Gå til innhold

Osama Bin Laden er død


Anbefalte innlegg

Støtte blant de profane i forkant av en ny krig mot Iran.
Hvorfor skulle USA ønske en ny krig mot Iran?
USA er styrt av jøder, jøder setter Israel foran Amerika.

 

How jewish is Hollywood?

How Islamic is Oslo? Norge er styrt av sosialister som elsker muslimer. Oslo er jo fylt opp av dem. Muslimer hater jøder, sosialistene elsker muslimer, se opp Israel, Norge invaderer dere snart! Fin logikk.

 

Er det ikke sionister de hater? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagbladet melder at det er beslaglagt store mengder informasjon under arrestasjonen. Det betyr gjerne at man kan få mer direkte konsekvenser ut av dette enn at man har fjernet symbolet på den internasjonale terrorismen.

 

Det som gjerne er mest spennende med et slikt materiale er at CIA kan få oversikt over hvordan det kommuniseres, og på den måten kan de omstille seg. Tviler på at Bin Laden sitter på direkte oversikt over aktive celler rundt om kring, ei heller hvor andre toppledere befinner seg.

Lenke til kommentar

Synes bare det blir latterlig å juble over henrettelsen ( ja, nekter å tro at det var en "skuddveksling") til en person uansett historie.

 

Var det egentlig noensinne håndfaste bevis mot Bin Laden? Kan ikke huske å ha sett noen.

Det var nok ikke en henrettelse. Hvorfor? Fordi Amerikanerene ønsker å ha han i livet og sende han til døden på nasjonal TV. Du må forresten være ganske blind hvis du ikke tror det finnes noe bevis mot Bin Laden.

 

Jeg ser heller ikke noe galt i å juble over at han er død. Ville du sagt det samme om folk som jublet om Hitler ble drept.

Lenke til kommentar

Gjør alt veldig mye lettere for USA om han blir drept der og da. Dersom han i det hele tatt er død.

 

Hva med å gi meg bevis/kilder, i stedet for å komme med vås?

 

Nei, det er en helt forferdelig sammenligning. Hitler drepte hvor mange? over 1 million, hvertfall. Bin Laden drepte 5000? Har ikke tallene streite, men vet at det ikke er langt unna.

Lenke til kommentar

Gjør alt veldig mye lettere for USA om han blir drept der og da. Dersom han i det hele tatt er død.

På hvilken måte blir det lettere? Hvis det var så mye lettere, hvorfor gjorde de ikke det samme med Saddam. De er interesert i å vise fram til det amerikanske folk at de har tatt han og sende han til døden.

 

Hva med å gi meg bevis/kilder, i stedet for å komme med vås?

Du mener for at det er bevis for at Osama har utført terrorangrep. Her har du en kilde ihvertfall

http://en.wikipedia.org/wiki/Osama_bin_Laden

 

Nei, det er en helt forferdelig sammenligning. Hitler drepte hvor mange? over 1 million, hvertfall. Bin Laden drepte 5000? Har ikke tallene streite, men vet at det ikke er langt unna.

Begge tallene dine er helt på jordet.

 

Hva er denne magiske grensen for at man skal kunne juble? De er begge massmordere og jeg kan godt forstå at folk jubler når massemordere blir drept.

Lenke til kommentar

En dag, når man i fremtiden har gjennomskuet dette fantastiske teaterstykket så kommer man til å se tilbake på innlegg slik som de du har skrevet her og skrike ut i en blandet følelse av latter og skrekk. Hvordan kunne noen være så dumme og så de virkelig ikke konsekvensene av å ikke ha egne meninger og tanker andre enn de som de hadde blitt påtvingt av pressen?

 

Skjønner du ikke Rampage? Alt er bullshit. Hele det makkverket av noen politiske teorier du serverer er basert på en gigantisk, nøye fabrikert løgn.

 

Først så reiser Amerikanerne til Afghanistan nesten før røyken i New York har lagt seg, så noen år senere så skulle de tilfeldigvis inn i Irak pågrunn av MØV og annet poo poo og nå er vi der hvor idioter tror at Iran utgjør noen fare pga atomvåpen og det når de har signert ikke-sprendningsavtalen mens Israel som nå forbereder angrep på Iran FRA IRAK besitter hundretalls atomvåpen.

 

Jepp, på lik linje med aliens, månelandingen, HAARP og mer. Det å være stolt av å ha egne meninger når de er frigjort fra all form for logikk og dokumentasjon er bare trist. Du har ingen dekning for alle de tåpelige påstandene dine og dere blir avkledd gjentatte ganger. Alt dere har kan oppsummeres med "parasittiske jøder did it og Hitler kjempet for frihet, nå styrer de verden *sob*".

