Gå til innhold

Kamptråd: CL 03-05-2011. Manchester United vs Schalke 04


Anbefalte innlegg

Min kamptråd ga resultater sist, så prøver en ny.

 

Fakta

 

Avspark 20:45

 

Mye annet fjas er å finne i den gamle tråden.

 

Viktig kamp for United, med 2-0 å gå på er det viktig å hvile kritiske spillere mtp. søndagens seriefinale mot Chelsea. SAF har bl.a. sagt at Scholes, Berbatov og Owen skal starte, dessuten får Fletcher hvertfall 45 minutter.

 

Mitt lag

 

VDS

 

Rafael Smalling Vidic Oshea

Nani Scholes Fletcher Park

Berbatov Owen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Sir Alex Ferguson has revealed he’ll shuffle his pack for Wednesday’s match, earmarking Dimitar Berbatov, Paul Scholes and Michael Owen for starting roles. The boss has also confirmed Darren Fletcher will feature at some point following a successful recovery from a virus. Wayne Rooney is a doubt after missing training on Tuesday morning with a tight hamstring. Schalke are without long-term absentees Christoph Moritz (knee), Christian Pander (toe) and Mario Gavranovic (ankle), but Benedikt Howedes (stomach strain) and Klaas-Jan Huntelaar (knee) are in contention after missing several weeks of action."

 

Saksa frå ManUtd.com

 

Ser ut til å bli Berbatov og Owen frå start ja, og det er godt at Berbatov får litt speletid. Håper likevel at vi stiller sterkt nok til at vi kan dominere kampen, ha godt med ballinnehav og på den måten "kvile" oss vidare. Det er liten vits i å gje Schalke mogelegheitene til å gjere det spanande.

Lenke til kommentar

Er det nokon andre klubbar der toppscoraren "får ein siste sjanse til å redde karriera"? Last hurrah: Dimitar Berbatov gets chance to rescue Manchester United career

 

Merkar at det er meir mellom himmel og jord enn eg kan fatte, for akkurat det her forstår eg absolutt ingenting av.

 

On another note så gledar eg meg til kamp i kveld. Dersom Schalke skulle få det første målet kan det bli veldig spanande, men forhåpentlegvis klarar vi å føre kampen og gjerne score nokre mål også. Har egentlig ikkje tid til å sjå kampen grunna innleveringar på universitetet, men har gått glipp av litt for mykje United i det siste, så må nesten ofre nokre få timar i kveld. Blir kjekt å sjå kva Fletcher kan få til om han får sjansen i løpet av kampen. Har vore lenge ute og har prestert langt under det vi har kome til å forvente av skotten, så det hadde ikkje gjort noko om han kunne kome tilbake å vere med på å gjere dette til ein minneverdig vår.

Lenke til kommentar

Jepp, som alle onsdagskampar.

 

Lite trafikk her inne i dag. Mindre enn fire timar til kampstart på Old Trafford.

 

Laget til banansplitten her oppe er kanskje ikkje så langt ifrå det vi kjem til å stille med i kveld, sjølv om at eg kanskje trur Fletch startar på benken. Er litt usikker på om det er lurt å stille med ein såpass "redusert" forsvarsfirer.

Lenke til kommentar

Jeg tror Nani vil starte på bekostning av Valencia. Valencia vil nok spille på søndag, Nani har vært ganske dårlig i det siste. SAF har også sagt at han vil la noen erfarne spille bak, så jeg tviler på at både Evans og Smalling vil starte. Håper ihvertfall Evra og Rio hviles av de faste bak.

Lenke til kommentar

Er det nokon andre klubbar der toppscoraren "får ein siste sjanse til å redde karriera"? Last hurrah: Dimitar Berbatov gets chance to rescue Manchester United career

 

Merkar at det er meir mellom himmel og jord enn eg kan fatte, for akkurat det her forstår eg absolutt ingenting av.

 

Det som har skjedd med Berba er igrunn helt ufattelig. Hvis han ikke skal selges etter sesongen skjønner eg virkelig ikke hva SAF har drevet med.

 

Har han være skadet så lenge?

 

Men når det er sagt, se hvordan han er når han er på benken og laget scorer. Unison glede.

Lenke til kommentar

Når skal folk lære seg at medias kunnskap om United baseres på 99% gjettning, det lekkes nesten ingenting. At Berba er "ferdig" i United er noe media har fått for seg fordi han ikke har spilt mye i det siste. Vel, Hernandez har vært god og Berba har etter sigende slitt med lysken, form og en mindre sykdom. Hokuspokus?

 

Startet ikke fyren semifinalen mot City? Pøh sier jeg, han starter ikke kamper om dagen fordi vi, ifl Ferguson, har hatt god form med Hernandez på topp. Verre er det faktisk ikke.

 

Mye mer engstlig for om Berba vil bli enn at vi kaster ham ut. Ikke at jeg er superengstlig for noen av delene så fremt det kommer erstattere inn døra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Med den forsvarsfireren kommer jeg ikke til å ta noe som helst på forskudd. Vi vet jo også hvor maskin Berbatov er som ensom majestet på topp. Blir skummelt og samtidig spennende, dette var absolutt en håndsrekning til Schalke. Det er ikke mer enn et tidlig mål, jevn kamp også en sen goal signert Raul et par minutt før slutt etter en markeringsglipp av Evra/Evans så er det plutselig kamp igjen.

 

Når det er sagt så er jeg enig i at vi må prioritere Chelsea-kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...