skal kombineres med legemidler vedkommende tar, gir bivirkninger som kan være farlig i kombinasjon med sykdommer eller tilstander vedkommende har, osv, så kan du være strafferetslig ansvarlig dersom det skulle skje noe med vedkommende.

Tuller du?

 

"Jeg stjal maten din, som jeg er allergisk mot, spiste den, og nå er jeg syk. Håper du har en god advokat!"

 

edit: sorry, var visst påpekt nok ganger allerede

Du formulerte jo den setningen slik at den passet poenget ditt ja.

 

"Eg stjal maten din, som du hadde forgiftet med vilje, spiste den, og nå er eg syk..."

Lenke til kommentar

bruk plumbo

Da tenker jeg vi snakker drap og rettsak etterpå ;)

 

Mye bra forslag her. Legg den under senga di ei ukes tid før du putter den tilbake i fryseren igjen.

 

Eller bruk psykisk terror. Legg ved et bilde av deg selv som heller plumbo eller rottegift over pizzaen ved siden av pizzaen, (du gjør selvfølgelig ikke dette!), også skriver du en lapp der det står; håper forrige pizza smakte ;)

Fyren som stjeler kommer til å bli skikkelig bekymret over at han kanskje tok skade av den forrige pizzaen og kommer brusende inn til deg for å gi deg kjeft. Sak oppklart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare for å presisere. Eg tviler sterkt på at man vil komme noen vei med å saksøke noen som har puttet ekstra normale ingredienser på en pizza, eller at maten man stjal er rotten.

 

Men om man derimot legger ting som åpenbart ikke hører hjemme på en pizza med hensikt for å skade eller lage ubehag for noen, uten å vurdere om ingrediensene er giftige for vedkommende, så er det annerledes.

Lenke til kommentar

Prøv med den mini chilien man får kjøpt på asiatiske butikker. Bare man setter tennene i en slik, så føles det som syre som etser i munnen.

 

Du får kjøpt den i tørket for og er kun dobbelt så stor som en ert.

 

Du vil fort merke hvem som har stjålet pizzaen din!

Lenke til kommentar

Hvis pizzaen er med rød paprika burde det være mulig å bytte bitene ut med habanero, den sterkeste chilien som finnes. Spiste en kvart en gang, det brant i hele trynet i minst en time etterpå.

Godt eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=bRhRLip9Nwo&feature=fvwrel

Dette er vel en raffinert nerde-versjon av habanero, men sistnevnte gjør nytten den også.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Blir idiotisk vis han for noen som helst kjeft på noen måter av personen som stjeler selv om han ender opp så syk at han nesten dør.

 

Vis du stjeler noe da må du ta konsekvensene av dette.

 

Blir like dumt som vis jeg bryter meg inn i et hus jeg tråkker på en leke og slår kjeven på en ovn som står oppe med ild inni jeg brenner meg kraftig i fjeset og store fjes skader, så skal jeg liksom kunne saksøke de som eier huset?

 

Dette blir skremmende dumt.

Lenke til kommentar

Blir idiotisk vis han for noen som helst kjeft på noen måter av personen som stjeler selv om han ender opp så syk at han nesten dør.

 

Vis du stjeler noe da må du ta konsekvensene av dette.

 

Blir like dumt som vis jeg bryter meg inn i et hus jeg tråkker på en leke og slår kjeven på en ovn som står oppe med ild inni jeg brenner meg kraftig i fjeset og store fjes skader, så skal jeg liksom kunne saksøke de som eier huset?

 

Dette blir skremmende dumt.

Huseiere har blitt saksøkt av innbruddstyver i USA ihvertfall...

Lenke til kommentar

Blir idiotisk vis han for noen som helst kjeft på noen måter av personen som stjeler selv om han ender opp så syk at han nesten dør.

 

Vis du stjeler noe da må du ta konsekvensene av dette.

 

Blir like dumt som vis jeg bryter meg inn i et hus jeg tråkker på en leke og slår kjeven på en ovn som står oppe med ild inni jeg brenner meg kraftig i fjeset og store fjes skader, så skal jeg liksom kunne saksøke de som eier huset?

 

Dette blir skremmende dumt.

Huseiere har blitt saksøkt av innbruddstyver i USA ihvertfall...

 

Og siden de gjør det i USA så må det jo være sånn verden skal fungere?

 

Hadde noen bryt seg inn hos meg og skadet seg i prosessen ville jeg led av de og gått og lagt meg igjen og så ringt etter hjelp på morgenen.

 

Forbanna idioter som i det hele tatt tør og saksøke når de selv legger opp til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis pizzaen er med rød paprika burde det være mulig å bytte bitene ut med habanero, den sterkeste chilien som finnes. Spiste en kvart en gang, det brant i hele trynet i minst en time etterpå.

Godt eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=bRhRLip9Nwo&feature=fvwrel

Dette er vel en raffinert nerde-versjon av habanero, men sistnevnte gjør nytten den også.

 

Habanero er nå ikke så ille. Bruker mye av det på pizza, men så har jeg vel opparbeidet meg en rimelig terskel etterhvert. Vanlig tabasco er som å ha på vann :)

Lenke til kommentar

Jeg er akkurat tilbake fra perm så skal se om jeg får gjort noe om ikke så lenge :)

Likte spessielt forslagene med HIV blod og hasj.

 

Problemet med HIV blod er at det er vanskelig og få tak i, samt at det kanskje er å gå litt over streken.

Hasj er jo ikke så dumt, veldig godt forslag, men jeg vil jo ikke bli tatt med det selv her inne, så rissikoen er jo veldig der, men absolutt genialt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...