Gå til innhold

Kamptråd: CL 03-05-2011. Manchester United vs Schalke 04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klar holding fra Evans i feltet. Schalke snytt for soleklar straffe. Hadde de fått den så hadde helt sikkert kampen vært en annen og Schalke gått til finalen...

 

Fantastisk av Gibbo idag. Først nydelig raid, så herlig pasning, topper det med et mål og en blemme for Neuer. Fått mer sansen for ha etter greiene på Twitter. Vet at det ikke var derfor han trakk seg, men han fikk en del abuse.

Lenke til kommentar

Ufyselig takling, Pepe fikk rødt for en langt mildere takling - Disse knottene som enkelte nevner er ikke synlige før Portugiseren når ballen som igjen vrir skoen i den retningen.

 

Så at pepe ble feilaktig utvist pga filmingen til barcelona har noe å si for hva som er gult og rødt i denne kampen? Bra konkludert!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så at pepe ble feilaktig utvist pga filmingen til barcelona har noe å si for hva som er gult og rødt i denne kampen? Bra konkludert!

Er det nå jeg skal få lov til å utdype meg eller skal du forklare videre om hva jeg mener?

 

Det viser hvor ustrukturerte dommerstanden er - Linja som så mange ettersøker er nær sagt ikke-eksisterende. I tillegg var det et lite stikk mot den som måtte mene at Pepe fikk et fortjent rødt kort.

 

Edit: Jeg synes også det hadde vært drøyt med rødt i den situasjonen, men det gule kortet bør inneholde et lite rødskjær i seg - Gibbo bør ikke ha så mye å gå på.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...