 

At de har signert ikke-spredningsavtalen betyr egentlig svært lite, det gjør de fordi det er det riktige å gjøre i det offentlige rom, på lik linje med at Israel ikke vil innrømme at de har atomvåpen til tross for at det er "common knowledge".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir vel lettere fordi de slipper protester osv, kanskje? Var noe annet med Saddam, da han var leder for et land og det kunne det ikke settes spørsmål ved. Så vidt jeg kan se, er det eneste beviset mot Bin Laden i 9/11-saken, at han var siktet i en sak mot en ambassade i 1998. Er ikke noe sinnsykt bevis det?

 

Edit: 9/11 hadde ca 4000 døde (total miss?) og Holocaust hadde mellom 11 og 17 millioner døde. Illustrerer bare poenget mitt sterkere.

Endret av Redneck
Lenke til kommentar

Synes bare det blir latterlig å juble over henrettelsen ( ja, nekter å tro at det var en "skuddveksling") til en person uansett historie.

 

Var det egentlig noensinne håndfaste bevis mot Bin Laden? Kan ikke huske å ha sett noen.

Det var nok ikke en henrettelse. Hvorfor? Fordi Amerikanerene ønsker å ha han i livet og sende han til døden på nasjonal TV. Du må forresten være ganske blind hvis du ikke tror det finnes noe bevis mot Bin Laden.

 

Jeg ser heller ikke noe galt i å juble over at han er død. Ville du sagt det samme om folk som jublet om Hitler ble drept.

 

Mer og mer tyder på at det var en henrettelse, en høystående offentlig kilde hos det hvite hus uttalte at oppdraget var å drepe, ikke å fange og de har rettet på påstandene om at han brukte en kvinne som skjold og at han skjøt tilbake, noe han ikke gjorde. USA var faktisk best tjent med at han ikke overlevde.

 

Og i motsetning til Saddam, som var en forhatt diktator som bare gjemte seg og var en løs tråd, så var Osama Bin Laden en ideologisk kultfigur som bare hans eksistens fortsatt var et stikk i siden til vesten og moralboost til de som følger ham. Som jeg påpekte i den andre tråden, hevnaksjoner vi kan se nå, ville vært ingenting i forhold til hva som ville blitt mobilisert for å tvinge de til å slippe han løs. "Martyrdøden" er noe de omfavner, noe han selv ønsket, å bli tatt til fange ville bare ført til eskalering

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan jo også spørres hvem som har gjort han til det symbolet. Eller?

Det aner meg at jeg har sett han i noen videoer han selv har fått filmet...

Det er veldig mange som har hatt sånne uttalelser, blant annet vår venn Krekar. Det som har gjort han til dette symbolet er jo åpenbart all mediadekningen som har vært rundt ham. Han har blitt fremstilt som en klar leder for alle terrorister i verden, og det er en vrangstilling.

Lenke til kommentar

Jeg hadde inntrykk av at denne tråden handlet om Osama Bin Ladens død, og hvilke konsekvenser dette har - ikke om jøder og syke konspirasjonsteorier.

 

Det er riktig det, så vi bør kunne pensle oss inn igjen på Osama fremfor alt dette andre.

 

Og i den anledningen kan vi ta fram dette, som jeg kommenterte igår (hvis vi får se videoer fra scenen så er det godt mulig man bare ser en henrettelse):

 

Bin Laden ble drept av to kuler i brystet og hodet, og han skjøt ikke tilbake, slik det også tidligere ble meldt, melder Reuters i dag.

Bildene av ham er svært stygge, noe som har gjort det vanskelig å publisere dem, til tross for at flere tar til orde for dette.

 

http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/utenriks/osama_bin_laden/al-qaida/16396248/

Lenke til kommentar

Det blir vel lettere fordi de slipper protester osv, kanskje? Var noe annet med Saddam, da han var leder for et land og det kunne det ikke settes spørsmål ved. Så vidt jeg kan se, er det eneste beviset mot Bin Laden i 9/11-saken, at han var siktet i en sak mot en ambassade i 1998. Er ikke noe sinnsykt bevis det?

Jeg vet at du er en liten konspirasonsnøtt med terroristsympatier. Men jeg foreslår at du leser lenken jeg gir deg neste gang og slutter å forvente deg sinnsyke bevis.

 

Og jeg tror ikke USA er spesielt redd for noen få muslimske protester i noen muslimske land. USA er ikke et pingleland som Sverige. Argumentet ditt om hvorfor Saddam er så forskjellig gir ingen mening. Hva så om han var en leder for et land. Jeg ville vært mer redd for protester etter Saddam enn etter Osama. Obama vil være interesert i å holde han i livet, fordi å sende han til døden under amerikansk lov vil gi han en popularitetsboost. Folk ønsket også å finne Hitler i livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...