Gå til innhold

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Nå er vi på ville veier, men OK litt utenomsnakk har jeg tid til akkurat nå mens jeg sitter her og tar morgenkaffen.

 

Jeg kjenner en person på uio, og han er med og drifter en side som får over 100 000 sidevisninger daglig, når vi først snakker om antagelser.

Denne http://www.w3schools.com/ enkle norske hadde 30 mill visninger i måneden i 2005 og tjente 5 mill i året på reklame. Der finnes rosa blog sider anbefalt av NrK og Tv2 som tjener 100 000 i måneden på reklame så de må ha mange side visninger. Personlig ser jeg lite av norsk It kompetanse ute i verden. Hvor mange språk etter simula, rammeverk, plattformer, applikajoner etc er utviklet av nordmenn? Min hypotese som nok kan testes vitenskapelig:

 

Microsoft og Oracle sine "tvangstrøyer" (les "Java og Visual Studio") har tatt fra oss friheten. Glimrende platformer som Embarcadero Studio blir devaluert av personer som ikke vet hva de snakker om.

 

Jeg har da aldri påstått at du manipulerer ditt eget forum. Jeg vet ikke om du overså, eller om du bare er for dum til å forstå, det jeg skrev om at veiledere kun hjelper til med å rydde opp på forumet.

Jeg har heller ikke hevdet at du har påstått det. Så du kan ikke kommentere andre brukeres innlegg der de påstår at jeg lyver og manipulerer egne forum. Du trodde altså på de hsitoriene?

 

Hva jeg vet om at alle seriøse forumprogramvare fint klarer å blokkere 1-2 spamboter som registrer seg i mnd uten å trenge å bruke htaccess filene? Vel, jeg har som sagt driftet fora i årevis, tror faktisk jeg vet litt om akkuratt det. Det har ikke vært noe større fora, og det har heller aldri vært planen, men størrelse er jo ikke akkuratt det dine fora sliter med heller som har blitt bevist her i tråden.

Det skal du heller ikke bekymre deg for. Jeg bruker ikke mer tid enn at jeg av og til skriver poster på dem, som på en blog der adgangen til å kommentere er borte. Jeg mener imidlertid at mine fora utfyller en annen rolle en BlogNorway som jeg nå arbeider med. De kan jo åpnes for diskusjon når jeg måtte ønske.

 

Jeg har aldri sagt at du ikke klarer å skrive nettsiden i notepad, det er du som oppfører fremstiller det som at netbeans er vanskelig å bruke fordi opplastingen til ditt webhotell ikke fungerte rett ut av boksen. Hadde webhotellet mitt fått time-out på noen som helst filer når jeg lastet opp dit hadde jeg skiftet (nå er det sjeldent et problem siden jeg hoster på egen maskin)

Det var ikke bare time out det var problemer med og jeg har sett at det er enkelt å sette en høyere grense på timeout. Det trenger jeg ikke tenke på i DreamWeaver. Timer DreamWeaver ut på noen filer, er det bare å klikke fortsett, og så klikke på opplastingspilen når man er ferdig. Da finner DreamWeaver fort ut hvilke filer som mangler. For meg virket det mer eller mindre tilfeldig hva NetBeans lastet opp. Og NetBeans er så vidt jeg vet eid av Oracle. Etter å ha brukt over en time på nedlasting av filer via NetBeans, virket siten min som en sveitserost. Jeg måtte desverre bruke DreamWeaver på opplastingen.

 

Jeg må nok skuffe dere Microsoft og Oracle frelste (inntil det motsatte er bevist). Noen av de programmene de tilbyr holder ikke mål. Men hva kan man vente av gratis programvare?

 

Jeg søkte på søkeordene dine på google og fant et innlegg (som du burde tatt en kjapp korekturlesing på da et par bokstaver har falt ut av det) og kom frem til en milelang htaccess fil med fast ip-blokkering. Å blokkere ip'er i htaccess har sjeldent noe særlig for seg da ip'er skiftes på lik linje med skittent undertøy for de som sender ut spam.

Tja, noen permanente proxy servere fanger man da opp.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er hverken Oracle eller MS frelst, jeg synes sun gjorde en grei jobb på en del ting, men etter oracle kjøpte opp har det blitt labert på den kanten og.

