Gå til innhold

Kamptråd: CL 03-05-2011. Manchester United vs Schalke 04


Anbefalte innlegg

Løk. Godt du er så småhissig av deg.

Var den til meg?

 

Ok. Vi kan godt avslutte diskusjonen, for eg vet hvordan den ender.

 

Evt. kan du forklare hva du mente med "what" til innlegget til Maka, siden ingen helt forstår hva du babler om.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løk. Godt du er så småhissig av deg.

Var den til meg?

 

Ok. Vi kan godt avslutte diskusjonen, for eg vet hvordan den ender.

 

Evt. kan du forklare hva du mente med "what" til innlegget til Maka, siden ingen helt forstår hva du babler om.

 

Nei for all del, bare fortsett å vær tøff i kjeften mot meg du. Er det de andre her liker, så bare keep em coming :)

Lenke til kommentar

Hjelpe meg Luna. Nicket ditt passer deg godt, for eg skjønner ikke hvor du tar ting fra.

 

Tøff i kjeften? Småhissig? Hva er galt?

Hva med å bare forklare hva du mente?

 

NANI!!

 

What?

Målet var jo ferdigscora? Anderson gjorde jo ikke annet enn å sette ballen kontrollert i kassa. Den som fortjener creds på det målet er jo Nani... Er du uenig?

 

Sa eg det?

Jeg vet ikke hva du mente med "what?" jeg?

Tror egentlig ingen vet helt hva han mente.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Er det kun eg som irriterer meg litt over at Owen leker Rooney og jobber helt tilbake til 16 meteren?

 

Den mannen er brukendes til kun en ting, ligge på linja og løpe på stikkballer. Drible, defensiv jobbing kan han like gjerne kutte ut. Blir bare skada allikevel.

Lenke til kommentar

Ble nesten litt nervøs da jeg så vi skulle starte med Evans i forsvar, men SAF gjør det eneste riktige i dag og får i pose og sekk. Vi går videre og sparer spillere til Chelsea-kampen. Digg.

Man kan ikke si det bedre enn dette, vi stiller med reservelaget og kjører over Schalke. Ingen gule kort, ingen røde kort, ingen skader.

 

We're going to wemberley!

Lenke til kommentar

Evans er nok like god som Smalling ferdighetsmessig (ikke bare i dag). Håper han er permanent tilbake på fjorårsnivå nå. Forhåpentligvis vårt fremtidige stopperpar.

 

Grei skuring i dag, 100% kontroll hele veien. Litt smårusk bak, men annet kan man ikke forvente når man stiller med en nykomponert forsvarsfirer. Alle 11 står til godkjent, og for meg var Anderson og Gibson store.

 

It's coming home!

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Sjanse for å få innfrielse etter 2009-finalen i Roma.

 

Store øyeblikk er født fra store muligheter.

 

Man kan også kalle det

 

hevn.

 

La oss vise dette Barca-laget at de ikke kan diktere og hive hvilket som helst lag rundt som en salat.

 

De skal møte sin største utfordring. Wayne Rooney, Javier Hernández Balcázar, Anderson Da Silva

Lenke til kommentar

Syntes du vi spilte god fotball i dag Limbeck? I dag møtte vi et hauglag og vi vant komfortabelt av den grunn, såpass ærlig må vi være. Syntes ikke noe om at vi ligger på egen banehalvdel i så mange kamper for tida, da det vitner om anti-fotball ala Italia på 70-tallet. Gibson mfl er ikke gode nok for det høyeste nivået og jeg ønsker ham bort i sommer, men jeg latterliggjør fortsatt kloffsk når han har fersk sprutbæsj på leggen.

 

Og før du åpner den gnelte "jeg er bedre enn dere" kjeften din, jeg er like glad for avasement som deg, selv om jeg for en sjelden gangs skyld ikke var nervøs og hadde tatt finaleplassen en smule på forskudd. Når de var så dårlig hjemme, hadde de aldri sjans på Old Trafford.

 

Gruer meg til Barca kampen. Hadde glatt tatt straffekonk her og nå om jeg fikk muligheten. Kommer til å se kampen med knusende ro, for jeg har serdeles liten tro på at årets utgave av Utd kan slå et offensivt spillende Barca. Blir svartsjuk på deres balldominans når jeg ser hvordan vi legger oss bakpå på eget gress. Mer enn greit i dag, det er uhørt å gjøre det så ofte som vi har i år, resultatene til tross.

 

Det er bankers at vi spiller kontringsfotball mot Chelsea på søndag og jeg er liker det jævlig dårlig. Men Fergie knows, det viste han greit i dag igjen. 4 CL finaler - fuck'n hell.

 

Bortskjemte jævlar er vi, men gud så deilig!

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt grei gjennomkjøring med B-preget lag. Når vi så kampen kommenterte jeg at "nå synger dem for Ronaldo" derav en jeg så kampen med kommenterte at "nei, det er Solskjær-sangen". Trodde karen var spikk spenna gæren men flott å få bekreftet at det var Viasat-teamet som som alltid ikke vet hva de prater om.

 

Forøvrig morsomt å se en bitter taper som kloffsk. Smalling juniornivå? STFU. Backrekka vi spilte med i kveld holder et høyere nivå enn hva Liverpools start-rekke holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...