Gå til innhold

Kamptråd: CL 03-05-2011. Manchester United vs Schalke 04


Anbefalte innlegg

Årets sesong (samme hvordan det går på slutten) er til ære for Ferguson sin evne til å få det meste ut av det vi har. Lite flashy slakting av motstandere men vi er veldig seige. Vi klorer til oss resultat etter resultat og rivalene blir ikke kvitt oss. Jævla synd med den FA cup semien men man kan vel ikke få alt.

 

Jeg hadde også glatt tatt en straffekonk her og nå. Jeg ser på Barca som hakket bedre enn vi er og jeg kommer ikke til å forandre det synet om vi skulle slå dem. 30/70 kanskje.

 

Jeg elsket denne kampen. Vi hadde full kontroll og malte in mål etter mål. Men vi får det ikke så enkelt i helga eller mot Barca. Vi kommer til å få mye mindre tid med ball og kommer til å ha ferre pasningsalternativer til enhver tid.

 

Skal ikke klage på at du ønsker han bort bare du ikke banner :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Van der Sar, Rafael Da Silva, Smalling, Evans, O'Shea, Gibson, Scholes, Anderson, Valencia, Berbatov, Nani

 

De jeg ikke har strøket ut holder juniornivå.

Gibson med mål og assist, Anderson med to mål og assist.

 

Kloffsk- dust siden 2003.

 

Vel, den kampen her var omtrent like seriøs som første runde i cupen.

 

Håper Barca vinner på en fair måte. Vinne gjør de uansett, men håper det blir uten all denne forjævlige filmingen.

Lenke til kommentar

Herlig seier i dag :)

 

Det føles så godt og se bilde på VG av gibson, han fortjente så det målet i dag..

Det er noe med det manchester united laget som er i dag som jeg liker meget godt, det er på papiret ikke ett godt nok lag, men for en vilje.. Og Berbatov som ikke har fått så mye tillit i det siste og ønsker nok ett mål mer enn noen andre, er totalt uegoistisk og sender en strålende passning til anderson..

 

Ønsker flere store navn til klubben i sommer, men er samtidig stolt av det laget som er i dag..

 

Glory Glory Man United!

Lenke til kommentar

Van der Sar, Rafael Da Silva, Smalling, Evans, O'Shea, Gibson, Scholes, Anderson, Valencia, Berbatov, Nani

 

De jeg ikke har strøket ut holder juniornivå.

Gibson med mål og assist, Anderson med to mål og assist.

 

Kloffsk- dust siden 2003.

 

Vel, den kampen her var omtrent like seriøs som første runde i cupen.

 

Håper Barca vinner på en fair måte. Vinne gjør de uansett, men håper det blir uten all denne forjævlige filmingen.

Schalke 08 er hatt mindre dommerhjelp for å komme til semien enn Barca. Med en fair dommer er det grei skuring for United i finalen. Book it.

 

Dommeren må bare vise gule kort først som sist når Barcaspillerne kommer løpende etter første filming fra Pedro og gjengen.

Lenke til kommentar

Ja, nytt lag.

 

Jeg skjønner du misforstår med vilje, fordi ingen er så dum. Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet. Jeg hadde forventet slikt av ABUer, men av en medsupporter.

 

Det finnes selvsagt troll og rusk i alle supporterrekker (kanskje ikke hos City, fordi de er bare 4-5 stk i Norge), men jeg lar tvilen komme deg tilgode og setter denne på "skøyerkontoen" din.

 

Om du vil ha en forklaring for tastefeilen - jeg satt å tenkte på sist vi vant, og hadde 2 tanker i hodet.

 

Edit:

Fantastisk timing for en slik post ser jeg.

Endret av Sovehest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, nytt lag.

 

Jeg skjønner du misforstår med vilje, fordi ingen er så dum. Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet. Jeg hadde forventet slikt av ABUer, men av en medsupporter.

 

Det finnes selvsagt troll og rusk i alle supporterrekker (kanskje ikke hos City, fordi de er bare 4-5 stk i Norge), men jeg lar tvilen komme deg tilgode og setter denne på "skøyerkontoen" din.

 

Om du vil ha en forklaring for tastefeilen - jeg satt å tenkte på sist vi vant, og hadde 2 tanker i hodet.

 

Edit:

Fantastisk timing for en slik post ser jeg.

Og jeg som trodde du var seriøs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Van der Sar, Rafael Da Silva, Smalling, Evans, O'Shea, Gibson, Scholes, Anderson, Valencia, Berbatov, Nani

 

De jeg ikke har strøket ut holder juniornivå.

Gibson med mål og assist, Anderson med to mål og assist.

 

Kloffsk- dust siden 2003.

 

Vel, den kampen her var omtrent like seriøs som første runde i cupen.

 

Håper Barca vinner på en fair måte. Vinne gjør de uansett, men håper det blir uten all denne forjævlige filmingen.

Ahh. Du aner ikke hvor deilig det føles å være i vår 3. finale på 4 år. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var faktisk et dypere poeng til den der enn den vanlige bashingen av "vi". Jeg kan da vitterlig vite selv hvordan det som supporter er om laget mitt når CL-finalen tre av fire ganger. Jeg kan dog ikke beskrive hvordan det må være å oppleve det som spiller eller trener. Må gi en vanvittig prestasjonsfølelse!

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...