Gå til innhold

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag 20. mai 2011:

 

We have 205597 registered users

Rart om alle er spam boter. Om de er det, har jeg ihvertfall effektivt blokkert dem ved kun å gi dem lese adgang.

Seriøst? Jeg finner det rart om du har 5 faktiske brukere på forumet. Det er nå forresten 205782 brukere, så de siste timene har 185 personer da funnet forumet ditt verd å registrere seg på. Altså nesten 1 per minutt de siste 4 timene...?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg liker flamewars jeg da, men kanskje jeg er litt troll av natur.

Jeg hadde ventet mer av deg GG. Du kan svare så mye du vil. Dette er min siste post til deg.

 

Da har du ikke mye å gjøre om du liker flame wars. Jeg kan reptere noe jeg skrev i en annen tråd.

 

Noen medlemmer på dette forumet er faktisk verre enn spamboter. Jeg mener det. Spamboter er lette og håndtere. Det ser ut til at noen medlemmer får herje fritt uten moderering. På mitt forum hadde ***** for lengst vært kastet ut.

 

De som er interesserte kan lese reglene her: http://www.forumnorway.com/viewtopic.php?t=2

 

Mitt forum er ikke en lekekasse for fjortiser.

På mitt forum hadde du nærmet deg den grensen GG.

 

Navn erstattet med ***** da navnet har liten mening i denne tråden.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Synd du tar dette så personlig Kgun.

Du har en lang programmrings bakgrunn og har sikkert mye bra kunnskap du kunne ha delt.

 

Man må nesten regne med dette i åpenet forum,det er bare og ta det med et smil at ikke alle er enig.

Embercardero RAD Studio kan nok være bra,for meg personlig ikke er ikke RAD Studio veldig aktulet,da jeg lever i en python verden(gratis for alltid)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd du tar dette så personlig Kgun.

Du har en lang programmrings bakgrunn og har sikkert mye bra kunnskap du kunne ha delt.

 

Man må nesten regne med dette i åpenet forum,det er bare og ta det med et smil at ikke alle er enig.

Embercardero RAD Studio kan nok være bra,for meg personlig ikke er ikke RAD Studio veldig aktulet,da jeg lever i en python verden(gratis for alltid)

 

Vår venn Kjell Gunnar vil ikke lenger være på diskusjon.no, fordi han i denne ene tråden ikke klarte å overbevise oss om at Embarcadero RAD Studio er tiårets kupp. Da han så til de grader mislyktes i sin misjonering, valgte han å drepe seg selv langsomt, og tape ansikt for all fremtid i dette forumet. Synd for ham. Og synd for oss! Diskusjon.no trenger debattanter i alle aldre, og en mann som Kjell Gunnar, på noenogseksti, kunne bidratt mye med sin kunnskap og livsvisdom i mange forskjellige forumgrupper, også denne.

 

Hvis du leser dette, Kjell Gunnar, så vit at hverken jeg eller noen andre her inne sitter og venter på "ofre" som vi kan ha det moro med. Men med den arrogante holdningen du etterhvert viste, når vi stilte spørsmål ved "tiårets kupp", ja da stilte du deg lagelig til for hugg.

 

---

BalleB

Endret av BalleB
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vår venn Kjell Gunnar vil ikke lenger være på diskusjon.no, fordi han i denne ene tråden ikke klarte å overbevise oss om at Embarcadero RAD Studio er tiårets kupp.

Retter åpenbare feil. Les tråden. Jeg forlater forumet fordi jeg fikk en advarsel, angivlig for noe jeg skrev i et under forum som svar på noe en som var innom i denne tråden med sitt vås som dette

 

Personlig syntes jeg de to dokumentene var et rotete cut and paste surrium med masse linker til tredjeparter på forskjellige språk. Jeg synes det finnes bedre dokumenter man kan lese gratis for å lære C++. Det er min personlige mening, og de kan selvsagt være til hjelp for noen uten at jeg syntes de var hjelpsomme. Her er eksempel på en C bok, på den engelske delen finnes det masse C++ bøker.

skrev der.

 

for å lære C++.

:roll:

 

Ville bare se hva vedkommende skrev i andre fora. Ikke noe jeg personlig tok seriøst og derfor svarte jeg med åpenbart humoristiske innlegg. Alle innleggene ble slettet, så der finnes ikke bevis for hva jeg svarte på vedkommendes innlegg.