 

Jeg etterlyser bare en grunn til hvorfor man skal bruke 6000kr på et program, og ikke minst hvorfor dette er årets kupp, når det tilsynelatende er slik at gratis alternativer, og ikke minst andre alternativer gjør det like godt.

 

Frem til det er fremmet noen eksempler på hvordan dette programmet er bedre, eller hvordan det øker effektiviteten, så er det bare 6000kr rett i dass.

 

Så jeg prøver igjen: Hva er det dette programmet gjør, som billigere og gratis alternativer ikke gjør like godt. Og er denne forskjellen stor nok til at 6000kr er tiårets kupp?

 

Hva jeg vet om at alle seriøse forumprogramvare fint klarer å blokkere 1-2 spamboter som registrer seg i mnd uten å trenge å bruke htaccess filene? Vel, jeg har som sagt driftet fora i årevis, tror faktisk jeg vet litt om akkuratt det. Det har ikke vært noe større fora, og det har heller aldri vært planen, men størrelse er jo ikke akkuratt det dine fora sliter med heller som har blitt bevist her i tråden.

Det skal du heller ikke bekymre deg for. Jeg bruker ikke mer tid enn at jeg av og til skriver poster på dem, som på en blog der adgangen til å kommentere er borte. Jeg mener imidlertid at mine fora utfyller en annen rolle en BlogNorway som jeg nå arbeider med. De kan jo åpnes for diskusjon når jeg måtte ønske.

Det var du som skrev 20 000 brukere, ikke jeg. Det er ikke bare en romantisering men ren løgn, det er dårlig oppførsel og skader kun din egen kredibilitet.

Lenke til kommentar

Min hypotese som nok kan testes vitenskapelig:

 

Microsoft og Oracle sine "tvangstrøyer" (les "Java og Visual Studio") har tatt fra oss friheten. Glimrende platformer som Embarcadero Studio blir devaluert av personer som ikke vet hva de snakker om.

Vi venter i spenning!

 

Jeg må nok skuffe dere Microsoft og Oracle frelste (inntil det motsatte er bevist). Noen av de programmene de tilbyr holder ikke mål. Men hva kan man vente av gratis programvare?

Siden NetBeans ikke fungerer så holder ikke Microsoft produkter mål?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg etterlyser bare en grunn til hvorfor man skal bruke 6000kr på et program, og ikke minst hvorfor dette er årets kupp, når det tilsynelatende er slik at gratis alternativer, og ikke minst andre alternativer gjør det like godt.

Et enkelt eksempel fra C++Builder 2009. La oss si at du ønsker å lage et windows progam som man kan maksimere, minimere og lukke på vanlig måte med kalender på.

 

Hva gjør du? Jeg antar at du kjenner RAD plattformen så godt at du vet at der er komponent verktøy linjer med en kalender komponent. Du dobbeltklikker på kompoenten og kjører og kompilerer programmet med samme tastetrykk. Du har et fullt ferdig windows program med en kanlender på.

 

Nå kan du selvsagt i desgin tid dra kalender komponente dit du vil og du kan kombinere den med andre komponenter. Du kan også modifisere komponententene i en avansert Object Inspector, der du kan endre properties og metoder (det skal som regel gjøres der og ikke i selve koden).

 

Dersom du skal skrive en eventhandler som er knyttet til en knapp, dobbeltklikker du den knapp komponenten på plass på skjemaet. Du kan finjustere helt ned på grid nivå hvor du vil knappen skal sitte.

 

Deretetter klikker du på knappen slik at den er aktivisert i objekt inspektøren. I objekt inspektøren, klikker du på den eventhandleren du vil knytte knappen til. Da står du inne i eventhandler rutinen hvor koden skal skrives inn. I den kan du selvsagt skrive så mye meningsfylt kode du selv vil. Tusener av linjer om det trengs til for eksempel en tallknusing. Når du er ferdig, lukkes evnenthandler rutinen og knappen og koden i eventhandleren er lenket til resten av grensesnittet.

 

På sett og vis tegner du Windows grensesnittet ditt. Du klikker det på plass og ser bortsett fra usynlige komponenter hvordan det vil se ut i design tid.

