Gå til innhold

Forslag til hva jeg kan "forgifte" pizzaen med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Han må da få lov til å legge på hva han vil på pizzaen. Synes han som stjeler fra andre fortjener det, så lenge det ikke vil si å ligge på sykehus eller ha store smerter. En liten lærepenge burde han få!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Han må da få lov til å legge på hva han vil på pizzaen.

 

Så lenge formålet er å skade så er det nok ikke slik.

 

Ser den, men synes da loven skal være på han side, så lenge det er midler som bare er ment for å gi en ubehagelig følelse, og ikke dødlig eller skadlig, som TS skriver.

Om det kommer i veien for allergi og det får konsekvenser, så vil jeg personlig mene at det er tyven sin feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ulovlig å sette opp feller utenfor huset? De er jo ment for å fange tyven /skremme dem. Er vel ikke sånn at om tyven har hjertefeil, så er det huseieren som har satt opp sikkerhetslys som fører til at tyven skvetter og får hjertestopp, som bli anklaga for uaktsomt drap..?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Ulovlig å sette opp feller utenfor huset? De er jo ment for å fange tyven /skremme dem. Er vel ikke sånn at om tyven har hjertefeil, så er det huseieren som har satt opp sikkerhetslys som fører til at tyven skvetter og får hjertestopp, som bli anklaga for uaktsomt drap..?

Feller, som er ment for å skade noen, er strengt forbudt å sette opp. Lys, som er ganske vanlig nå til dags, bør være påregnelig for tyven.

Lenke til kommentar

Vær obs på at dersom du tilsetter en ingrediens på pizzaen som enten vedkommende er allergisk mot, ikke skal kombineres med legemidler vedkommende tar, gir bivirkninger som kan være farlig i kombinasjon med sykdommer eller tilstander vedkommende har, osv, så kan du være strafferetslig ansvarlig dersom det skulle skje noe med vedkommende.

Tuller du?

 

"Jeg stjal maten din, som jeg er allergisk mot, spiste den, og nå er jeg syk. Håper du har en god advokat!"

 

edit: sorry, var visst påpekt nok ganger allerede

 

Lactulose er da reseptfritt og flytende. Kjør på

this

 

Alternativt kan du ordne deg et skikkelig kosthold som folk ikke stjeler av :)

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Mener dere at hvis f.eks jeg, sliter med forstoppelse og derfor har avførende middel på min pizza og noen stjeler den. Og han reagerer jævlig på avføringmiddelet, så kan han saksøke meg?

Håper seriøst ikke det...

 

Du skal få lov til å argumentere for i retten at HENSIKTEN (som er det vesentlige nøkkelordet) er å behandle egen forstoppelse. All den tid det ikke er veldig vanlig å dekke pizzaer med avføringsmiddel som egenbehandlig kan antakelig det bli en smule vanskelig.

 

Forslagene om egen låsbar boks eller endret kosthold høres ut som vesentlig bedre forslag.

 

//Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...