 

Og jeg fikk ikke noen advarsel.

 

Helt greit for meg at forum modereres strengt. Mine egne modereres strengere, men så er de faglige forum og ikke generelle diskusjonsforum.

 

Om man skal devaluere en annens rykte, hold dere ihvertfal til fakta.

 

Jeg står ved min beslutning, ettersom jeg har viktigere ting å gjøre, enn for eksempel å skrive denne posten.

 

Jeg hadde aldri forlatt dette forumet uten den advarselen, men jeg står også ved siste del av utsagnet i den nye signaturen min.

 

Noen liker jo flame wars.

 

Da burde de kan hende heller delta i tråder som denne:

 

[diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511] Den tråden får ingen gratis reklame av meg i form av en lenke.

 

Men når det virkelig flammer er vel de som liker flame wars for feige til å delta, ihvertfall med fullt navn.

 

Lykke til med diskusjonen her inne. Skulle jeg noen gang vende tilbake håper jeg den humoristiske sansen har bedret seg.

 

Diskusjon.no er faktisk et ikke så verst forum og noen ganger (jfr [diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511] ) er det høyt under taket her.

 

Håper jeg trenger å tilbakevise flere balnke løgner enter de kommer fra Jungstorget eller Høyres hus, så her

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922946&view=findpost&p=17784224

 

er forhåpentligvsi mitt siste innlegg på diskusjon.no.

 

Livet er for kort til å sloss med vindmeller og for kort til å programmere i assembler.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Ville bare se hva vedkommende skrev i andre fora.

OMG! Stalker!

 

Det er synd du ikke får takhøyde nok til å diskutere fag her på forumet. Heldigvis har du jo ditt eget forum der du kan ha faglig debatt med akkurat den takhøyden som du trenger. Skulle vi få behov for faglig påfyll så kan vi vel bare ta turen innom så deler du vel med glede din faglige kunnskap med yngre generasjoner?

 

Til slutt vil jeg bare ønske deg lykke til videre, og håper du får det som du vil fremover uten ufordragelige kommentarer og meninger fra andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men når det virkelig flammer er vel de som liker flame wars for feige til å delta, ihvertfall med fullt navn.

Jeg har ikke skjult identiteten min på dette forumet, og noen her kaller meg ved navnet mitt, både i tråder og andre steder.

 

Jeg heter Henning. Hyggelig å hilse på deg... kgun.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er synd du ikke får takhøyde nok til å diskutere fag her på forumet.

Må jeg virkelig bruke tastetrykk på å tilbakevise tøvet ditt:

  1. Les tråden.
  2. Det var ikke en faglig diskusjon. Les det jeg skriver.
  3. Jeg svarte med humor på ditt tøv i en annen tråd og fikk en advarsel.
  4. Du er hermed ignorert og får ikke flere kommentarer fra meg.

 

Til slutt vil jeg bare ønske deg lykke til videre, og håper du får det som du vil fremover uten ufordragelige kommentarer og meninger fra andre.

Takk for det du om intensjonen hadde vært god. Men når du ikke vet forskjellen på

 

Her

 

http://www.oopschool.com/

 

kan du laste ned (lese) to tut og kjør PDF dokumenter om C++Builder 2009 og 2010 som flere har takket meg for.

 

og dokumenter som dreier seg om å lære C++, burde du kan hende kommentert i andre underforum enn dette. Det tar faktisk tid å lese tøvet ditt.

 

Jonas og noen andre vil nok takke deg for at du var den direkte årsak til at jeg fikk den advarselen i tråden om landbruksoppgjøret.

 

Det er lenge siden jeg har fått gjort så mye på mine egne sider som de siste dagene, så takk for hjelpen :w00t:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Forumbestefar har programmert siden 1973, og på veien har jeg vært innom Fortran, Pascal, Modula, Basic, C, Java, Visual Basic med mere, pluss flere 4. generasjons verktøy. Men jeg føler fortsatt ikke for å delta i krangler om emnet.

 

Det skal jeg ikke nekte dere, om dere ikke har bedre å drive med, men når det har blitt uvennskap av det så setter jeg strek for denne gang.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...