 

Der er gratis og betalte komponent biblioteker som for eksempel disse: http://www.tmssoftware.com

 

Du kan lage dine egen komponent biblioteker og er du flink, kan du muligens leve av det.

 

Der er en rekke standard komponent biblioteker og noen tredje parts komonenter som for eksempel dette http://www.atozedsoftware.com/intraweb/index.en.aspx som følger med C++Builder 2009 / 2010.

 

C++Builder RAD studio XE burde ikke være mindre avansert.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Delphi XE Professional Academic litt nede på siden til 790 eks moms.

Professional Academic? Er det bare jeg som synes det er morsomt?

 

Akademiske versjoner av software er normalt gratis. Men ved å slenge på professional får man legitimitet til å charge noen grunker. Det er bare det at de to begrepene i utgangspunktet ikke er forenelige - i alle fall ikke i min verden.

Det er ikke professional som er slengt på - det er academic.

Produktet heter Delphi XE Professional; 'academic' indikerer en redusert lisenspris som er tilgjengelig for utdanningsinstitusjoner og studenter/ansatte.

Spesielt "morsomt" er det vel ikke ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det var du som skrev 20 000 brukere, ikke jeg. Det er ikke bare en romantisering men ren løgn, det er dårlig oppførsel og skader kun din egen kredibilitet.

 

... på mine to fora det ene med over 20 000 medlemmer og det andre nye med over 1200 medlemmer og minst 10 som registrerer seg per dag.

Er ikke GoogleBOT, YahooBot og andre gode og dårlige boter registrert som medlemmer.?

 

romantisering men ren løgn

Hvem har nevnt ordet brukere? Hva med de som aldri registrerer seg? Hva er de?

 

Det var svært så opptatt du er av mitt rykte og hvilket presisjonsnivå du krever av meg i denne tråden. Pass på ditt eget annonyme rykte og for at det du skriver er presist. Anonym forum veileder. Hvor seriøst er det?

 

Tilbake til trådens tema?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det var svært så opptatt du var a mitt rykte og hvilket presisjonsnivå du krever av meg i denne tråden. Pass på ditt eget annonyme rykte og for at det du skriver er presist.

Botter er like mye medlemmer som insekter er busspassasjerer.

 

Mitt anonyme rykte som du kaller det klarer seg nok helt fint, det er mange her som tar meg seriøst, og om du slutter å gjøre det pga denne tråden bryr det meg ikke så mye da du antageligvis er den eneste.

 

Det er du som kommer med bombastiske uttalelser, alt jeg krever er en begrunnelse, til nå har du vist meg noe som går like fort i dette programmet som i .net rammeverket. Så i dette eksemplet vinner visual studio - siden det er mye billigere og like raskt å bruke. Ikke minst så kjører .net programmer i linux via mono. Hvordan er interkompabiliteten til delphi?

 

Men sånn i virkeligheten, bruker man virkelig så voldsomt lang tid på å designe interfacet til et program? Det tok meg under 5 timer å lære meg hvordan .net fungerer på interface design, og lage et program med kalender, klokke, menysystem, popup vinduer, lagre/åpne dialoger, og en nettleser.

 

Den store jobben ligger jo gjerne lenger "bak".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvordan er interkompabiliteten til delphi?

Delphi kjenner jeg ikke. Har jeg gitt inntrykk av at jeg kjenner Delphi. Det eneste jeg vet om Delpi er at RAD grensesnittet for C++Builder og PHP ble inspirert av Delphi og at Delphi er en fortsettelse av Object Pascal. I tillegg vet jeg at en tommelfingerregel sier at der er omtrent 10 Delphi utviklere for hver C++Builder utvikler. Og så kjøpte Microsoft nylig Skype utviklet i Delphi for USD 8 milliarder. :hmm:

 

Men sånn i virkeligheten, bruker man virkelig så voldsomt lang tid på å designe interfacet til et program? Det tok meg under 5 timer å lære meg hvordan .net fungerer på interface design, og lage et program med kalender, klokke, menysystem, popup vinduer, lagre/åpne dialoger, og en nettleser.

Du er dyktig om du hadde behersket C++Builder på under 5 timer. Du ville bare skannet overflaten etter min mening.

 

Den store jobben ligger jo gjerne lenger "bak".

Den store jobben er de linjene med ren kode man må skrive og hvordan man syr det hele sammen til en effektiv og robust applikasjon.

 

Det er du som kommer med bombastiske uttalelser, alt jeg krever er en begrunnelse, til nå har du vist meg noe som går like fort i dette programmet som i .net rammeverket. Så i dette eksemplet vinner visual studio - siden det er mye billigere og like raskt å bruke.

Det kaller jeg en bombastisk uttalelse.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Du trenger ikke kunne c++ for å lage et slikt program i .net, det var hele poenget, akkuratt som du ikke hadde trengt det i ditt eksempel.

 

C kan jeg mye fra før.

 

Uttalelsen er bombastisk, og begrunnet, den er beviselig korrekt vha eksempelet du selv kom med.

 

Siden det åpenbart er like enkelt i .net med visual studio og i rad c++ builder (kan denne lage linux programvare med gui?), og visual studio, så er det et stikk til det billigste programmet, som er visual studio.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du trenger ikke kunne c++ for å lage et slikt program i .net, det var hele poenget, akkuratt som du ikke hadde trengt det i ditt eksempel.

Da er oppgaven ikke besvart. Du skulle (underforstått) bruke C++.

 

C kan jeg mye fra før.

Da skulle du ta en titt på den C kompilatoren som følger med C++Builder. Den kan alene være verdt de 1000 lappene du betaler for hele pakken. Det utsagnet avhenger av øynene som ser.

 

Såvidt jeg husker er Borland / (nå Embarcadero) C / C++ en supermengde av ANSI C / C++ (om det er ansi nå). Men du kan selfølgelig velge andre innstillinger.

 

Uttalelsen er bombastisk, og begrunnet, den er beviselig korrekt vha eksempelet du selv kom med.

Du har ikke bevist noe som helst og som nevnt ovenfor er oppgaven ikke besvart.

 

Siden det åpenbart er like enkelt i .net med visual studio og i rad c++ builder (kan denne lage linux programvare med gui?), og visual studio, så er det et stikk til det billigste programmet, som er visual studio.

Siden du kan sette C++Builder og C kompilatoren til å følge den standard du vil og "deploying" er relativet godt integrert i plattformen, er (kan koden lages) like portabel som C / C++. Dette har jeg ikke testet så mer kan ikke jeg si om det.

 

Jeg vet at betinget kompilering (avhengig av kompilator) er mulig.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Du trenger ikke kunne c++ for å lage et slikt program i .net, det var hele poenget, akkuratt som du ikke hadde trengt det i ditt eksempel.

Da er oppgaven ikke besvart. Du skulle (underforstått) bruke C++.

Om den er enklere spiller det vel ingen rolle hvordan, så lenge det fungerer likt i det ferdige programmet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om den er enklere spiller det vel ingen rolle hvordan, så lenge det fungerer likt i det ferdige programmet.

Nei. Vidner om fundamental mangel på forståelse. Må bli stryk.

 

Si at du sitter på et radarsikte i en krig. Siktet og de rakettene som afyres mot fiendtlige raketter er programmert i la oss si Python. Fienden har tilsvarende installasjoner, men de er programmert i C / C++ med inline assembly kode. Det var underforstått :blush: at programmet skulle lages i C++ / C med inline assembly kode for forsvaret :cool:

 

Kan du se situasjoner der dine batterier er ute av stand til å avfyre en rakett før de er skutt ned av fienden?

 

Litt fakta om forumveileder Flimzes:

 

Rykte: 1348. Det må være etablert i andre underfora.

 

Bosted: Ørebro.

 

Mest sannsynlig jobber du ikke i det norske forsvaret og bra er det :w00t:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Ok, du har selv lagt opp til dette, men jeg må gi deg stryk på ditt eksempel siden du bruker ustandard c++ kode, jeg forventer at alle eksempler heretter kun er skrevet etter c99 standarden, ingen IDE'er/utvikllingsplatformer har lenger noen fordeler over hverandre så lenge de lar deg kompilere og debuge.

 

Eller, nei?

.net platformen genererer c++ koden for deg når du plasserer elementer grafisk der du trenger dem, du trenger ikke å kunne c++ i sin helhet, kun å definere funksjonen til knappene, noe som gjøres med få ord/operatorer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om den er enklere spiller det vel ingen rolle hvordan, så lenge det fungerer likt i det ferdige programmet.

Nei. Vidner om fundamental mangel på forståelse. Må bli stryk.

 

Si at du sitter på et radarsikte i en krig. Siktet og de rakettene som afyres mot fiendtlige raketter er programmert i la oss si Python. Fienden har tilsvarende installasjoner, men de er programmert i C / C++ med inline assembly kode. Det var underforstått :blush: at programmet skulle lages i C++ / C med inline assembly kode for forsvaret :cool:

 

Kan du se situasjoner der dine batterier er ute av stand til å avfyre en rakett før de er skutt ned av fienden?

 

Litt fakta om forumveileder Flimzes:

 

Rykte: 1348. Det må være etablert i andre underfora.

 

Bosted: Ørebro.

 

Mest sannsynlig jobber du ikke i det norske forsvaret og bra er det :w00t:

 

Jeg håper du ser at du fremstår som en komplett idiot? Analogien din med raketter i forsvaret vil jeg, for å bruke dine ord, "stryke". Hva er det i innlegget hans som vitner om total mangel på forståelse? Og hva baserer du denne analogien på? Har du peiling på hvordan raketter programmeres? Er det selvsagt at det må skrives i C++ med inline assembly?

 

Du klarer, gang på gang å unngå å komme med konkrete faktaopplysninger som etterspørres. Du virker mer glad i å endre tema og vri deg unna med slike idiotiske avstikkere som det du gjør her.

 

Har du prøvd noen av disse IDE-ene du er så rask med å kaste på dør? Du er jo så opptatt av at alle skal sette seg inn i C++ Builder å lese disse PDF-ene dine. Men du sier jo selv at man skal holde på i flere år før man kan mestre dette programmet. Kan du nevne hvor i PDF-ene dine man ser hvor spesielt og unikt C++ Builder er? Er det noen eksempler på ting i disse PDF-ene som ville være mye vanskeligere eller umulig med andre IDE-er? Du liker også lire av deg alle forumene og "sitene" dine, samt å øse av deg med hvor mye erfaring og kunnskap du har. Jeg har vansker for å se igjen all denne kunnskapen og erfaringen din i innleggene dine. Hvor mye relevans har egentlig det at du skrev noen forelesningsnotater om matematikk å si for det vi snakker om her?

 

Forumene og sitene dine har vi jo sett, og de taler for seg selv. Jeg kan opplyse om at det også i dag har registrert seg usannsynlig mange medlemmer. (Det registrerte seg over 1000 i går.) Selvfølgelig har heller ingen av disse skrevet noen innlegg. Virkelig et viktig og oppegående forum dette. Forståelig at du bruker mye tid på det og ikke alltid har tid til å svare her...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ok, du har selv lagt opp til dette, men jeg må gi deg stryk på ditt eksempel siden du bruker ustandard c++ kode, jeg forventer at alle eksempler heretter kun er skrevet etter c99 standarden, ingen IDE'er/utvikllingsplatformer har lenger noen fordeler over hverandre så lenge de lar deg kompilere og debuge.

Hvorfor skal man tvinges til bruke en standard om Borland / Embarcadero standarden er en supermengde av andre standarder? Et nærliggende eksempel er å si at Norge må ha (datalagringsdirektivet tredd nedover halsen) av konkurranse vridnings hensyn. God dag mann økseskaft kalles slik argumentasjon. Så vidt jeg vet kan du fylle en flytevest med sement å få den ISO godkjent. Standarder er vel en siste krampetrekning for å trekke fokus bort fra det som er mest effektivt. Hvem bryr seg om stadarder i gitte situasjoner?

 

Eller, nei?

Hva betyr det? Motsier du deg selv?

 

.net platformen genererer c++ koden for deg når du plasserer elementer grafisk der du trenger dem, du trenger ikke å kunne c++ i sin helhet, kun å definere funksjonen til knappene, noe som gjøres med få ord/operatorer.

Og det tror du på? At kode generert av .net er like effektiv som C / C++ kode med kritiske rutiner programmert i inline assembly av en som kan det:

 

http://www.kjellbleivik.com/Books/#assembly

Lenke til kommentar

.net platformen genererer c++ koden for deg når du plasserer elementer grafisk der du trenger dem, du trenger ikke å kunne c++ i sin helhet, kun å definere funksjonen til knappene, noe som gjøres med få ord/operatorer.

Og det tror du på? At kode generert av .net er like effektiv som C / C++ kode med kritiske rutiner programmert i inline assembly av en som kan det:

 

http://www.kjellbleivik.com/Books/#assembly

Jeg mistenker at de ferdige kodesnippetene som bruker de ferdige funksjonene som allerede finnes skrevet inn i windows er overlegent raskere de de fleste programmerere klarer å skrive selv, rett og slett fordi f.eks kalenderen i windows allerede kjører slik at hele den funksjonen allerede er cachet. Det er helt riktig.

 

C99 er den nyeste utgaven av C++ standard, borland er på ingen måte en standard men en fork er vel et godt ord. Dette er jo noe av det første man lærer om man har en utdannelse innen programmering.

Lenke til kommentar

 

Og det tror du på? At kode generert av .net er like effektiv som C / C++ kode med kritiske rutiner programmert i inline assembly av en som kan det:

 

http://www.kjellbleivik.com/Books/#assembly

 

I majoriteten av kode har effektivitet på et slikt nivå minimalt å si. Det er mye mer fornuftig å vektlegge hvor raskt man kan skrive koden, hvor lett det er å unngå å introdusere unødvendige bugs (noe som fort skjer når kompleksiteten øker), og hvor vedlikeholdbar koden er.

 

Å kode GUI i inline assembly er fullstendig hjernedødt, og vi er vel faktisk inne på en RAD-plattform, er vi ikke?

 

Og når vi først er inne på det - ja, JIT-compilerne til både Java og .NET produserer maskinkode som i gitte scenarier er på høyde med det en C-kompilator produserer - hvis Java/.NET-programmererer en en som kan det (dvs, vet hvilke feller man kan gå i ved å gjøre seg for avhengig av garbage collector og den type ting).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Eksempelt var hypotetisk der raske programmer (løsninger om du vil) var svært kritiske. Har du ikke evnen til å abstrahere?

 

For å gjenta: Jeg informerte i opprinnelig post om en plattform jeg personlig kalt tiårets kupp. Frenetiske innlegg om å overbevise meg om noe annet har ikke lykkes. Snarere tver imot. Der må være en agenda bak all denne hetsen mot RAD studio. :yes:

 

Jeg håper du ser at du fremstår som en komplett idiot?

Og da er vel vår diskusjon over. Jeg regner med at du ikke diskuterer med komplette idioter. I hvertfall diskuerer jeg ikke med personer som kaller meg det :thumbdown: .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg mistenker at de ferdige kodesnippetene som bruker de ferdige funksjonene som allerede finnes skrevet inn i windows er overlegent raskere de de fleste programmerere klarer å skrive selv, rett og slett fordi f.eks kalenderen i windows allerede kjører slik at hele den funksjonen allerede er cachet. Det er helt riktig.

Der har du et poeng. Tilbake til tiden med Borland OWL og Micorsoft MSFT, så var det kjent at den delen av MSFT klassebiblioteket som var integrert mot Windows operativsystemet var bedre enn tilsvarende Borland klasser, naturlig nok fordi Microsofts programmerere hadde inside innsikt i Windows koden. Men Borland plattformen kunne jo som nevnt ovenfor kjøre MSFT klassebiblioteket og noen som skrev i datatidsskrifter på den tiden mente endog at Borlands kompilatorer gjorde den jobben bedre enn Microsofts kompilatorer.

 

C99 er den nyeste utgaven av C++ standard, borland er på ingen måte en standard men en fork er vel et godt ord. Dette er jo noe av det første man lærer om man har en utdannelse innen programmering.

Om Embarcadero er en fork eller hva du velge å kalle det er vel ikke så vikig. Det er funksjonaliteten som etterspørres. Noen ganger kan den være kritisk som i mitt hypotetiske eksempel ovenfor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...